Jan 25, 2014, 6:56 PM

Любовен миг 

  Prose » Narratives
597 0 0
8 мин reading

                                              Любовен миг

 

 Любовният живот на Кремена винаги е бил като лабиринт, пълен с разочарования, лъжи и заблуда, докато не среща момчето, което прави живота ù като приказен сън, който никога не свършва. 

1 част

В последните дни от лятната ваканция Кремена се разхождаше с най-добрата си приятелка – Станислава, по улиците на Пловдив. Те отидоха в МОЛ-а и седнаха в едно кафене. Не се бяха виждали от много време, тъй като и двете бяха извън града почти цяло лято, а и все още не можеха да повярват, че няма да са в един клас, както беше през последните четири години.

   - Е, Съни, как върви любовният живот? – попита я Кремена. 

- Като приказка! – отговори Станислава, която от скоро имаше нещо повече от приятелство с Богомил (момчето, което харесваше от почти година, но той до скоро не ù обръщаше никакво внимание) -  С него всичко е превъзходно, имахме чудесно лято заедно. – допълни тя като очите ù се бяха напълнили със спомени.

 - Радвам се за теб. Моят късмет все още го няма никъде. Толкова ли съм зле? – питаше се тя, подценявайки се.

 - Не говори така, супер си. Просто още не си намерила подходящия човек. Сигурна съм, че е така. – подкрепи я Съни и допълни – Какво стана с Дилян? Май съвсем го забрави? Знам, че не сте се виждали отдавна, но може и да се получи нещо между вас. Дилян беше един голям сладур, който живееше в блока на Кремена. С него и още няколко нейни приятели бяха ходили на концерт миналата година, след което тя беше започнала да си пада по него.

 - Какво може да става? Това лято съм го видяла максимум десет пъти, а и почти не сме си говорили, макар че тъй като сега ще сме в едно училище, се разбрахме да ходим заедно до там. 

- Е, и това е начало. – каза Съни, надявайки се да се получи нещо между тях. 

2 част 

Учебната година започна. Дилян и Кремена започнаха да ходят заедно на училище, както се бяха разбрали. Те отново отидоха на ежегодния концерт, който се провеждаше през септември всяка година. Не беше минал почти месец, откакто учебната година беше започнала и Креми осъзна, че отново започна да изпитва чувства към Дилян, но много по-силни. Тя му задаваше много често въпроси в www.ask.fm, опитвайки се да го опознае, а той я чувстваше все по-близка и ù споделяше много, макар и да имаха две години разлика. Чатиха си все по-често и си говориха по телефона почти по цяла нощ. Оставаше все по-малко от месец до началото на зимната ваканция. Отскоро Дилян бе осъзнал, че има чувства към Кремена. Училището им организираше Коледен бал с маски, на който всички присъстващи трябва да бъдат с маска, а в полунощ да разкрият самоличността си и да махнат маските. Двамата влюбени започнаха усърдни приготовления, надявайки се това да е денят, в който ще се съберат. Една сутрин докато отиваха на училище Дилян попита Кремена:

 - Ти имаш ли си приятел?

 - Не. – отговори смутено тя.

 - Хах, добре дошла в клуба на самотниците. – каза Дилян с усмивка.

 - Ти ще ходиш ли на бала? – попита го Кремена докато отмяташе косата си

 - Да, нали по Коледа стават чудеса. Може аз да срещна истинската си любов, която чакам от дълго време. Ами ти?

 - Интересно съвпадение. Всъщност и аз отивам поради тази причина. 

Дилян се усмихна и се качиха в автобуса. 

3 част

Дойде нощта на бала. Дилян вече си беше взел питие и си говореше с приятели, озъртайки се да види своята любима. Станислава помагаше на Кремена на втория етаж. 

- Невероятна си. – каза въодушевено Съни. 

- Мислиш ли? Дали ще ме хареса? – попита Креми, надявайки се всичко да мине както трябва.

 - Убедена съм. – отвърна Станислава докато оправяше своя грим.

 - Богомил ще дойде ли? – попита я Кремена. 

 - Да, ще бъде тук всеки момент. Отиваме ли на партито?

 - Отиваме. – отговори Кремена, готова да направи първата стъпка. Точно, когато започна да слиза по стълбите, зазвуча песента на Beyonce – Halo. Всички погледи бяха насочени към Кремена. Когато Дилян отиде при нея започнаха да танцуват.

 - Знаеш ли от кога чакам този момент? Тази любов, която ще ме направи истински щастлива. – попита го Кремена

 - Чувството е взаимно. Не знам как издържах толкова време без да те докосна, да те целуна и да ти кажа колко много те обичам. – отвърна ù Дилян. В края на песента се целунаха. Всички ги гледаха и им ръкопляскаха. 

