/Извинете, но и тези размисли са свързани с ковида, налаганото от властта насилие, простичките права, личното ми мнение. Предупреждавам – за да спестя някому четене и мислене./
Препрочетох „Чумата“. Болестта, затвореният град, изкрейзващите хора…
Страшна болест, страшно време…
Както пробват да направят нашето. Заради ковида. Който, оказва се, е позната отдавна зараза. В разни вариации, но позната. Още през 80-те години учени са създали ваксина срещу една разновидност. По всички правила – 10 години изследвания, работа, проби, изпитания…
И я спират. Решават, че ковидните зарази са много и не толкова опасни. Както появяващите се от нищото странни болести – СПИН, ебола, свински грип, птичи грип, луда крава…
Да, де – ама още древните са знаели, че нещо от нищото не се появява. Нещо се трансформира и – ето ти друго, непознато до тоя момент нещо.
Претворява се всичко…
Отде се пръкна тоя днешен ковид?
И как набързо се появиха куп ваксини? Светкавично създадени, вече готови, нямащи нужда от щателна проверка.
А, да – за които НИКОЙ не носи отговорност!!!
Никой…
Обаче те задължават да се ваксинираш с тях. Точно с тях! И с никакви други…
А неправилните въпроси се раждат като Атина от главата на Зевс.
Например, за готовността да се ваксинираме. Медиците, учителите и други професии се смятат за интелигентни хора. С изключения, но тях да подминем.
А повече от половината от тия професии не желаят да се ваксинират???
Тъпи самоубийци?
Не зная. Не им дават думата. А какво ли могат да кажат, което е неправилно, според властите?
И изобщо – има начин да се спре тази опасна, много опасна болест, както ни втълпяват.
ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ваксиниране! Под строй – в пунктовете. Необходимо е само едно нареждане, една заповед, важаща за всички в държавата…
Момент! А кой ще я подпише? Кой ще поеме отговорността /която създателите на ваксини не щат да поемат – те най-добре си знаят какво са направили/?
Никой не смее да поеме тази отговорност!
Нито НОЩ-ниците на Боко, нито сменилите ги служебни.
Не смеят…
И са прави. Защото и те нямат понятие какво ни карат да приемем в организмите си.
А може и да знаят…
Но е факт – не смеят да поемат отговорност.
Искат да принудят хората сами да отидат под спринцовката. Мека – засега! – принуда. Все още…
Отначало бяха внушенията и плашенията – трупове, катафалки… После дойдоха насилията – искаш ли да ядеш, трябва да работиш. А, за да работиш – ваксина. Ама боледувал си, изкарал си заразата – няма значение. Ваксина!
После втора игла, трета… Говори се за ваксиниране през половин година, сетне през месец… До ежедневната доза на наркомана…
И те назорват – вече минаха на заплахи и обиди. Нямало да лекуват неваксинирани… А защо лекуват ваксинирани? Нали уж са вече обезопасени? Отде се появяват рецидиви на болестта?
Ама много питам…
Преди години, когато бях млад и глупав /сега само второто/, един милиционер ми каза: „Много питаш! Не е полезно за здравето…“
Засега със здравето съм добре…
хххх
Между другото, цялата ситуация ми прилича на описаната от Пер Вальо в „Стальной прыжок“. Ако не я откриете на български – не е издавана, може на шведски или на руски. За което е линкът –
https://royallib.com/book/valyo_per/stalnoy_prigok.html
хххх
Питам се: блокираха работата на търговията. Магазините станаха почти непристъпни. Освен хранителните, де… То пък оставаше и глад да предпишат докторите-чиновници…
Ресторантите блокирани, спортните състезания блокирани, училищата блокирани…
Животът ни – блокиран…
Само дето властите успокояват губещите от всеобщата блокада. Ще ги компенсират. Как, с какво – обсъждало се, няма да има загубили…
Ама отде пари?
Спокойно, бе – казаха ви, от бюджета. Пари има, ще се компенсира.
Отде има?
Ами от данъците, внесени досега. Най-вече от ДДС-то, което всеки плаща.
Така че – ще компенсират неполучените печалби.
И ще изпразнят държавната каса…
Няма проблем – нали затова има данъци. Ще внесат хората…
Кои хора? Нали са блокирани, не работят, компенсират ги…
Какво да внесат?
Я! Ама тогава… Тогава излиза, че догодина хазната няма да е пълна като тази?
Е, не чак празна, обаче – отде пари, когато внасящите не работят и няма отде да ги изсипят в бюджета?
Тая година ще компенсират. Догодина? Следващата?
Всеобщата блокада разбива бизнеса. Разбива реда. Разбива живота изобщо…
Което е целта?
хххх
И пак въпрос – защо да изпълнявам заповедите на чиновника, сложен за министър? Тоест – слуга. И слугата ми нарежда…
Само дето заповедта е подзаконов акт. Поне да беше постановление на МС. Или закон…
Обаче – и това ги е страх да подпишат.
Заповед…
Да заповядва на жена си… Ако смее…
Остава мнистърът на енергетиката да ми нареди колко крушки да светна у дома – заради енергийната криза. А за ползата на екологията да нормират колко тоалетна хартия да ползвам. Себе си в това няма да ограничават – голяма нужда от хартия имат тия големи задници…
А в съда вече валят жалби срещу тая заповед.
Впрочем, да познавате някого, глобен заради неносене на маска? Хората в големите градове отдавна обжалват. И – глобите падат.
Като неуспешни министри валят…
/Задавам куп въпроси. И понякога намират отзвук. Мнения.
Но – малко.
От една страна ясно. Некадърно излагам тезите и аргументите си. И доста хора четат, но малко се включват.
От друга страна… Надявам се сега да има повече отзиви. Да ме напсувате, но да реагирате… Щото даже ехото мълчи. Ваксинирано срещу отзвук./
© Георги Коновски All rights reserved.