Apr 17, 2008, 8:37 AM

Карате или плетка - изберете сами 

  Prose » Humoristic
2205 0 22
2 мин reading
 

Уж съм привлекателна, обаятелна, чаровна, защо не мога да си намеря сериозно гадже, просто се чудя?! Щом влезе ново момче в компанията ни, първо за мен се лепва, пък после защо не се задържа, не знам.

Седим си в кафенето срещу училището ни, влиза най-готиното момче от горните класове и момичетата почват да примигват, да се усмихват, да шушукат, сякаш е влязъл самият Леонардо Ди Каприо. Аз не реагирам. Естествено, той сяда до мен.

- На какво ми миришеш, бе?! - го питам, сякаш до вчера сме играли заедно на топчета. Гледам да се държа естествено. Че какво като е готин, аз също съм красива, иначе щеше ли да седне до мен? Тоя нафукан красавец започва да се черви, да се поти, да заеква. Красив, красив, ама с дефекти.

- Аз казах на майка да не пържи мекици, че ще ми се омиришат дрехите, ама тя...

- Не, бе, питам те на какъв парфюм ми миришеш?

- А... на... Версаче...

- Много е готин, браво!

- Така ли?!

- Така, я!

Мекици, майка му му била виновна. Момчета!

Друг път пак така сяда до мен нафукан младеж.

- Може ли да се запознаем?

- Какви са тея чорапи дет си ги сложил?

- Казах й аз на майка да ми даде други, ама тя: Тези са в тон с дрехите ти!

- Напълно е права!

- Така ли?!

- Така, я! Слушай повече майка си, без нея си загубен!

Или друг.

- Мога ли да ви почерпя едно кафе?

- Ти за какъв се мислиш, бе? Ти к'во си мислиш, че аз седя тук и те чакам тебе, принца от приказките, да ме черпиш кафе ли? Ти за каква ме имаш бе, че не съм платежоспособна ли бе? Че едно кафе не мога сама да си платя ли?

- Извинявайте!

- Кафе ще ме черпи! Що не ме черпиш едно уиски, а?

- Ами, ако искаш да ти поръчам?

- Слушай какво, аз алкохол не употребявам.

- Извинявай...

- Няма нищо, аз просто се пошегувах.

- Така ли?!

И тоя си тръгна, нямат ли чувство за хумор тия момчета? Дали не се държа малко грубо? Нали заради тях записах да тренирам карате и айкидо. Исках да стана силна като тях, да ме приемат като равна, а то - какво се получи?

Десети клас съм, нямам много време. Май ще трябва да пропуша  и да почна да пия алкохол като повечето момичета, за да се отличаваме по нещо от момчетата. Иначе рискувам да си остана стара мома. Какво не ми харесват, егати?! Нали исках да съм различна, уж не харесвали разглезените лигли. Абе, днешните момчета знаят ли какво искат?! Дали да не се науча да плета?! Да бе, той после ще ме кара осморки да му правя. Е, не, това вече е прекалено. До там да се докарам заради един мъж. То и да плета и да не плета, нали ги гледам наш'те, все се карат, все са за нещо недоволни. Аз уж се подготвях за семейния живот, карам мотор, гледам футболни мачове, мога сама да се отбранявам. Майка ще излезе права: мъжете търсят това, което нямат. Така или иначе и моят съпруг ще ми изневерява, ама аз поне ще си го бия. Подготвена съм си за живота все пак, не съм тренирала напразно.

 