4 част

 Лятото настъпи, а с него и рожденият ден на Кремена. Тя беше много развълнувана, защото нямаше търпение да види любимия си, тъй като се беше наложило да остане около месец в Лондон, където беше на езикова практика. Тя излезе на терасата, за да подиша малко чист въздух. Тогава видя Дилян, който стоеше пред нейния вход, носейки голям букет са рози. Без да се замисли, Кремена отиде при него. Тя го прегърна, а той я вдигна във въздуха и я завъртя.

 - Много ми липсваше. Обичам те. Не искам да се разделяме повече за толкова време. – каза Кремена през сълзи от радост.

 - Обещавам ти. Щях да полудея без теб. Винаги заедно. Честит рожден ден. – каза Дилян и я целуна. Тъй като бащата на Кремена работеше в чужбина, майка ù и брат ù си бяха на село, а родителите на Дилян също ги нямаше, тя щеше да преспи в дома на приятеля си. 

     Вечерта решиха да гледат филм на ужасите. Направиха си пуканки и се сгушиха на дивана. При всяко убийство във филма реми се сгушваше още повече в него, а с едното око поглеждаше дали страшното в свършило.

      Към полунощ решиха да си лягат. Кремена се беше облегнала на рамото на Дилян и започнаха да правят планове за общото им бъдеще. И двамата бяха много щастливи. На сутринта отидоха на кино. 

5 част 

Мина година. Всичко вървеше като по вода. Дилян завърши. Малко след бала му родителите му го повикаха и му казаха, че трябва да говорят с него.

 - Какво става? – попита той притеснено.

 - Налага се да се преместим да живеем в Лондон, тъй като от работата местят мен и баща ти там. – отговори майка му. Дилян се стъписа. Той не можеше да си представи, че ще се наложи да се раздели със своята любима и каза:

 - Моля? Ами Кремена? Не мога да я оставя.

 - Ще се наложи. Повярвай ми там също ще си намериш приятелка, времето лекува. – каза баща му, опитвайки се да го успокои, но безуспешно. Дилян се ядоса. Излезе и трясна вратата след себе си. Започна да мисли как ще каже това на Кремена, как ще се сбогуват. Точно по това време тя му се обади и те си уговориха среща, за да се видят. Дилян трябваше да ù каже колкото се може по-бързо, защото заминаваше след два дни. 

 - Здравей, мили. – каза тя и го целуна.

 - Здрасти.

 - Какво се е случило? – попита тя разтревожено.

 - Виж, Креми, трябва да ти кажа нещо… аз заминавам. – каза той и хвана ръката ù.

 - Какво? Къде? Кога се връщаш?

 - Това е проблема… няма да се върна. Нашите се местят в Лондон и ще се наложи да замина с тях.

 - Моля? Но ти вече завърши. Не можеш ли да останеш. – попита го тя, с надеждата той да остане с нея.

 - За съжаление не. Нямам друг избор.

 - Кога заминаваш?

 - След два дни. – отвърна й той. Тя го прегърна силно. Не можеше да си представи какво ще прави без него. 

6 част 

Дойде денят на заминаването. Кремена не можеше да изпрати Дилян, тъй като имаше конкурс в същия ден. Тя беше избрала песните на Demi Lovato – Unbroken & Made in the USA като при втората песен тя беше подбрала различни снимки от времето им с Дилян , да се показват на стената зад нея, за да могат всички да видят истинската им любов. Там бяха също майка й и брат й, за да я подкрепят, но те не знаеха за връзката й с Дилян. 

    Кремена излезе на сцената и започна да пее първата си песен. По време на изпълнението й вратата на залата се отвори и тя видя, че през нея влизат част от компанията, с която тя беше прекарала много време, а именно Диан, Лилиа и Емил, а след тях неочаквано влезе и Дилян. Когато го видя, сърцето ù започна да тупти силно. Тя завърши песента си, слезе от сцената, отиде при Дилян и го прегърна силно.

 - Любов моя, не мога да живея без теб. Няма да замина. Отказах се. Оставам с теб. Завинаги заедно, помниш ли? – каза ù той. Тя го целуна.

 - Наистина ли? И се отказа от Лондон, само за да останеш с мен?

 - Само заради теб. – отвърна ù той с усмивка. 

     В същото време майка ù се зачуди какво става и повика Лилиа да ù обясни. Тя ù разказа всичко от – до. Как са от много време заедно, как се обичат истински, та до този момент. Кремена излезе, за да изпее втората си песен. Когато започнаха да се появяват снимките всички разбраха за истинската им любов, а майка ù се усмихна и си каза:

 - Това е моята дъщеря. Тя заслужава най–доброто и както виждам, вече го има.      Кремена запозна родителите си с Дилян. Те бяха неразделни, а когато тя завърши, се премести да живее при него. И заживяха щастливо до края на дните си.

 Край

© Ивелина All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??