Feb 1, 2024, 5:54 PM

Крив Кривак пред (за) репортерите 

  Prose » Humoristic, Others
334 3 36

 

- Бих искал да кажа, че за момента нищо със сигурност не мога да ви кажа. Понеже това което знам към момента със сигурност е, че нищо не се знае още със сигурност.

Да - липсва сигурност.

Доколкото имам информация, все още няма достатъчно информация, някой да има ясна и точна информация.

Да - липсва информация.

Но ние работим по случая, понеже това ни е работата и когато получим конкретна информация, ще уведомим нужните органи които заедно с нас работят по случая... както и вас.

Случаят не е прецедент, тъй като само по себе си това не е прецедент. Би било прецедент, ако беше, но не е.

Сами разбирате, че в подобна ситуация, когато не разполагаме още с достатъчно информация, аз нямам какво друго да ви кажа.

Това е цялата информация с която разполагам към момента. Благодаря!

 

 

© Крив Кривак All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • хахах...

    П.П. Тази ''логорея'' в коментарното поле беше нещо като пресконференция.
    Задават ми въпроси - аз отговарям.
  • Ц ц ц....каква журналистическа дисекция - шедьовър.
  • Хахаха... зелено бъдеще! Добре поне, че имаме топки и ракети!
  • Не ни трябват. Ще въртите педалите, докато позеленеете - ''зелена енергия'' му викат. Това е светлото бъдеще.
  • А бензиностанции?
  • Разбира се. Но Радев няма топки, а Ние имаме и топки и ракети.
  • Ще ме убиете! Ако Радев прави партия, така ще изглежда вероятно. Удобна и обединяваща за всички, с монархично управление! Без обещания! Без увещания. Шегувам се, разбира се! Както и авторът.
  • Няма как да не си.
  • С това съм съгласна!
  • В политиката ''логорея'' е удобно заменяема с ''загриженост за народа''.
  • Напротив, Пъне, както и да "обличаш" словесто отговора си, истината е, че наречената от мен "многота̀" всъщност е символ на логореята, т.е. патология на речта, която съчетава освен скорост на говоренето и многословие/празнословие и/или безсмислен поток от думи. Всъщност, същото може да се отнася и до писането, затова нека не продължаваме! 😊
  • Господин, Кух Пън! Въпросът Ви е малко несериозен, предвид сериозността на темата в момента. Ние от ДСМ не си играем. Ние творим бъдеще.
    Предлагате ''лека почерпка за размисъл''?!? Ние предлагаме тежка почерпка, без размисъл (за да няма ''размисъл'' .

    Госпожо, Виткова! В ''многотата'', няма място за ''простота'' - това са взаимоизключващи се понятия. Попитайте физиците - те ще потвърдят.
    Освен това ролята на Монарха е да консолидира, не да разединява. Визията Ни за управление е ясна по този въпрос. Аз казвам - вие изпълнявате.
    Клаус Шваб - мой личен приятел и съветник е повече от ясен: ''Няма да притежавате нищо и ще бъдете, по-щастливи от всякога''. Мисля, че по-добре няма как да се каже.
    В крайна сметка, човек винаги се стреми към ''щастие''... каквото и да означава това.
  • Хаха, важно е да има многота̀, а дали е простота̀, не е важно!
  • Абе, сега като заговорихте за избори и кебабчета, реших да се възползвам от ситуацията. Днеска се кандидатирах за национален треньор до 21г. в една игра - хеттрик се казва. Там ми забраниха да агитирам на лично и т.н., но пък за тук нищо не са споменавали Ако има играещи - може да идат да гласуват за мен
    А ето и лека почерпка за размисъл - https://i.ibb.co/PgNhJxr/ogr.jpg
  • Ха-така. Абе, ще влезете в правия път.
    Важното е да има ясна и устойчива визия за управление.
  • Де - Се - Ме!
  • Абсолютно.

    Партията ми се казва ДСМ (демократично-социалистическа монархия). При такава конфигурация, всички полит-съслойки ще бъдат удовлетворени.
    Да ти обяснявам кой ще е Монархът, смисъл няма - досещаш сe вече, предполагам.
    ...хайде сега всички: Де-Се-Ме... Де-Се-Ме... Де-Се-Ме...
    Благодаря Ви!!!
  • Те, за това е дипломацията, нали? Да варди междустолието! Особено, когато столовете се раздалечават драстично!
  • Всичко ще има, Маргарита.
    Но нека да не избързваме събитията. Да не слагаме коня пред каруцата.
    Ще направим България отново силна и достойна за гордост страна - на три морета и един океан.
    Ще водим балансирана политика. Ще вдигнем икономиката и дипломацията на ново ниво. Знам, трудно се стои на два стола, но... ние това го можем. Едната буза на единия стол - другата буза на другия стол. Важното е да си вардим междустолието.
  • А, кеш? То, сега сичко е с пари! Хаха. Ша гласувам за тебе!
  • Нали...
    Ето още един мой потенциален избирател.
    Ще има и кебапчета и бира на корем.
  • Ехааа! Готов за политик!
  • Благодаря, Латинка-Златна, Ники, Георги!
    Сигурен съм, че ако един ден реша да вляза в политиката, ще ме подкрепите. Вярвам във вас.
  • Изчерпателно до изчерпване на информацията, така трябва, бравос!
    Поздравявам те.
  • Димо😄😄😄
  • Блу, той ми е кумир... хах...
    Пъне, аз не бих спорил с Акеми - все пак е психолог.
  • Права е Акеми. Все едно слушам Киро.
  • Политик не звучи като комплимент дори и с уточнението за комплимент някак си Даже роден за хигиенист ми звучи по-добре... поне върши нещо полезно последния. Но както и да е
  • Ааа... добре че ми рече, инак щях да си река...

    Много е важно и изражението пред камерите. Леко набръчкваш чело съчувствено... погледът трябва да изразява дълбока загриженост и съпричастност... говорът също е важен... интонацията трябва да е в унисон с погледа и челото... И най-важното е да се говори без нищо съществено да се казва.
  • Рекох да ти река, па не те ти рекох; па си рекох, ха да ти
    река, че да не речеш – рече да ми рече, па не ми рече.
  • ...ми роден съм си... ти не си първата дето ми го казва.
    Не се обиждам. Ама... не съм учил 'гато е трябвало.

    П.П. Що бе Пъне... криво-ляво успя да ме поласкае.
  • Акеми, май не те бива особено в комплиментите
  • Ма ти си бил роден за политик. Комплимент е, не обида.
  • хахаха... да.
    Е те, ако не са новините, от де ще почерпя таквоз вдъхновение, Ивита.
  • 🤣🤣🤣Все едно четох новините!
    С поздрав!
    Напомни ми един разговор от недалечното минало, на който бях свидетел:
    - Искам да ти кажа едно нещо, ако разбираш какво искам да ти кажа.
    Отговор:
    - Разбирам какво ще ми кажеш...Добре, че ми каза.
Random works
: ??:??