Dec 13, 2023, 9:41 AM

 Калейдоскоп – II. /роман-пъзел/ 28. 

  Prose » Novels, Humoristic
237 3 3
2 мин reading

Глава двадесет и пета – за доброто погребение

 

 

 - Добър вечер. Да, фирма "Златна пица" е... Да, точно където трябва сте попаднали... Ние сме майстори на пиците... Ето - покрита е с малки късчета месо, зеленчуци, подправки... Искате по-лютичко? Готово - добавям къри... Аааа, родно люто? Ето-лагам няколко парченца от зло чушле...Мммммм, просто нямам думи... Вкусно, сочно пикантно... Пръстите си да оближеш... Ах, какво късче -топи се като захарен памук, но вкусът му е толкова необикновен... Лютичко, соленичко, мазничко и същевременно пухкаво-нежко... Какво усещане! Каква радост за небцето!

Какъв рай за нюха! Каква радост за очите!

А сега да видим и това парче... Ооооо, как приятно пари, как се плъзга по гърлото!... И как неусетно се смесват месцето и зеленчуците, как създават един неповторим букет... Мммммммм, Извинете, малко ще замълча - това усещане изисква вглъбеност, води към философски размисли за овека и мястото му на Земята...

Дааа, сега разбирам какво е това човечеството, какво е постигнало по дългия си исторически път, какво е това връх на цивилизацията!

И духът ти се унася, отнася те към вълшебни страни, ти си представяш рая, хуриите, реките от мед и масло, а най-вече - прекрасните планни от пици...

Моля? Не ви разбрах, господине? Каква пица? Нали това ви описвам - пицата? Извинете, но нещо не разбирам... Как така - кога ще ви донеса пицата? У дома ви?... Господине, ние не сме разосвачи на пици, ние сме специализирана фирма за услуги на пенсионери, социално слаби и студенти...

Как "какви услуги"? В момента сме на импулсния телефон за ядене на пица. Аз  като специалист, се храня, сдъвквам добре храната, естесически и чревоугоднически я възприемам и ви предавам усецанията си. Само пет импулса в минута - нима толкова евтино ще получите

сам някоя пица, та да можете да усетите неповторимостта й?

Сметката ли? Ще я получите!

О, но тогава за нея ще трябва да позвъните на телефона за предаване на икономическите усецания. Само трябва да уточните какво удоволствие ви трябва - от платена сметка за тока, от платени данъци, от поолучена печалба от тотото. Нашият специалист ще ви обслужи...

Да, да - имаме и секс линии. Разказваме на пенсионерите за бурни любовни нощи, на домакини за неочаквано дошли в дома им майстори, на работници за плащащи редовно заплатите работодатели, на гражданите - за нормална власт, за честни и почтени депутати, за трудещите се в името на народа политици... Ало, ало...

Хм, какво стана? Да не умря от изненада?

Горкият, каза че е беден човек - сигурно няма пари за погребение.

А можеше да  му разкажем как хубаво минава едно истинско добро погребение. Язък, изпуснахме клиента!

 

 

© Георги Коновски All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??