Jul 8, 2006, 8:38 PM

Лятна вечер 

  Prose
1883 0 7

The work is not suitable for people under 18 years of age.

7 мин reading

Мъжът седеше в кухнята и вечеряше. Хранеше се лакомо, поглъщаше храната с неголеми залъци хляб. Изглеждаше отегчен, дори не забелязваше, какво яде. Монотонният живот, който живееше, го правеше безразличен към всичко заобикалящо го. Сутрин ставаше, закусваше и отиваше на работа. Работеше в строителна фирма и голяма част от времето му преминаваше в работа. Вярно, през зимата имаха по-малко работа, но останалите сезони си бяха достатъчно заети. Това си имаше и добрите страни. Парите, които получаваше бяха повече от добри.

Жена му беше счетоводител в банката. Бяха женени вече 15 години и имаха единадесет годишна дъщеря. Всяко лято я пращаха при неговите родители да поживее, а те оставаха с сами в апартамента.

Това лято се случи горещо. През деня темперетурата достигаше до 35 градуса. От месец не беше капнала капчица дъжд.

Вечер, щом се прибереше от работа, Деян минаваше през банята, пускаше студената вода и не излизаше, докато устните му не посинееха от студ. След това, както си беше гол, сядаше в хола пред телевизора, отваряше си биричка и започваше да натиска копчетата на дистанционното. Обикаляше програмите 2 – 3 пъти и когато не си харесаше нищо, пускаше на някой от музикалните канали и слушаше музика. На втората биричка се прибираше и жена му, Ива. След работа тя имаше привилегията да изпие по кафе с приятелките и след това да напазарува. Не, че и Деян не го правеше, но беше оставил на Ива да мъкне чантите с продукти.

Щом се прибереше, тя се преобличаше и се запътваше към кухнята. Трябваше да приготви вечерята. Мъжът и не ядеше една и съща храна два пъти. Всеки ден искаше различно. Запретваше ръкави, както се казва, и почваше. Спираше само щом чуеше гласът на Деян от хола:

-         Иве, биричка!

Ива отваряше банята. Там в една голяма пластмасова кофа се студеха бирите на мъжа и. Взимаше една, бършеше я и му я носеше. След четвърта, пета бира Деян преминаваше в полулегнало положение. Щом пресягаше да вземе празната бутилка, Ива го погалваше по гърдите и поглеждаше. Но не получаваше неговото внимание. А то бе насочено към бирата и телевизора. Ива се връщаше в кухнята. Това отношение на съпруга и я караше да се замисли за любовник, но не бързаше. Живееше с надеждата, че ще успее да събуди отново интереса на Деян към себе си. Все пак 15 години брак не бяха малко. Нямаше я онази нежност от първите години. Е, и сега Деян си беше на ниво щом започнеше, но трудно придобиваше желание за това. Отчиташе се единствено в съботите и то след, като свършваше филма. Щом изпълнеше своята част, той се обръщаше на другата страна и заспиваше доволен от мисълта за изпълнени семейни задължения. А Ива оставаше дълго време будна. Триеше с ръка сълзите и лежеше, жадуваща за нежна прегръдка и целувка.

Напрегнатият живот и дългите години брак бяха убили всякаква тръпка в техните отношения. Дали пък да не си хванеше любовник...

Много пъти си задаваше този въпрос. Нейните приятелки се хвалеха с любовниците си, които разнообразяваха семейния им живот, а тя все не се решаваше. Имаше още един начин да изненада съпруга си и да разнообрази живота им.

Вечер щом Деян заспеше, тя ставаше, отиваше в хола и пускаше телевизора на порно канала. Гледаше и запомняше всеки жест, всяко движение и поза на актрисите. Купуваше редовно банани и ги използваше за своето учене. Научи се да не оставя зъбите си по тях. Към края на седмицата правеше всичко толкова изкусително, че на шега си казваше, че би могла да играе главна роля. Очакваше с нетърпение събота вечер, но една наглед обикновенна ситуация се превърна в катализатор на последвалите събития. След поредните си бирички, Деян се прремести да вечеря в кухнята. Масата бе сложена. Ива реши да измие съдовете докато мъжът и се хранеше. Рядко сядаха заедно.

„ -  Иве дай това, Иве дай онова...”

Тя предпочиташе след това спокойно да се нахрани. Изми съдовете, забърса наоколо. Щом започна да трие батерията, нещо я накара да предизвика мъжа си.

Хвана тръбата на батерията, започна да движи ръката си по нея бавно, все едно че е мъжки член. Правеше го така, че мъжът и да може да я вижда.

Отначало Деян не забелязваше нищо, но когато Ива, отнесла се в своята роля започна да облизва устните си и да издава леки стонове, той надигна глава. Учудването му беше голямо. Преглътна шумно и си остана облегнат на стола с отворена уста и облещен поглед. С крайчеца на окото Ива видя надигащата се мъжка гордост у Деян. Доволна от стореното, тя се обърна с лице към него и разкопча най-долните копчета на пенюара си. Леко го разтвори, пъхна едната си ръка между краката и започна да масажира нежно клитора си.

Деян се почувства малко неловко. От една страна това беше неговата съпруга, но от друга... 

И през ум не му минаваше, че Ива знае тези неща. Гледаше с интерес гладко избръснатия пубис, изпъкналият от възбуда клитор и влажните пръсти, които Ива пъхаше от време на време във вагината си.

Тя клекна пред него и го хвана за члена. Направи няколко движения с ръка и започна да го обработва с устни и език. Деян затвори очи. В главата му бе смесица от мисли. Харесваше му това, което Ива правеше, но откъде по дяволите го беше научила. Щеше да я пита после.

Ива се изправи, прекрачи го и седна отгоре му, чувствайки как членът му бавно я изпълва. Деян също се включи. Целуваше Ива по гушката, зад ушите, по рамената и гърдите. Ръцете му нежно масажираха дупето и. Тя от своя страна правеше ту леки, ту бързи въртеливи движения. Ръцете и рошеха косата му и се плъзгаха по гърба му, оставяйки червени следи от ноктите и. Възбудата им беше на предела си. И когато Ива извика, достигайки своя оргазъм, Деян изстреля в нея порция сперма. Прегърна жена си, целуна я двамата останаха така...

Заедно с неговото изпразване от главата му бяха отлетяли всичките въпроси. 

© Христо Костов All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Тук си много смел в изказа!
    Продължавам нататък!
    ))
  • Хехе Симпатичен разказ
  • УАУ!! Добре!
  • Добро е разказчето, но не съм убедена, че въпросите са му отлетели напълно от главата.
  • Е, аз още снощи щях да те поздравя, ама нали знаеш, италианците си казаха "тежката" дума, казах си дай да гледам Марко, Джан лука и компания. Все пак кое повече тежи 50 000 долара или 25 лв.с ДДС, /като за жиголо в България/ Та се замислих не трябва ли вместо червена точка-жълта за до 18 годишните, за до 12 - червена.
  • Ваня, Анета, благодаря ви за изказаните мнения!!!
    Нямам за цел да провокирам никой, а да разкажа една история, която сигурен съм я има в много семейства. И начина по който Ива се опитва да си върне отношението на съпруга, е един от всичките начини. А липсата на романтика... Нищо, другият път ще има.
  • Реално , описано добре
    ала за мен е прекалено
    Затова спускам си перде
    щом има точка с червено

    Провокацията ти е доста голяма
    Поздравявам те за смелостта
Random works
: ??:??