Dec 20, 2007, 11:33 PM

Коледно парти 

  Prose » Humoristic
4430 0 32
7 мин reading
Коледно парти
Фестивал на коледния разказ

Хубаво е да има празници! Още по-хубаво е да се събереш с приятели! А най-хубаво е в Откровения!!!
В Културен дом „Красно село” - София се събрахме много малко хора по повод награждаването на победителите в конкурса за коледен разказ и есе. Нямаше нито един от всичките 19 творци.
Мая Попова и Георги Колев бяха приготвили наградите и ни посрещаха с усмивка. Станислав Пенев от журито беше написал кратка реч. Разбрахме кои са победителите и ги аплодирахме. Мая предложи това да се превърне в традиция. Щом разбрах, веднагически започнах да подкупвам журито. Догодина хич не пишете, уважаеми откровенци. Аз ще взема първа, втора и трета награда. Даже срещу подкуп ми обещаха и специалната награда за цялостно творчество. И не защото съм стара, а защото си платих. Нямало корупция, да бе!
Емил Ангелов ни представи своята книга „Секс, любов и убийства” и на всеки подари по една. С това започнаха коледните подаръци. Людмила Игнатова го последва на сцената и също ни подари своята книжка с поезия „Небесен хляб”. Тук е мястото да споделя, че моята библиотека е пълна с ваши книги. Щастливка съм, че чета автори, които познавам лично. За които знам, че освен отлични творци, са и прекрасни хора. Невероятен късмет имам с всички вас!!!
След официалната част се преместихме в заведението отсреща. Мая се беше погрижила да намери уютно заведение в близост до културния дом.
И какво се оказа? В заведението дойдоха повече хора, отколкото... Дали откровенци са повече по веселата част? Не, оказа се, че повечето хора са били на работа, а в пиковия час е излишно да казваме за задръстванията. Така че - извинени сте!
С кого да започна? За да не започвам всяко изречение с „щастлива съм”, ще го напиша само веднъж. Иначе ще стане много дълго и кой ще го чете.
Щастлива съм, че бях с вас!!! Изкарах си повече от чудесно. Може и да се повторя, но трябва. Всяка среща е по-хубава от предишната. Е, те за това не ги пропускам. Искам да видя накъде по-хубаво бе.
Щом се настанихме и и вдигнахме първата наздравица. Вълшебница ни раздаде от баницата, която беше направила с много любов за нас. За всеки имаше късметче. Това повдигна настроението. Цял ден е приготвяла за нас... обич. Заедно с Вальо Йорданов са творили пожелания, които са в рими и носят настроение. Така че, Вальо, ти беше с нас, пихме за твое здраве и ти благодарим. Зарадвахте ни. Ако са ти горели ушите - от нас е и с добро.
Понеже баницата беше голяма, изтеглихме късметчета и за някои от вас, които по една или друга причина не присъствахте. И така, докато баницата свърши.
Аз изтеглих късметче за мен и за Люси. Кой ме би през устата да ги чета по реда на наричане? На мен ми хареса късметчето на Люска и ако бях си замълчала, щях да ги разменя, но нали все бързам... Моят късмет е: ”Няма как, на теб се пада най-прекрасната награда – здраве, щастие, мечти и любовник с пари.” На Люси – „Нов живот е отреден за тебе, пада ти се да дондуркаш бебе... Твое или не, е все едно, помисли за бебешко легло!” Така ми се иска още едно внуче и от малкия син докато съм по-млада... Но айде, има време. То пък на Люси и е рано за любовник, а на мен сега ми е баш тамън. Нали съм истинска жена, искам всичко и веднага. Но да не сме егоисти, нека има и за другите, та и за нас. Жоро изтегли късметче за Романтик. „Добър късмет сега улучи – пада ти се здраве и благополучие!” Мая за Мариники – „Нека през Новата година да си срещнеш ти любим, да си гукате във рима, пък да станете и трима!” Кирето получи – „Най-красивата награда днес на тебе ти се пада, ще се сбъдне твоята мечта да си имаш собствена кола!” Веднага седнах до него и той обеща да ме повози. Много съм креативна. Да не се бърка с лицемерна и пресметлива!
