Jul 17, 2023, 12:25 PM

Животът пише нашите кодове, а ние ги пренаписваме? 

  Prose » Others
1826 5 14
5 мин reading

Хората са числа.Измислих моя собствена квалификационна система за типология на личността. Да доведеш читателя до произхода на възникването му е напълно излишно занимание. Мога само да кажа, че 100% от неговата надеждност се основава единствено на интуицията на автора и собствения му ентусиазъм. Основата на базата на знаците са числата.

Така:

 Човек 1

     Разпознавам го в тълпата дори отзад. Достатъчно е той просто бавно да завърти глава или в отговор на най-дребното, адресирано до него (Колко е часът? Как да стигна до ...?), важно е да покрие очите си с треперещи клепачи. Той винаги има чувствено разширени ноздри и възмутено поклащане на глава при всеки звук, малко по-силен от обичайното за неговия фонов шум. Родителите му са уверени в надлежно изпълнения родителски дълг, другата му половина не се уморява да демонстрира общото си щастие, приятелите и колегите му се опитват да приличат на него поне външно, но на децата си, докато той абсолютно не е интересен .. Но всичко това е сърма. О... вътрешността на човек - единица е обзета от чувство за тотално превъзходство, избраност и дори фатална изключителност. Лице-1 няма хоризонтални комуникационни потоци - солидна вертикала. Дори към собственото си отражение в огледалото той гледа надолу и малко небрежно...

Човек 2

 Двойката винаги се издава от очите му. Можем да кажем, че това е неговият специален знак. Мисля, че ако не всички, то мнозина трябваше да се справят с този външен вид, погледът - магнит. Лице 2 се нуждае от диалог. Винаги има нужда от диалог. Това е неговата вода, въздух, топлина и храна. В същото време не се осмелявам да твърдя, че човек - двойка има специални изкушения, деликатен вкус или нещо повече ... Но ако това е и с него, хванете окото му. Хванете се, говорете и слушайте, слушайте и говорете. Вие сте невероятен късметлия. Храниш го и храниш себе си. Ще получите всичко, което можете да получите и ще отхвърлите всичко, което е непоносимо за вас. Такъв човек - двойка е равен на цялото човечество. Той е цялото човечество, защото е способен да направи и вас същия.

Човек  3

 Външно той има известно изтръпване. Винаги е напрегнат. Пръстите обикновено са свити в юмруци и скрити в джобове, под масата или свити отстрани. Лице 3 винаги усеща тази своя особена сила и без да има житейски сценарий за нейното прилагане, той е увлечен от самодисциплина, йезуитизъм, отшелничество, с една дума – самоунищожение. Но само да се озове там, където му е мястото - във война, във власт, по време на катаклизми - той няма цена. Той ще структурира всяка опасна ситуация и ще я доведе на практика до комфорта.

Човек 4

 Лице 4 има повишена динамика. Той не може да седи или да стои неподвижно и ако видите (а ще видите, ако се вгледате) човек, който се разхожда насам-натам или се клати на фотьойла, дори докато седи в салона на театъра, знайте, че има е четворка пред вас и знайте, че той винаги и във всичко преувеличава. Освен това всичко, което ще му бъде представено в най-ярките, претенциозни щрихи днес, утре той едва ли ще си спомни ... Не се обиждайте. Това е така, защото той вече има нов поток от емоции, нова девета вълна. Човек - 4 е способен, като никой друг, да изпита всяка емоция, но само веднъж, поради което, след като я е изпитал, губи всякакъв интерес към нея. Можем да кажем, че човек - четири - е брилянтен театрален актьор, чийто главен и единствен режисьор е самият живот ...

Човек 5

И така... Погледнете дланта си - какво виждате? Нищо? Пет пръста? Е, нееее... Пред вас е невероятно средство на природата, което е обект на много. Човек - петица - е същият инструмент и много зависи от това в чии ръце ще попадне, в чии ръце ще бъде ... Следователно хората -5 са най-зависимите от всички нас. Те винаги търсят своя господар и винаги са различни. Може би единственото нещо, което ги обединява, отново чисто външно, са покорните линии на прегърбени рамене, брадички, подпрени с юмруци и крака, свикнали с многочасово кръстосване на коленете...

