Jun 14, 2007, 9:40 AM

Малка ракийка + голяма салатка = желязна хватка 

  Prose
1800 0 24
2 мин reading
 

                Малка ракийка + голяма салатка = желязна хватка


  Мъжът ми не пие. Тъй го е свикнала майка му. Не че е болка за умиране, даже може да му се брои за плюс, но понякога ме дразни с желязното си въздържателство. Аз обичам от време на време да си направя голяма купа салата и да си налея малко ледено студена ракийка. Да се отпусна във фотьойла и да гледам филм с хепиенд. Особено в петък вечер, след работа... Сипвам малко ракийка  и на мъжа си, но той все ми отказва. Сама не ми се пие и магията се разваля. Вместо да си отпусна нервите, опъвам ги още повече. Тъкмо седна и трябва да ставам, защото е гладен и не можел да чака. А той вечно е гладен. Яде като триглав змей!

  Една вечер мъжът ми се прибра с блясък в очите. Не може да бъде! Сложих салатата на масата, сипах му ракийка и весело се провикнах „Наздраве!"  „ О, не мога...- рече той. - Току-що пих една малка с жената на новия ми колега. Почерпи ме и не можах да й откажа... Ако знаеш каква мацка е, жестока, ти казвам! Шапка й свалям."  „Да не си пил с Виктория Бекам?" - попитах. „Не бе, остави че е готина, ами е желязна! Колегата няколко дни ходи като замаян, защото по цяла нощ гледа бебето. Жена му казала: „Девет месеца го носих, сега е твой ред." Като се приберял от работа, тя се обличала и излизала с приятелки, та до малките часове..."По цял ден съм между бибероните и памперсите, а ми се живее. Нека и ти да видиш какво е" казвала му тя. И е права. Толкова е млада, толкова темпераментна... Такава жена не съм виждал, върха, ти казвам! Не можах да й откажа и пих една ракия..."

  Кръвта ми нахлу в главата. Значи, на нея не можал да откаже, на мене може! Значи, аз, дето три години си седях мирно и тихо по майчинство, докато отгледам нашето дете, не съм мацка! Сега ще види той, откъде изгрява слънчицето!

  На другия ден доведох вкъщи трите най-големи купонджийки от работата. Зачакахме да се върне любимият ми. По едно време ключът се превъртя и ние скочихме на крака - нагласени, подкъсени, гримирани. „Детето гледа телевизия, вечерята е във фурната, а ние отиваме на дискотека" - изчуруликах аз. Мъжът ми се опита нещо да каже, но аз го целунах и излязохме.

  Направихме си щур купон. Прибрах се призори. Миличкият ме посрещна бледен като чаршаф. „Ти луда ли си? Къде беше, не съм мигнал цяла нощ от притеснение!  Семейна жена, вместо да си седи вкъщи, ще ми ходи по дискотеки! Ще те убия, да знаеш!" А аз му се метнах на врата: „Съкровище, сега вече нали съм истинска мацка? Защо по-рано не ми каза, че харесваш такива жени - железни... На всичко съм готова, само и само да ме обичаш, и ако трябва, по цели нощи ще вися в дискотеките, а не да си пийвам само в петък малка ракия с голяма салата..."

  От този ден мъжът ми пропи - щом ме види да режа домати, веднага слага чашките.

© Светлана Лажова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Благодаря ти, мило момиче!!!
  • Хитруша!
  • Наздраве на всички и много целувки!!!
  • Желязна си, Светле, само така! Не преставам да ти се възхищавам и да се уча от теб. Поздрави!
  • Уроците ти наистина са безценни Светле!Да те четат младите момичета и нямат нужда от книги и съвети!
    Направи ми настроение миличка!
    Целувки и поздрав от мен!
  • Само така Светле ,ей желязна мацка излезе ти
    Хехе няма да се даваш и аз не бих отказала една малка ракийка с голяма салатка ,щом има такава весела компания тук!!!Не съм по алкохола ,но за купони съм първа
    Поздрави и усмивки !!!Ха ,наздраве!!!
  • С твоите камъни по твоята глава ! Чудесно,просто чудесно
  • Уникална си ти!
    Как само ме разсмя
    И моят не пие ракия, и джин не пие,и не излизаше с мен, та започнах и аз да излизам с приятелки...сега като кажа, че ще излизам той е на линия.
    Поздравления!
  • Поздравявам семейството ви със:

    Когато пукна няма да умра
    и свежа ще е мойта кожа
    защото алкохолът, който съм изпил
    не ще й позволи да се разложи...

    и

    Виното е сладко.
    Гърлото е гладко.
    Язи го не рача.
    Само са навлача.
  • Като каза за доматките - не забравяй и краставичка! Но и двете трябва поне едно денонощие да са били "на почивка" в хладилника! Но аз предпочитам виното - старо, ароматно, леко затоплено и в МНОГО ХУБАВА КОМПАНИЯ! Защото приказката е по-важна - ти нали си съгласна с мен! И спомените след това! Аз лично пия много малко, но правя компания на всеки, който ми е приятен и реши да ме покани! Но спазвам правилата на "тамадата" - тостове в удобен момент, но преди старта на вечерта - всеки да си напише адреса на едно листче и да си го сложи в джобчето! За да знае после файтонджията, къде да го откара!
  • Изцерила си го.
    Друг път няма да е толкова мекушав.

    Поздрав и усмивка.
  • Хаххахахаха...
    Браво бе, момиче!!!

    Скъсвам се от смях с тебе!
    гуш*
  • Невероятна си !
    Желязна !!!
    Безценни са уроците ти
    за възпитване на мъже ...
    Добре,че моят не знае от
    къде се уча ...
  • Какви ли не ги измисляш - оставайки си вярна! А какви ли би ги измислила, за да изневериш!!!
  • Добър метод имашАма моя си пийва и няма нужда от негоСтрашна си Светле!!!
  • Уникална купонджийка...
    Ами чакаме те по-скоро - да покажем на всички на какво сме способни!
  • Само така, нека видят отде изгрява слънцето....хихихи
    Давай, още разказвай, че съм ненаситна!
  • На мен голяма ракия с малка салатка няма да ми се отрази зле, че ако има и мач да си продължа с бирата
  • Дарче, невероятна си!!! Душичка, само мир да е, е готова на подвизи!!! Дани, викат ни и ние летиме като линейки. Ако ни плащат, познай. Хубав ден момичета!!!
  • Аплодисменти за разказа, Светле! Поздрави и на целия екип за бързо реагиране, дето сте го заформили. Хей, ще ви викам да помагате и при мен, ако се наложи.
  • Ице, или аз ще пропия вино, или ти ще преминеш на водка със сельодка. Добре, няма да се караме, първо водка със салатка, после с обяда винце. Щом сме на едно мнение, нека да е твойто. Трай, че ще дойдат и другите. Край, разкрити сме, отивам за още пиене, идвайте, то се виде!!!
  • Светле, повече съм любител на червеното вино. В комплект с жена е по-хубаво. Но нямам претенции за алкохола. Поздрави отново!!!
  • Ице, а пиеш ли ракийка или само с жената на колегата?
  • Аааа, ще ви се карам. Тъкмо да закусвам и разни смехории. Сега се смея и не мога да хапвам. Ама ми е много готино. Поздрави за настроението, Светле!!!
Random works
: ??:??