Feb 17, 2008, 1:28 AM

Кошмарите на Надин 

  Prose » Narratives
1042 0 1
1 мин reading

Кошмарите на Надин

 

Тя се казваше Надин. Беше мило седемгодишно момиченце. Винаги усмихнато, с дълги до бедрата кестеняви коси, които блестяха като коприна на слънцето и топли зелени очи. Не знаеше какво е да плачеш, винаги се усмихваше. Всички я обичаха, беше най-милото дете, което познаваха. Но един ден всичко се промени. Тя се чувстваше самотна. Нямаше приятелки, никъде не излизаше. От училище се прибираше веднага в къщи. И всяка нощ сънуваше едно и също. Ръцете му, които галят мъничкото и телце, подлата му, гадна усмивчица, отпуснатото му и грозно старческо тяло... Кошмар след кошмар, нощ след нощ... И така вече десет години... Малкото и слънчево момиченце се промени много. Тя се затвори в себе си, не излизаше, не се забавляваше... Но и никой не я забелязваше. На никого не липсваше... Всяка сутрин се молеше някой да й помогне, да я спаси от този ад, от тези кошмарни сънища. Но спасението така и не дойде. Надин се молеше на Бог всяка вечер този човек да умре, за да не нарани друго малко момиченце, да отнеме щастливите му дни и спокойните му нощи. И един ден това стана. Този човек, който беше на годините на дядото на Надин умря. Не че му се случи кой знае какво - той просто си умря от старост. И Надин си каза: "Край, свърши се вече. Този човек никога няма да стори нещо лошо на някое момиченце." И чесно казано, Надин си мислеше, че ще й олекне... но - не... Нищо подобно. Пак й беше тежко. Пак го сънуваше нощем... И се питаше дали някога това ще има край... Дали ще спре???...

© Надежда All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Когато говорим за сексуални посегателства срещу деца - казваш си, че ще забравиш, но не се забравя; казваш си че ще свикнеш, но не се свиква... казваш си, че когато насилникът го няма, ще станеш друга или поне предишната, но не ставаш. Повярвай ми, преживял ли си го, си жигосан за цял живот, до края....
Random works
: ??:??