Mar 9, 2011, 9:47 PM

изповед на един виртуален Казанова 

  Prose » Humoristic
1703 0 42
1 мин reading

 

Такъв съм си – мил и чаровен Казанова. Видя ли хубави жени, кръвта ми кипва като лава и полудявам като бик пред червено. Жалко, че не мога да ги притежавам всичките, но какво ми пречи да ги свалям виртуално? Имам развинтено въображение и дар слово – нали съм  си  поет по рождение. Какви поетеси се навъдиха само! Една от друга по-апетитни – истински балсам за сетивата ми. Я да надникна в профилите им. Малиии, какви сочни устни има това маце! И аз ги плещя едни  – имах предвид сочни метафори… А пък тази е със страхотни гър… хиперболи. Ох, какви стройни крака т.е. рими има тази сладка блондинка! Чак свят ми се зави! Божичко, каква ли е поантата на тази зеленоока красавица? Как да не ги хваля тези женички за изящните форми на… стиховете им? От жал не мога да прескоча и по-възрастните дами – знам, че са особено чувствителни към комплиментите. За щастие,  някои от тях съвсем не са за изхвърляне. За мен всяка красива жена е синоним на поезията и не е проблем да й завъртя главата. Ужасно са наивни милите и всяка си мисли, че е единствена. Изпитвам почти физическо удоволствие, когато една след друга падат във виртуалните ми обятия. Нещо повече – явно или тайно ми посвещават прочувствени стихове. Не е ли благородно дело да вдъхновиш някого за творчески акт? В крайна сметка от всичко това печели поезията. Е, вярно е, че макар и виртуално си чеша мъжкото его. Какво да правя като съм си мил и неустоим Казанова…

 

 

© Вилдан Сефер All rights reserved.

Author has locked rating.
Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Развесели и мен, Феичке, багодаря Нали не съм редовна в сайта, не се досещам кой е Казанова, та ме заинтригува, че и обиди даже, че не е "прескочил" при мен Явно съм му с понапреднало ЕГН. Ама, да не дърпам "дявола" за опашката
  • Хахахаха
    Но не е достатъчно печен за среща с Фея!!!
    Що се отнася до чесането, в някои случаи колкото повече чешеш, толкова повече сърби

  • така си e...
    важното е, че печели поезията..
    усмихна ме...

  • ((( )))
  • Вилдан, развесели ме, но съвсем сериозно ще отбележа, че си много, ама много права. Нека да е весело!
  • Препрочетох го. И се смях. И пак четох. Прекрасна си!
  • "В крайна сметка от всичко това печели поезията."
    Ех,каква си разконспираторка!
  • Поздрав и усмивки на добрата фея!
  • Благодаря ви за коментарите! Сърдечни благодарности и на онези 31 души, които споделиха разказа ми във Фейсбук, както беше изписано в началната страница на сайта в неделя.
  • Голям си сладур! Това е квинтесенцията на флирта в нета, така си "общуваме", летим като пеперуди и накарая някоя изгаря наистина... Хубаво си го обрамчила, Феичке!
  • Развеселихте ме!
  • Хубава си ни е поезита, какво пък!
    Е, може да има и плява, но тя трябва да се отсява.
  • Фейчке пак си забъркала ...чудеса !!!Поздрав!!!
  • Благодаря ви за отзивите! Добре, че никой не ме зачеса за малката буква в заглавието! Но понякога дефектът се превръща в ефект!
  • Браво, Вилдан, и от опит ти казвам, че героят съвсем спокойно може да бъде и героиня
    Развесели ме истински, харесвам чувството ти за хумор!
  • Разкошен хумор!С поздравления, Феичкюе!
  • Истинско и много злободневно... Развесели ме!
  • И весело, и тъжно, и вярно...
    Поздравления, Вилдан!
  • "Не е ли благородно дело да вдъхновиш някого за творчески акт? В крайна сметка от всичко това печели поезията. "
    Абсолютно съм съгласна, Вили....и на мен ми се случва понякога да ме...вдъхновят автори от сайта например!....важното е,че е в името на изкуството, нали?
  • Виртуална усмивка за теб
  • Благодаря ви! Слънчев и усмихнат ден от мен!
  • Благодаря, че ме усмихна, Феичке!
  • Хах... разсмя ме Вилдан ! А с това "Казанова", така си му лустросала Егото (на лирическия , направо го виждам с какво задоволство се подсмихва (лирическия . Я да го беше нарекла "коцкар", след прочита щеше да изглежда като нацупен емотикон.
    Поздрав Вилдан !
  • Нещо за брюнетки нема ли? И ние си имаме по нещо поетично, макар, че в тъмното се не види...
  • Много актуално послание,страхотен разказ, много ми хареса!
    Всъщност оригиналналният ти разказ би трябвало да бъде
    по-скоро в раздел РЕАЛИЗЪМ отколкото в раздел ХУМОР,
    но това са подробности...
    ПОЗДРАВИ!!! БЪДИ!!!
  • Ха-ха Самата истина, що виртуални братя на Казанова са се навъдили!!!

  • Благодаря за порцията следобеден смях... Много ми допадна това чесане на Егото
  • Страхотна си, Феичке!Така ми повдигна настроението!
  • Еее, цял трактат си развил, Милко! Поласкана съм! То туй казвам и аз, че моят герой ощастливява женичките-пуетески!
  • На първо време ще си пейстна този текст в европейското ми CV в графа "Други способности",а по-късно ще взема да издам един алманх със заглавие "Капан за поетични егочешалки" със стихове посветени на мен,ха-ха!Баба ми имаше един лаф:"Кое си требе,оно си сака!".Много жени предпочитат точно такъв тип мъже,с който макар и за кратко да поживеят в илюзорните си чувственостти,отколокото някой партиен секретар,шеф на фирма или деспотичен съпруг,който направо казва:"Хайде,маце,разкрачвай се!".Едното е "поезия" -другото е сделка с тялото!Нали казват,че жените обичали с ушите си,а не с трудовата си книжка,ами Казанова използва точно тази ниша.Приятен ден на всички прочели това!
  • Харесах много. Поздрав, Феичке!
  • Благодаря ви! Желая ви приятно настроение! Иде пролет!
  • Еее, браво!!!
  • Посмях се и аз...ама и твоят език си го бива!
  • Благодаря ви за смеха! Миглена, не са един или двама "познавачите" на литературното майсторство! Тази картинка е колкото смешна, толкова и жалка...
  • Браво Вилдан
  • ""Поетите,ах,поетите!Първо влизат в сърцата ни,а после и в самите нас!""
    Разбиваща ирония,Вилдан-"виртуално чешане..."
  • Koй ли е лирическият?
    Май се сещам... :
Random works
: ??:??