Jul 23, 2007, 9:01 AM

Логика 

  Prose
994 0 8
1 мин reading

"Всичко може да бъде доказано по пътя на логиката" - Айзък Азимов




- Ще избягам от всичко и от всички! - Зарече се Щрппстр. - Ще се махна някъде където ще си бъда само аз. Писна ми от толкова болка, упреци, обиди... И ми писна "СИСТЕМАТА" да ме цака. Ще се самоубия!

За миг се замисли.

- Но защо трябва да се самоубивам, по дяволите! Аз не съм виновен за нищо, в крайна сметка! Да се самоубият ТЕ! Аз просто ще избягам някъде.

И реши да си вземе най-нужните вещи и утре призори да зареди самолетчето си с гориво достатъчно само за едната посока, и за замине за Момлъвия.

- И до кога смяташ да си живееш сам в Момлъвия? - Попита го вътрешен глас.

- Цяла вечност!

- Как цяла вечност? Та нали най-накрая ще дойде смъртта.

Щрппстр се замисли за миг. Отвърна:

- Това са глупости. Аз не вярвам в смъртта. Никога до сега не ми се е случвало нещо такова, а аз не вярвам в нещо преди да ми се случи.

Вътрешният му глас се излегна замислено върху меката му мозъчна кора. След двайсет и пет минути му хрумна да попита:

- Но това не означава, че няма да умреш. Ти нали си виждал със собствените си очи мъртви хора?

- И?

- Ами, те си бяха мъртви. Това доказва, че хората умират.

Щрппстр се усмихна дяволито. Отрони бавно следните думички:

- Да, ама те не са като мен. Те са от хората които подлежат на умиране, а аз не съм такъв. Разбираш ли, аз нямам нищо общо с цялата индустрия. Гади ми се от нея.

© Йордан Серафимов All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • А,не!Нищо подобно не ми е хрумвало.Ама сега като се замисля възможно е някой да остане с подобно впечетление.
  • Шантава работа. Някъде бях чел,че човекът е единственото животно,което се бои от смъртта,защото я осъзнава напълно като край. Това,което хората не могат да осъзнаят е,че всеки може да умре по различен начин от естествената смърт. Примерно като чуеш,че тридесет човека са умрели от бомбен атентат еди си къде си казваш "Еми гадно,ама това на мен няма да ми се случи"... Иначе убийствен лаф : "...аз нямам нищо общо с цялата индустрия. Гади ми се от нея." и "Да се самоубият ТЕ!"

    Поздрави
  • Не, не си разбрал правилно щото не би ми харесало. Всъщност, нямаше да ми пука

    Абе, брат, туку-що видях че съм сложил следния коментар: "Защото става дума за мнооо болна и упорита логика. То Щрппстр си е некъв психар" - над твоя, в който обясняваш, че и ти преди години си се вкарвал в подобни умозаключения като главния герой в разказа (, че кой когато е бил малък не се е вкарвал И аз съм го правил). Ти данеби да си си помислил, че вкарвам някакви мръснишки и тъпи подтекстове, целящи да те засегнат? Няма такова нещо, не съм такъв човек и никога не би ми хрумнало. Но така като погледне човек коментарите, може и с това заключение да остане - пак-повтарям, не съм имал никакви такива мисли.
  • Прав си ,аз даже разказ написах.Идеята е добра,ама не за разказ ами за форум някакъв. Така си мисля.Поне някой ще се намери да те наругае . пък доколкото съм тарзбрал би ти харесало.
  • Много точна ирония! Поздрав!
  • Макар, че... по принцип съзнанието никога не може да приеме напълно това, че един ден просто ще престане да съществува. Когато кажеш АЗ, така забиваш в чувството което те обвзема, така зацикляш в него, че ти се струва невъзможно това чувство да престане да съществува някой ден. Лично аз вярвам, че съзнанието не загива, че то продължава да съществува нейде в информационната матрица на ВСЕЛЕНАТА. Но тялото е тленно...
  • Защото става дума за мнооо болна и упорита логика. То Щрппстр си е некъв психар.
  • Много ми хареса.Малко ме и разсмя.Преди години мислех по същият начин като Щрппстр,но тогава бях досадно шантав хлапак все още.
Random works
: ??:??