Jun 5, 2007, 10:19 AM

Кой казва, че всички жени са еднакви? 

  Prose
1921 0 21
1 мин reading
 

                                Кой казва, че всички жени са еднакви?


  Все... това повтаряше мъжът ми, докато не отидохме на гости у Сончето - всички жени си приличали. Приятелката ми се беше омъжила наскоро втори път, та трябваше да полеем събитието. Хапнахме, пийнахме. Оплюхме политиците и цените, и неусетно стигнахме до вечната тема... за секса. Мъжът на Сончето взе да се оплаква, че тя всяка вечер си лягала гола, само по една прозрачна нощничка... „Така съм закопнял да разкопчея сутиен, да хвърля от страст бикините на полилея! Разбираш ли бе, брато? А тя си легне, как майка я е родила, и... аз взема, че се изложа!" „Ти па ме уби! Да ти дам тогава мойта. Все й повтарям: "Легни като жена поне веднъж, да не се мъча като грешен дявол". А тя - с чорапогащи, два чифта бикини, шубата и ушанката! Че сме изключили парното - вярно, ама не сме на Северния полюс, я. Пък и все се дърпа - я глава я боли, я кръст, я нещо друго. „Стига бе, твойта поне се опъва, та ти разгаря страстта, а мойта като пионерче - „винаги готов!" А после - недоволна. Че аз да не съм робот?"

  Сончето се киска закачливо, а аз мълча и набирам яд. Чакай да се върнем, мъжо, ще те питам тогаз всички жени еднакви ли са! Ако му се беше паднала Сончето за жена, щях да го видя как щеше да се вдига сутрин за работа, като и сега едвам става. Или щеше да преплита крака след първата нощна смяна  с тая пионерка! Тогава щеше да си мечтае да му стана любовница, та да идва при мен за по вда часа, поне да поспи, ама сега се оплаква. И само да съм чула, че всички жени са еднакви! Аз например никога не съм казвала, че всички мъже са еднакви. Как ли му беше служебния телефон на мъжа й на Сончето?

© Светлана Лажова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Ели, моля те, повече не ми пиши коментари, защото, то е срамота да си споделя. Как е правилно да се пише - споделя или спуделя? Няма значение. Аз съм на години жена, вече не помня на колко и се изпускам, в смисъл, сещай се! РИТАЛА СЪМ ОТ СМЯХ!!! Между другото защо не пробваш да напишеш фейлетонче, ще избиеш рибката. Не си ме разбрала правилно Вероника. Не те убивам, обичам те!!!
  • Вили, ти си бил голям хитрец! Абе и ти няма да скучаеш с нея, ама...Ивчо, красота, а...Ще видите вие мъжете!!!
  • Красота
  • Моля те - телефонът на това Сонче - в личната ми поща! Няма да скучае!
  • Вчера казах на Нина, Силвия, Пинче и Мая, че вие ме карате да се чувствам щастлива! Сутрин чета вашите отзиви под мое фейлетонче и не знам, на вас смешно ли ви е, но аз се смея с глас на вашите послания към мен. Те дори ми се струват по-хубави от моите разказчета. После тръгвам да се прибирам и ми се е случвало, някой да ме спре и да ми каже: "Много сте хубава!" и да продължи. Това се дължи на вас!!! Защото сутрин всички са забързани и намръщени, а аз вървя ухилена до уши и мисля за вас! Благодаря ви, че сте такива - даряващи добро настроение!!!
  • -Ало, ало, служебния телефон на мъжа на Сончето е
    у нас. Ела да си го вземеш))

    хи-хик*

    мноУ си Дубра ма!Да знайш
    и да са надуваш ти гУ казвЪм*
  • Вярвай ми,една вечер се върнах назад и изчетох всичките ти разкази и се пукнах от смях. И вече когато ми е тъжно, просто сядам пред компютъра и започвам да те чета. Благодаря ти, че те има, много съжалявам, че не можахме да се запознаем, но все някога и това, ще стане. Поздрави и усмивки!
  • Е тук вече ме разби.хаха хаха немога да спра да се смея..........Светле ти си голяма скица...........това с ушанката и шубата хехе...направо си представих картинката...!!!
  • Няма угода, Светле
    Сега се сетих - може да редуваш - един ден с ушанка и плетени чорапки, после дибидюс, после зад вратата с точилката...
    Жени сме, изобретателки сме Смях се много на разказа ти.
  • Та за номера...и аз го искам
    Прегръдки от мен!!!
  • Е, вече не знам какво да ти пиша!
    То бяха големи бисери тия дни...

    Много ме веселиш, миличка!
    Цунки!
  • Много ме замисли !
    Щом мъжете са различни ,много търсене
    трябва ,за да намерим правилния ...
    Разказът ти е не само смешен ,
    но и поучителен !!!
  • Еххх Светле тук всички ни развеселяваш както винаги
  • Хахаха, страхотен хумор! Разказите ти говорят....много, макар и хумористични имат ужасно много поука!
  • Ми ...пък мен не ме питайте за първия... щот' няма да ви кажа!
    Цяла прелест си ми тииии...
  • То си е казано-
    на някои и космосът
    пречи ...
    Кой е всъщност слабият пол ?
    Ако жените имаха толкова претенции ,
    човечеството да е изчезнало !!!
  • Е, няма начин - шест, шест и пак шест! Ти от всичко можеш да направиш весел разказ! Толкова кратичък и толкова смешен!
    Какво обаче е станало с първия мъж на Сончето не каза: навярно е опънал краката! Ти на твоя му си се опъвай, та да си го имаш!
  • Като видях, че си пуснала разказ, зарязах стиховете и веднага тук. Да се посмея първо.
    Щях да се задавя с кафето. Поздрави, Светле!!!
  • Хе-хе-хе
    Поздравлениа
  • Ще ти го кажа, аз го имам записан в тефтера.

    Сега ще има да се усмихвам на клиентите и колегите цял ден заради теб.

    Поздрав и усмивка.

  • Поздравления,мила!
    Обади се по-скоро,нямам търпение да се роди следващият разказ...

    Поздрав!
Random works
: ??:??