Jan 8, 2023, 3:12 AM  

Лош баланс 

  Prose » Others
360 3 3

Товарищ Путин не владее Волжския гамбит. А тогава защо го опита в Украйна? Отговорът е ясен. Някой го подведе. Някой от кликата му. Разчиташе изцяло на блицкриг, но не се получи. Вече дори и дилетантите се подиграват с руската армия. Оказа се, че конвенционалното оръжие на руснаците не е това, за което се носеха мълви. Оказа се, че всичко е било мит и блъф. Руснаците имат планини от ядрено оръжие благодарение на Хрушчов и Брежнев. Само че не могат да го използват в Украйна. Путин вече е силно мразен в Русия и няма да се задържи дълго на власт. Както се казва - дните му са преброени. Последните му опити за голодомор и електромор, показват докъде е изпаднал. Разбира се остава му отчаяната стъпка да предизвика 3-та световна война с ядрено оръжие. Но мисля, че Путин няма да се реши на толкова крайна мярка.

© Младен Мисана All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Ще се изненадаш какво не чака напролет, Младене...
  • войната е необходима на световните олигарси. Затова Винаги ще има войни... Ядреното оръжие е напълно безполезно - никой не може да го използва, защото дори да не получи "ответен" удар, мащабите на радиоактивното заразяване ще направят планетата неизползваема
  • Дано да се сложи край по някакъв начин, на тази безумна война, защото загиват толкова невинни хора! За болни амбиции, се стига до толкова разрушения. Никой няма да вземе нищо със себе си, голи се раждаме и голи си умираме. Поне да живеем човешки на тази земя.
Random works
: ??:??