Jan 9, 2016, 9:23 PM

Магията на любовта 

  Prose » Others
506 0 2

Магията на любовта
 

Какво всъщност е любовта? Ревност, себелюбие, фалш?
Любовта е непоканено чувство, което връхлита най-неочаквано. Любовта е нещото, което те кара да се радваш на малките неща в живота… на чайките, зелените треви и на изгревите незабравими. На едно “здравей” и едно “довиждане”. Тя не е просто привличане и харесване. Тя е близост, нежност, подкрепа.Това да чувстваш болка, когато вдишваш, защото любимият човек не е до теб. Любовта не е онова нещо, което те кара да събереш целия свят в шепата на любимия човек, а да го обичаш с всяка твоя частица. Любовта е причината да се променяш до неузнаваемост. Тя те омагьосва. Тя те кара да виждаш света през стъкла розови, да се чувстваш свободен като птица. Любовта е отдаване и ако наистина обичаш някого, ти би направил всичко за него, дори да рискуваш собственото си щастие… и когато си готов да го направиш, всъщност ти  си докоснал магията на любовта!

09.01.2016г.
 

© Есра Ридван All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Благодаря!
  • Много вярно. Да обичаш някого означава да си готов на всичко, за да го направиш щастлив. Дори и да го пуснеш да си отиде. Много малко хора са способни на това. Добре написано!
Random works
: ??:??