Nov 25, 2019, 8:26 AM

Истината за смъртта му 

  Prose » Humoristic
363 2 10
1 мин reading

 

Седнаха двамата край запазената им маса. Единият потри ръце и рече:

- Цяла нощ съм работил, огладнях. Ти какво ще искаш?

- Така – каза другият на навелия се келнер – За мен едно кафе – безкофеиново. И кофлички с постен пълнеж. Масло с ниска масленост. И диетична напитка някаква...

Другият чак подскочи:

- Ще умреш от глад, бе братче! Вземи нещо като хората. Пък и аз плащам – едни пари получих вчера...

- Не, не – възрази оня – пазя си здравето, не съм млад вече...

- Такааааа – потри ръце първият – сега записвай. Почваме с едни наденички. Повечко мазнинка сложете в тигана, да попият, да са по-сочни...

- Оххххх... – въздъхна сътрапезникът.

- ...Свински пържоли. На ивици от сланинката, розови, с масло напоени...

- Малей...

- ...Хляб – бял, пухкав, ароматен...

- Ужас...

- ...Вино. Червено, искрящо, повечко...

- Ама...

- ...Кафе – силно, здраво, да разтапя чашата. И пура към него...

- Недей, бе човек...

- ... А после една торта. Голяма, покрита с крем, с бита сметана, с шоколад...

- ...Ооооо, не...

- И така – не пестете мазното, не крийте лютото, не намалявайте захарта! Хубаво да си хапна...

А сътрапезникът му промълви:

- Пак така! А после на мен ще викат: Салиери, Салиери, ти отрови Моцарт...

 

Заповядайте и тук - https://genekinfoblog.wordpress.com/

 

 

© Георги Коновски All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Благодаря, Денице!
  • Еххх, какво апетитно произведение..
  • Благодаря, Ангелче паднало, Красе!
    Утре ще има нещо интересно и за теб, ангелче...
    Пробвай питка, опечена в пепел. Плюс нормално сирене - без подобрители...
  • Каква радост, че все още по света има места, където хората не знаят какво е "органик или био" храна... просто защото друга освен такава при тях няма. Генек, вечерях модифицирани наденички, щастливо яйце и пих безглутенова вода... и сега този разказ за десерт...Преядох!
  • Благодаря, Пепи, Петя, Елке, Надя, адаш!
    Ами... Просто версия - след обилна закуска ми хрумна.
    А здравословно хранене означава да ядеш. Другото е нездравословно...
  • Чета, с очи, като палачинки (с крем и карамелен сос)...И си мисля: Как, по дяволите, прабаба ми доживя до 94, без диети и здравословно хранене?
  • Наздраве! Оставам само на тортата с кафе! Хареса ми!
  • Носете си новите дрехи, хапвайте вкусно, обичайте и пътувайте...Животът е кратък!
  • Интересно заиграване с историята, овкусена по съвременна рецепта :"
    Поздравявам те.
  • Всички на една маса седим. Поздрав!
Random works
: ??:??