Jul 28, 2015, 8:18 PM

Клетниците 

  Prose » Humoristic
682 0 2
1 мин reading

                                                          КЛЕТНИЦИТЕ

 

 

                 - Татко, моля ти се, не ме карай да го правя! Ще сторя каквото поискаш, само не и това! Кълна се!

                 - Знам, че е трудно, синко, но трябва да го направим за благото на семейството! – отвърна бащата.

                 - Но това е толкова противоестествено, гнусно, отвратително! – продължи детето. - А аз имам среща с едно момиче и...

                 - Никъде няма да ходиш! – кресна му бащата. – Ще останеш с мен и ще зарадваш майка си!

                 - Но, татко – продължи момчето, - не може ли някак си да се измъкна? Готов съм да си продам бъбрека, да даря кръв, избий ми някой зъб, за да отида на зъболекар, но само не и да стана свидетел на това!

                - Синко – каза бащата, - ти да не си мислиш, че на мен ще ми е приятно? Ако с изваден бъбрек можех да се измъкна, щях да съм го направил отдавна! На мен също ще ми е трудно, но майка ти има рожден ден, а аз купих билетите преди седмица. Ние трябва да издържим, сине! Но не просто да издържим физически, а и психически. Ще се преструваме, че харесваме това, което виждаме. Знам, че само една жена или някакъв неграмотник може да хареса това, но ние трябва да се справим, сине. Аз разчитам на теб, приятелче.

   След разговора им, при тях влезе съпругата на мъжа и, съответно, майка на детето. Мъжът я целуна нежно, а детето се притисна до роклята ù. Тримата заедно влязоха в киносалона, където бяха посрещнати от един любезен тамошен служител.

  Добър ден – каза той. – Дайте да видя билетите ви. А, добре! Заповядайте, заповядайте. Пожелавам Ви най-искрено да се насладите на новия български филм с участието на Асен Блатечки.

 

© Галифрей Михайлов All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Браво! Всичките му изпьлнения в киното са кухи, кухи...
  • Ами,че Асен Блатечки си е супер пич!
    Чак толкова ли е нехаресван от теб,че да си дадеш бъбрека,зъбите или кръвта???
    А и има ли нещо по хубаво от радостта на една майка?За нея би трябвало да се жертват всичките по горе изброени...неща!!!
Random works
: ??:??