„Ще се радваш на любов прекрасна, с бурни нощи – пламенни и страстни. От целувки и от ласки изобилие и любов в леглото – до безсилие!” Това го изтегли Злати за Мери. Админ – „С чар и красота - несравнима ще блестиш през цялата година!” Веднага ти се сбъдна! Гледахме те в сутрешния блок на btv. Неотразим си!!! Мая – „За тоз късмет ще кажем „Браво!” , че ще се радваш на желязно здраве!” Бих добавила - и популярност. Като те гледах по телевизора, ти сякаш всеки ден даваш интервюта по различни медии. Поздравления и прегръдки! Продължавай, можеш! Злати – „Нека през Новата година всяко зло да те отмине. От здраве да пращиш и сила и да спечелиш чудна вила!” Нали се сещате, че веднага седнах до нея. Я ако вилата й е в Ница?! Защо да не се сприятелиме? Петя – „Много поводи за наздравици и големи подаръци, веселби и купони и успехи милиони!” Креми – „Честити и успешни ще са дните! Късмет и здраве ще те следват по петите!” Пенко не си даде късметчето, било си за него. Седнал нашият хубавец между две хубави жени и един усмихнат... Чак да му завидиш.
Обаче имам предложение. Още някой трябва да ми помага да репортерствам, защото ще пропусна хората, които бяха на другия край на масата. А не защото съм на години и не помня. Ако не ми помагате, трябва да ми купите ролкови кънки, за да летя от единия до другия край на партитата. Така ще намаля алкохола и няма да имам целулит. Моля, помогнете все пак!
Продължавам с баниците с късмети. Кирето стана и, придружен от мен и Злати, почерпи с приготвената от него „домашна е, нали!” баница. Той беше моят кавалер на вечерта.
- Момченце, само да ти се сбъдне пожеланието, няма да се отървеш от мен. И без това сме съседи, ще има да ме возиш. А в твоята компания ми е приятно, ти само се усмихваш и дори не ме прекъсваш като някои...
Имахме представител от морето – златната Нели, която ни зареди с топлината на лятото. Имахме нужда в студената вечер. Аннавлад – нежна и усмихната, Нина, този път много секси. Моят Кондор с неизменната си китара и няколко акорда за настроение. Тома, който събра очичките на сервитьорката с поръчката си. Много нетрадиционна. Ще започна като теб и аз да поръчвам, интересен си ми, браво на теб! Анна, дето доказа, че и жената е Човек. По-хубава от предния път. Седеше срещу мен нагримирана и една такава усмихната, чак мен ме зарази. Много усмихнати това откровенци, браво!!! Моята слабост Ники и приказната Алиса, обичам ви бе, хора!
Пихме и за наградените. Ей, така и не се научих да завиждам! То вече ми е късно, пък и по-добре е да се радваш на успехите на приятелите си. И така - първо място за Пер, второ - за Дечева и трето за Анна Йорданова. Всички участници получават грамоти. Честито! Плакетите са направени от Петър Пехливанов и Красита. Благодарим им.
Подозирам, че аз ви влияя положително на всички ви. Защото... знаете, че ще ви опиша баш както си требе и...
Криси миналия път беше добре, но сега беше се постарала да изглежда още по. Прическа, грим, как да не я забележа?! И усмихната и личи, че й е хубаво сред нас. Абе, аз като ви повтарям, че усмивката е заразна, вие не ми вярвате. Просто идвайте на срещите и ще се убедите. Маргото, о, Хенри и неговото момиче Мартина.
Всички се чувствахме като сред най-близките си хора. Като едно голямо, щастливо и задружно семейство. Нали на празници се събираш с хората, които обичаш. Така направихме и ние.
Весели празници на всички!
Благодарим ти от сърце, Жоре, че ни събра! Дори не подозираш какво добро дело си извършил, а си толкова млад.
Да продължа все пак. Масата в заведението се оказа безразмерна. Идваха хора и все се намираше място. Еластична се оказа и колата на Мая. Голям късмет извадих аз. Наложи ми се да седна в Жорето. И точно преди да потеглим, извиках:
- Жоро, не ме хапи по ухото!
Всички като на забавен каданс се обърнаха към нас... Минута, две и колата избухна в смях. Какво да правя като обичам интригите. И жълтите страници. Той не ме ухапа, а така ми се искаше, но старост-нерадост. Ех, само малко да бях по-млада...
Вече ми липсвате!
Кога е другата среща?

