Mar 14, 2012, 11:28 AM

Любовта 

  Prose » Narratives
733 0 5
1 мин reading

Когато срещнеш някой и този някой те накара да не спираш да мислиш за него, дори когато спиш. Ужасното чувство, когато него го няма и сърцето ти е празно.

Желанието да го имаш е по-силно от всякога. Дали наистина го искаш? На това

можеш само ти да си отговориш. В главата ти бушуват ветрове и падат тежки камъни, а ти самата не знаеш дали това е правилно. Човек се учи от грешките си, но дали тази

грешка си заслужава? Никога няма да разбереш, ако не опиташ. А трябва ли да рискуваш? Една жена може ли да бъде наистина обичана или това е просто една заблуда от страната на противоположния пол? Всеки ден по улиците виждаме много и най-различни хора и поне веднъж не сте ли си задавали въпроса какво чувстват тези хора? Дали и те търсят щастието в любовта, или вече са го намерили? Какво всъщност означава да си наистина щастлив и може ли един човек да те направи такава?
Дали едно момче може да върне усмивката на лицето ти, която преди това стотици
 са премахнали? Разстоянието пречи ли на любовта, или това са просто едни числа? Може ли едно момче така да те заплени, че ти да се чувстваш наистина самa, когато то е на километри от теб? Любовта възможна ли е въпреки разстоянието? Могат да се зададат още милиони такива въпроси, но любовта е чувство, което всеки един човек изпитва по различен начин. Тя може би наистина съществува, просто ти сам трябва да я почувстваш.

© Екатерина Марчинкова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??