Mar 29, 2008, 1:33 PM

Истински автор?!? 

  Prose
750 0 4
Аз не съм истински творец и не мога да пиша. Нямам изграден начин на писане, а още по-малко някакъв стил. Аз само се опитвам да творя. Чрез това си изливам емоциите и мислите, коите бушуват в главата ми... Та това, което се питам, е какво прави някого истински автор? Кое точно провокира читателите да четат произведенията му? Магията, която създава. Но истина, че не всички я виждат по един и същ начин... Някои въобще не я забелязват. Според мен, магията на една творба е да те накара я почувстваш. Да се поставиш на мястото на героя, да се усмихнеш... Няма значение колко велико и признато е произведението, важно е дали те пленява и да не ти позволява да го пуснеш, докато не го прочетеш...

А вие какво мислите, кой е истински автор?

© Вили All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Май се повтарям - авторът и смисълът на произведението имат нужда от казване , от изразяване , а който ги разбере , значи е открил правилния за него автор.
  • Благодаря! За коментара, точно това искам да чуя! Благодаря...Исках да чуя нещо като подкрепа и насърчение! Благодаря отново!
  • Понякога писането е потребност...чуваш вътрешен глас, който ти диктува...но си е магия и чувство...голяма емоция...която предаваш на другите...а те се вълнуват...това е и предназначението на поезията.
    Много са точни мислите ти...мила Вили. Дали си успял да напишеш нещо хубаво...усещаш по степента на вълнение на читателя...това е...!
    Радвам се, че те вълнуват красиви неща ...като поезията...с обич.
  • Много правилно това което си казала.И аз като теб чрез това което пиша показвам това което чуствам.
Random works
: ??:??