Jan 8, 2020, 12:47 PM

Много обичам сериали 

  Prose » Humoristic
1259 5 11
4 мин reading

Много обичам сериали

 

Съкратиха ме от работа. Ей, много злобни хора има. Закъснявала съм за работа, тръгвала съм си по-рано. Е, дай да си изпусна сериала, заради няква си работа, глей ти. Мъжът ми вика да си търся работа по-бързо. Търся, не е да не ми се работи. Ама гледам работното време да ми е удобно, за да не пропускам сериалите. Аз следя два-три не повече, да кажеш, че прекалявам не.

Какво правиш по цял ден ме пита моя. Готвя! Вчера бъркани яйца, оня ден яйца на очи, днес ще разнообразя, ще направя яйца по панагюрски. Вечер лягам каталясала от умора и...

     - Ти разбра ли, че Изабела е бременна?!

     - Стига бе, не мога да повярвам, че е бременна. Ти сигурна ли си?

     - Как да не съм. Видях майка й да купува бебешки дрънкулки...

     - Мила, тя майка й е бременна. Тя ми каза, така че...

     - Ти не знаеш ли? Тя не й е майка, тя й е сестра.

     - Не може да бъде! Не, не, не е истина това.

      - Е как бе. Разнояйчни близначки са от различни майки. Не виждаш ли колко много си приличат? Но докато Изабела е добричка, сестра й, която й е и майка е...

     - А майка й от кой е бременна?

     - От мъжа на Изабела, който е брат близнак на мъжа на майка ѝ, който ѝ се пада сестра по бащина линия. Тази мръсница иска да й разбие семейството, тя ѝ завижда и прави всичко възможно да й вгорчи живота. Милата Изабела. Хуан Родригеро иска да й помогне, но Хуанко Себестоян, братовчедът на Доня Клюкарина и  брат на Марио Опулио иска да ги разведе, за да може да се настани в имението.

      - Кого да разведе?

      - Абе има ли значение...

Значи това аз го сънувам и вече съм стигнала до 3120 серия и резко се звъни на вратата. Съседката идва да ми иска чаша брашно рано сутринта, някъде към 12 беше. Дойде за пет минути и като ми каза, че Петрови снощи са се скарали...Дълга история. Поседяхме малко и тя си тръгна точно, когато започна сериала, който следя по една от програмите, после превключвам, че на другата програма започва другия сериал, който много харесва и също следя. И понеже третия го дават по едно и също време, сутрин гледам повторението. След филма сядам да пиша моя сериал. Тя съседката ми дава идеи. Всички са истински истории от нашия блок, просто сменям имената, да не ги излагам хората. Като напиша тоя сериал имам идея за нов, много интересен ще стане. Ходих да пазарувам за пръв път в супермаркета до нас, нали съм безработна, моя ми вика; - Пазарувай, поне това прави! Неблагодарник! Та там се запознах на опашката с една жена от другия блок. Тя какво ми каза, ама... Абе ще стане хубав сериал. Ще работя аз, ще пазарувам...Вместо да пиша. А като го харесат, а? Ще му готвя...Той ще ми готви тогава. Клюкарка ще ми вика, ще види той като стана известна!

 

 

© Светлана Лажова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Севдо, аз тебе много те уважавам!
  • Абе, чуде, мълчи като ти праим реклама. Нали требва да приберем едни сто долара от Марко. После заедно ше ги изпием
  • Севдо, аз те имах за приятел, а то...Не го очаквах от теб
  • Айде де, пиши го тоа сериал.
    Марко, не я покуруросвай да напие жена ти, че не само ше я напие, ма и ше я пропие.
  • Катя, не ми е лесно с тези сериали, ама търпя.. Защо са се мъчили хората да ги правят, ако не съм аз да ги гледам. Ангелче, радвам се, когато усмихвам някого. Особено пък теб!!! Дени, благодаря ти, ама много!!!
  • Позабавлявах се на този разказ и лирическата :D
  • Забавно написано! Ами гледането на сериали е сериозен къртовски труд и иска здрави нерви.
  • brinne (Мариана Бусарова) Много ти благодаря! Ще взема да направя смешен сериал Марко, Марко...Ма що не ги казваш тея неща по-рано?! Спешно имам нужда от 100 долара, а ти резко ще придобиеш перманентен късмет, заклевам се! Спираме турските сериали внезапно и започваме едно руско напиване с много песни и танци и още нещо в късните часове Нали знаеш...Внимавай какво си пожелаваш, че може да те стигне, мойто момче!!! Попадна на точния човек, най-хубавото с жена ти, ти предстои!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Светле, познавам една жена, която постоянно гледа турски сериали, когато е свободна.
    Едно време и казвах " коте ". Сега и казвам " коткарлъ ханъм".
    През почивните дни, между два сериала, голям " комуникейшън" правим.
    Ядем " Халал " кисело мляко от арабските магазини и готви само Тюрлю Гювеч и Имам Баялдъ. Свинското не било полезно. Само агнешко и се ядяло.
    Казвам и да тури едно фередже, та все едно нещо чуждо съм хванал от Анадола.
    Най важното - не пие алкохол. Казал съм на всички.
    Давам сто долара на този, който напие жена ми.
    И аз да изкарам късмет в тоя живот...
  • Patrizzia (Надежда Ангелова) И аз ги...ненавиждам, но...Има жени, които казват: - Няма да взема внучето утре, защото ще си гледам сериала. Ще мога в събота, тогава не го дават. Ха! Кое е по-важно внучетио или сериала Благодаря ти за усмивката!!!
  • Само като чуя думичката сериал се изприщвам, нооо...Твоят е весел. Благодаря за усмивката.
Random works
: ??:??