Човекът 6

По-лесно е да говорим какво общо има човекът 6 с тенекия, отколкото да говорим за това как шестиците се различават от всички други типове личности. Приоритетната схема на шестте е следната - среда от собствен вид, необходимост от непрекъснатост на повтарящи се действия и степента на важност на общата кауза. Всъщност шестиците са идеални за една бъдеща, далеч от идеалната, цивилизация. Те са единствените, които имат способността бързо да се обединяват и да създават собствени ниши на жизнена активност (често абсурдни или малозначими) В известен смисъл човек 6 е препрограмируема биосистема, почти биоробот... Е, знамето е в техните ръце…

Човек 7 

Човек 7  е бумеранг. Винаги съживява миналото. Той дори се придвижва напред, сякаш е обърнат с гръб към финалата линия.Той има своето затваряне във времето. Времето за човек 7 тече в различна посока и с различна скорост. Първите срещи с такива типове се случват в детството и ако се повторят, те определено ще променят съдбата ... Трябва да сте изключително внимателни в общуването с човек 7. Дори и най-малкото невинно движение „в грешната посока“ може да го нарани и той със сигурност ще се върне. Той ще реши този въпрос. Това е целта и смисълът на неговото съществуване. Външно седемте са много странни. Облеклото им е абсурдно, речта им е многопластова и дебела, от тях, сякаш, леко носи нафталин ... И още нещо... Всеки има свои хора7 в съдбата си...

Човек 8.

Мистериозен човек. Това е скрит духовен нарцисист. Много, много трудно е да го видиш зад плътния параван на циничната самоирония. Осмиците обичат да са приятели, но по особен начин... Ако им станеш приятел, просто ще загубиш, ще си загубиш времето в... да им се възхищаваш... Да, да, да...

 

Човек 9.

Ако някой има шапка, да я свали. Пред вас е човек - девет. Може би това сте вие ​​самите, само ако притежавате нещо до съвършенство и можете да дадете творенията на вашия талант на другите ... с радост .... Хората 9 знаят как да живеят пълноценно, тоест по такъв начин, че животът им в напречно сечение да е дъга, така че е лесно да ги разпознаете, но да ги срещнете ... почти невъзможно ...

© Сенилга All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Виктория! Благодаря от все сърце!
  • Успех и от мен!
  • Благодарю, Ангел!
  • Успех!!!
  • Катя! Спасибо Вам!
    Психология? Да... Всички, които се занимаваме с литература, сме психолози. Нашите наблюдения се използват от психотерапевтите в тяхната работа. Ето малък тест за моята цифрова типология на личността. Опитайте се да намерите такъв, който е по-близо до вас в такава ситуация и ще видите номера си.

    Тестът се основава на реакцията на моите цифрови герои към:
    Духа силен вятър!!!

    1. - "Струва си да вдигнете яката на якето"
    2. - Необходимо е да предупредим, може да има гръмотевична буря.
    3. - Случва се.
    4. - Той може да ме събори!!!
    5. - Задължително затворете всички прозорци.
    6. - Трябва да се скрием там, където са всички останали.
    7. - Добре е, че вятърът винаги духа в желаната от мен посока.
    8. - Освежава ме..
    9. - Благодаря ти, вятър, че си ти и ме прегърна силно.

    (… Шегувам се, разбира се, но…)))
  • Таня, много се радвам да те видя и много ти благодаря за оценката!
  • Много интересно. Все едно е написано от психолог.
  • Благодаря, Сенилга! Много ми хареса този твой анализ! Успех!
  • Niki, merci beaucoup!
  • Латынка Златна! Очень благодарна Вам за поддержку!
  • Успех, Сенилга!
  • Щиро дякую, Младене!
    Я вперше відчула легкість болгарської мови, але запанікувала від того, що не знайшла в ній ЦИФРИ, тільки числа.- Благодаря ти много, Младен! За първи път усетих лекотата на българския език, но изпаднах в паника, защото в него не намерих числа, а само числа.
  • Успех и от мен!
  • Чудесно написан текст. Убедено давам глас за него и за успех в конкурса на авторката!
Random works
: ??:??