© Светлана Лажова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Имаше предложение да си направиме наше радио, ти сега предлагаш театър, Еми. Да си направиме частна телевизия най-добре и ще си се гледаме по 24 часа, докато си омръзнем. Ще го измислим, благодаря!!!
  • Иска ми се да се събираме отново и отново,
    дори имам предложение веднъж годишно да се прави партито в някой
    театър - Мая да е водеща и да участват много талантливи млади хора - а те са много, да се направи кастинг и да се забавляваме до зори.
  • Ура! И...честито на печелившите!!! Жоре, кога се местиш?! Питам, защото трябва да ти разкажа какво се случи с ушенцето. Нали си чувал за иглотерапията, значи след Коледното парти, но по-подробно като се видим. Анетче, те не спират да ми пламтят ушите, еле па едното. Благодаря ти за аплодисментите!!! Аз ако продължавам така да репортерствам ще ме вземат в новинарската емисия "По света и у нас на село". Ще бъда много сериозна и обемиста, защото телевизията качва шест-седем килца отгоре. Мале, ще стана закръглена и апетитна, супер!
  • Отново обективен, подробен и сериозен репортаж. Аплодисменти...
    Напредвате в занаята Лажова, още една стотна и Светлето чак ще задминете

    Поздрав и усмивка любимке моя.
    (Само да не ти пламнат ушите сега)

  • Ооо, Лажова, как е ухото?
    Скоро като станем съседи, няма да се отървеш от мен
  • АбсАлютно!!! Както винаги де, си права, Иванова!!!
  • Нинче, нека има срещи, там сме! Кире, вече очаквам следващата среща с нетърпение! Бети, страхотна си! Станиславе, другия път като те видя ще те удуша собственоръчно и ще те настъпя зверски, така да знаеш! Мариолче, ще се радвам да се видим на живо! Креми, нали знаеш колко ни е хубаво като се съберем! Винаги е така! Пепи, наистина това е най-голямият ни късмет! Целувки и за теб, Ице! И да не отсъстваш другия път! Анна, радвам се, че бяхме заедно! Нели, не се казва клюкарка, а новинарка, моля те запомни го! Магдалена, прегръдки и целувки и много щастие!
  • На партито говорехме и за теб, Джейни! И аз те обичам Деси! Танче, силна прегръдка и от мен! Криси, ти ме разкри и ще споделя. Аз много ходя по партита. И все ходех с едно розово пеньоарче на бели маргаритки, от тея на баклавичките. Всички ме заглеждаха, защото много ми отива. Но се скъса и се обадих на Наоми Кембъл. Викам й: "Душа, дай някой тоалет!" Аз така й викам, защото сме сънароднички. Нали майка й като закъснявала вечер, мъжът й я питал: "С кем бъла, с кем бъла?" И от там фамилията Кембъл. Та тя ми даде палтото и полата. Мерси, че забеляза! А така ме е яд, че не опитах от баницата на Ани! Но другия път. То имаше и други вкуснотийки, но щеше да стане цял роман, ако бях описала всичко. Прегръдки!!!
  • Благодаря на Мая - какъв късмет ми е изтеглила само!
    ...може би трето внуче ще ми донесе добрият щъркел!
    Ех, какво сте измислили ! Няма да ми остане време за писане и за четене! Целувам ви всички, па каквото Господ рече!
  • ...репортер на събитието : Светлана. Мая, предлагам 1-ва награда за репортаж на годината Е,пък и моя късмет не беше лош, ма няма да го кажа, да не съм клюкарка :P
  • Страхотна си! Целувки от мен.
  • Страшно ми се искаше да съм с вас, но служебно не можах...
    Дано на другата успея и аз. Благодаря на Жоро, че е изтеглил за мен късмет!!!
    Светле и на теб благодаря, че ме потопи в атмосверата на тази вечер!!!
    Целувки!!!
  • А за мен късметчеАз вече го получих,като Ви открих!Благодаря!!!
  • Ох... Вече съжалявам, че не дойдох! Благодаря за късметчето... Обичам ви! Толкова много хора сте били. Раздвам се, че сте изкарали страхотно!
  • Добре, че мило ни "светваш" мила Светланке и всеки път
    все повече и повече съжалявам, че не съм сред вас!!!
    Но за следващото, няма причини!!!
    С най-хубавите благопожелания те поздравявам и всички откровенци,
    да живее сайта "Откровения"!!!
  • Този репортаж е фалшив. Има факти, човек би се заблудил, че всичко е така, но всъщност е доста умело изопачено, премълчано, добавено, подсладено и окъсметено.
    Не ми остава нищо друго, освен да изложа (да, пълна излагация) истинската версия по случая "Коледно парти".

