Jun 23, 2015, 9:11 PM

Животът като автомобил 

  Prose » Humoristic
644 0 0
1 мин reading

ЖИВОТЪТ КАТО АВТОМОБИЛ И НАЧИН НА УПРАВЛЕНИЕ И УПОТРЕБА

 

         Ако животът е автомобил, то трябва да се кара на високи обороти и с пълна газ! Спазвайте правилата за движение! Заобикаляйте препятствията, за да се избегнат катастрофи! При лека катастрофа се молете за добър майстор. При тежка, други ще се молят за вас. Не разговаряйте с водача (вие шофирате), ако започне такъв разговор, други ще управляват, а вие ще сте ухилени. Не качвайте случайни хора на стоп, така ще избегнете злополуки. Изборът на надежден навигатор ви осигурява дълго и безпрепятствено пътуване. Децата са най-желаните спътници, пазете ги с обич!

         Не забравяйте, че автомобилът иска грижи! Редовно да се зарежда с качествено гориво. Да се следи налягането на гумите и помнете, че всяка спукана гума ражда живот и повишава разходите. Винаги имайте резервна гума. Акумулатора трябва да е винаги добре зареден. Помнете, че той дава старта и поддържа добрата работа на стартера. Редовно сменяйте маслото, в противен случай ще започнете постоянно доливане. Грижете се за охладителната система, да не прегреете и блокирате. Грижете се за фаровете, че видимостта е от голямо значение. Внимателното боравене с мигачите избягва произшествия. Избягвайте обратния волан, в България не сме с ляво движение и ориентация (въпреки че напоследък се забелязват доста обратни и си правят паради). Много е важна и ходовата част, пазете амортисьорите и шарнирните болтове, че движението става трудно, а смяната не винаги е сполучлива. Тапицерията също е от значение, поддържайте кожата гладка и чиста. Когато остарее и се сбръчка, ползвайте козметика. Ауспуха трябва да е здрав за да работи автомобила добре и газовете да не превишават Евро 7. Естествено е старите автомобили да ръждясат, да увеличат разхода на гориво и масло, да кашлят и едва да държат пътя, но помнете, че и те са били нови. А е толкова хубаво да видиш красиви ретро автомобили!

         ПАЗЕТЕ АВТОМОБИЛА, КОЛИ ВТОРА И ТРЕТА РЪКА НЯМА!!!

 

© Марин Маринов All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??