Oct 3, 2023, 3:04 PM  

Комунистите са плужеци 

  Prose » Epigrams, Miniatures, Aphorisms, Reviews, analyzes, critical articles, Others
272 3 4
1 мин reading

Може би някои ще попитат - ама този защо обижда комунистите? Нима сред тях няма свестни и почтени хора? Господа-другарчета, ни най-малко не ви обиждам. Бог да ме опази от подобно кощунство. Просто констатирам факти. А фактите са следните. Някога си имахте палат наречен БКП. Е, вярно, че преобладаващата част от вас - предани редници на Партията, не ги пускаха в този палат. Но вътре в него вашите вождове смело и страстно се онождаха помежду си. А после дойде Желю, по прякор Вафлата, и  изрече публично пред една национална телевизия:  "вечерта си легнаха комунисти, а на сутринта се събудиха социалисти", имайки предвид замяната на абревиатурата БКП с БСП. БСП на Продев, Лилов и Луканов, която се обръщаше нежно и гальовно към българския електорат с "мили хора". Това БСП не беше вече палат, но все пак можеше да се нарече солидна червена къщурка, която поразцепилите се вождове с умиление наблюдаваха, а комунистическият електорат обикаляше около нея с изгладнели от ниските пенсии очички. Обикаляше я както будистите обикалят около връх  Кайлаш. Но днес, господа-другарчета, вашият вожд - товарищ Нинова, с двамата си предани фантомаси, сгромоляса и тази къщурка и я превърна в най-обикновена барака без покрив. А без къщурка вие оставате като охлюви без черупка. Та затова ви наричам плужеци, давотещи се в бурния политическия дъжд изливащ се непрестанно над родината.

© Младен Мисана All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Пардон, объркала съм се. Днес вече няма комунисти. Сега има цоциалисти :Д
  • Бих добавила - комунистите са глисти терористи. Тук трябва да се засмея, но въобще не е смешно.
  • Това което е написал Карл Маркс:няма нищо общо с това което Ленин,Троцки и Сталин извършват в Русия.Ето защо друг "Велик кормчия" експериментира в Китай и неговите "велики реформи" убиват с глад около 20(двадесет) милиона китайци.Един "червен кхмер" Пол Пот убива близо 3( три) милиона камбоджанци.
    Такива са фактите.При "най-прогресивната теория" на човечеството--практиката завършва с глад,убийства,терор,концлагери и все такива "хуманни мероприятия"!
    Ето, че опитите непрекъснато водят до войни,разрушения,жертви и всички последствия за бедност, озлобления и нови престъпления.
    Трябва да си завършен мизантроп,за да се възхищаваш "без душа и сърце" на страданието на другите хора.
    Има ли нещо общо това с миналото на България?!
    Всеки сам трябва да си отговори.
  • "Вечните" комунисти-социалисти...
    Многолик във всяка област си, Младене!
Random works
: ??:??