    Поздрав
  • Дали да не си спретнем телевизионно предаване или да се пробваме в нечий радио ефир!? Сватланка се справя чудесно, още един, двама говорители и сме готови! Ще ни гледат с интерес млади и стари - каквито сме си хубави и талантливи!!!
    Поздрав за поредния увлекателен ртепортаж!
  • Браво Светланке, хубаво си ни представила, следващата среща плътно до теб. Наистина ми беше толкова драго да съм с вас.
    Благодаря ви от все сърце
    Весели празници на всички които присъстваха (и тези които не присъстваха) и много хубави емоции през Новата година,повече откровенци на срещите
  • Невероятна си !
    И нека през следващата
    година да има много такива
    срещи!
    Щастлива съм,че ви познавам!!!
  • Светлушке, уж не те подкупвах, пък пак си ме споменала в репортажа, и то...абе, досрамя ме, та чак се изчервих. Срамежлива съм, да знаеш. Миличка, не мога да ти опиша как ме кефят разказите ти!!! Хуморът ти ми действа невероятно позитивно! Към мъжете, които не са видели още Светланка: много, ама много сте изпуснали!!! Каква жена...(освен таланта), ще ахнете! Нагласена, нищо, че си е хубавица, минижуп, а какви ботуши, палто...Абе, Холивудските звезди пасти да ядат.
    Вълшебната ни Вълшебничка бе направила наистина вълшебна баница с вълшебни късметчета. Сега разбирам, че трябва да благодаря и на Вальо, щото аз като скромна си взех 5-6 късмета - всичките прекрасни! Ще ги използвам за нашата баница, няма да се моря да измислям. Каква съм хитруша. Баницата на Ани бе също прекрасна, макар и без късметчета. И другите кулинарни изкушения - да не изброявам всички, простете, ама трябва да започвам да работя Благодаря на всички, с които се видяхме и запознахме! Благодаря на организаторите! Извинявам се, че закъснях за културния дом, та си останах без книги, но големи задръствания. Хубав ден на всички и много целувки!
  • Благодаря ти Светли,че ни правиш съпричастна към събитията,където не можем да бъдем лично!
    Прегръщам те миличка!
    Поздрав!
  • Ееее, нямам думи...
    Ужасно се чувствам, че не съм била част от това...
    Същевременно съм щаслива..., луда работа...!
    Обичам ви!
  • Искрено се зарадвах на всички!
    Все едно и аз бях там със вас!
    Благодаря ти Светле за настроението!
  • Люси, ти си... Толкова хубави думички съм изписала за теб, но нали знаеш, че ми е беден речника и запецнах. Как се сети бе момиче, та нагласи всичко три в едно, опасна си! Първо, стискам ти палци за изпита, ще го изкараш!!! ще говземеш или ще ти го дадат, как е по-правилно да се каже?! Второ, навита съм за сина и за тебе и за бебето. Мале, от наш'то по-убаво нема да има! И ми търси някой от Варна. Имаш вкус, няма да те уча. Но все пак гледай да е по-така, айде целувки!!! Вилдан и аз се радвам, че те има!!! Веси, тъкмо щях да ти се обаждам да идваш и се намериха добри хора та ми помогнаха с картофките. Липсваше ми само твоето рамо. Много хубави рамене имаш, да знаеш!!!
  • Липсвах ли ти? Знам,знам...да,както и ти на мен
  • А на мен чувството ти за хумор!
    Браво!
    Ще прочета и други твои неща!
  • Чудесна си, Светле!Радвам се, че те има!
  • Светле, първо ти благодаря за изчерпателната информация!!! Все едно съм била с вас, но си е друго да съм с вас Благодаря и за късметчето!!! Обаче... моля, моля, защо да ми е рано за любовник? Ако искаш от време на време да си разменяме късметите Пък, ако се взема със сина ти, сме ударили джакпот и двете. За мен и бебе и любовник, за теб внучеИ ще си намериш и любовник, но нека е от Варна, че да се виждаме с теб Трябва да се видим и поговорим, не мислиш ли? Нямаш идея, как ми стопли сърцето, наистина ти благодаря и те целувам!!! На всички пожелавам Весела Коледа и знайте, че ви обичам!
    Айде да бягам, че съм на изпит след един час
  • Доли, ти па къде ме прати?! Па защо не?! Ще взема да им спретна един банкет и ще ги вкарам у размисъл на тема "Луканката и масовия потребител". Или "Как се живее с една кофичка кисело мляко на ден?" ПРАКТИЧЕСКИ УПРАЖНЕНИЯ ЕДИН МЕСЕЦ. Който издържи остава, който не успее печели минимална работна заплата. Иванова, чакай малко да напълнея, па тогава ме транжирай. А ако някой иска допълнително? Направо го закъсахме. Отивам да хапна торта, защото ми свърши хляба!
  • Светле, изведнъж си представих как пишеш протокол от заседание на Народното събрание... страхотно четиво би се получило - хем точно, хем с чувство!!! Само дето те не те заслужават. Чудесна си!
  • С Тома отивам и на края на света. Навих се. Само да не седя до него, защото няма да напиша нито ред. Ще има бавно и набожно да си наливаме питиета и какъвто е сладкодумен...Какво, най-много да ми отрежете премиалните. Ролкови кънки да не забравите! Иванова, ще ти кажа аз един "шемет"! Излагаш ме пред хората. Аз протоколчик ли съм или праз лук?! Айде само една усмивка за теб!!! Дечева, за тебе ли няма?! Има награда и още нещо!!! Защото си слушкала! Мани, Сърчице, недей! Оно я правим плахи опити. Я ето кой ще ми помага, сама си си виновна!!!
  • Официално ще бъдеш назначена за протоколчик на сайта и постоянен репортер. Почерпките ще ти осигурява ТомаД
Random works
: ??:??