© Светлана Лажова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Дали мъжете все търсят това което нямат - не знам, ама на последък все едни мамини синчета се се навъдили...наистина им трябва един пердах!
  • Джейни, защо не релаксираш по друг начин. Ще ти звънна да ти кажа точно как, изпробвана марка. Ще ти хареса!!!
  • Светле така жадувам за време в което да прочета всичко пропуснато от теб!
    От мен да знаеш , че не си тренирала напразно
    /само се питам, ако пиеш и си изпила 4-5 джина и те нападнат изневиделица, ще имаш ли време да се отбраняваш, защото аз самата нямах време. После ми се извиняваха...но .../
    Искам да прочета всичко пропуснато от теб!
    Зная, че ще релаксирам с твоите разкази!
  • Ани, при мен всичко може!!! Леденостудена, ще бием щом се налага!!! Къдрокоске, не се чуди, защото и ти си сладка като мед!!!
  • Пу, и за деветокласничките е вярно това :D Не мога да Ви се начудя, всеки път като Ви чета, мед ми капе на душата
  • Ще бием,я !!!
  • Не може ли и двете да си изберем или и двама, според зависи...
    Поздрав, Светле, пак се посмях!
  • Кире, аз не употребявам алкохол, на само заради теб ще пия едно. Винаги има първи път, нека да е с теб. Веси,вместо хитруша може нежно да ми казваш КУМА Лиса. Мая, аз мислех, че играем на "сол и пипер", ти си мислела, че съм пияна. От бирата ти е това объркване, Мая. Намали пиенето!!!
  • Кире, в грешка си - Лажова не употребява алкохол когато... няма
    питай ме как я нося на гръб, а после що ме боли кръста
  • Ей те това...ме унищожи.
    Сега отиди при млади,за да не подхвърляш
    нещо останало,нали?
    Глей сега ква си хитруша! Само разсмиваш...
    Телефонка Чакащова!
  • "мъжете търсят това, което нямат" - Майките винаги са прави, и затова мъжете винаги си търсим майките в някоя хубава жена. (поне аз)

    БРаво за хубавия разказ.

    Лажова айде едно уиски да те черпа искаш ли , знам че не употребяваш алкохол, но ..

    Поздрав
  • Права си Креми!!! А на времето какви мъже имаше...като си спомня...
  • Тези мъже беее... никакво чувство за Хумор, м???

    Ех, Лажова, Лажова... как да не се смея с теб ми кажи?
  • Иванова, ако знаех, нямаше да тренирам толкова усилено английски ластих. Мила, прегръщам те, обичам те, но съм обвързана за сега!!! Ах, Шехерезада, аз даже точно стрелям, няма страшно! Ласка, много си усмихната!!! Да не би и ти да тренираш карате? Вилдан, той пък ще свикне и ще ми вика: Бий ме, бий ме...с камшик! Таня, че коя жена не е невероятна?! А тук сме се събрали Най!!! Майче, колко много думички знаеш!!! Личи си, че си интелигенция, браво на теб!!! Ради, обожавам те!!! Ти си съкровище!!! И аз те гушкам Петинка!!! Защо не съм мъж?! Ице, ще ти го кажа на ушенце! Леле колко ви обичам!!!
  • Абе, Светле, то това "карате" - то при нас го ползват като пръскат картофите против бръмбари. Ама и бръмбарите се изучиха. Хората ги пръскат, те повече излизат.
    Отплеснах се. Карате не тренирам, с карате не пръскам, жената плете, шие, готви. А бръмбарите са в мойта глава. Какво повоче ти трябва от мен

    Поздравления!!!
  • "...мъжете търсят това, което нямат:!
    Ей, тва е то!
    Гушкам те!
  • Аз, таковата, мога на една кука. Иначе малко джудо и тай дзи, ама не помага! И седим си в къщи, значи, и викам, та чак се дерем, така - басово:
    - В тая къща моята дума ще се слуша, к'вото кажа - т'ва ше става, аз съм мъжа, и толкоз!, - а Ели спокойно отвръща: - Да, така е, ти само ми излез изпод леглото, и ще видиш кой кой е!
    И не смея, седя и чакам да ойде на работа, ама го закъсАх, нали е петък вечер! Големо чекане ше падне, ше знайте!
    Та сега, Лажова, разбирам отдека ми е дошло! То, хасъл, вие с Мая нема на нещо убаво да я научите, я! Майка, не се подсмихвай, вече като видим чехъл и получавам страхова невроза! Ама че сте... Ивановааа, ти па кво се хилиш, не моа ви понасям сите, ей!
  • о, определено първото! и аз знам карате, айкидо, жиу жицу и още други подобни... думички
  • Наистина си невероятна, права е Миличка!
    Посмях се, за десерт на вечерта!
    Прегръщам те!
  • Само така!!!Бой!Бой!
  • Само така миличка!Правилно си се ориентирала за бъдещия семеен живот.Браво!Даже още в началото го набий, та да си знае какво го чака и да се замисли за изневерявянето.
  • Така ме развесели тая сутрин, че... Седнах да пиша коментар - писах, писах и излезе цял разказ След малко ще го пусна, ама да знаеш, че само и единствено ти си виновна за неговото написване!!! Като ти казват, че си невероятна ще вярваш - самата истина си е! Целувки!
Random works
: ??:??