28.10.2021 г., 11:00 ч.

Много питам... А не е полезно за здравето 

  Проза » Други
542 7 25
6 мин за четене

/Извинете, но и тези размисли са свързани с ковида, налаганото от властта насилие, простичките права, личното ми мнение. Предупреждавам – за да спестя някому четене и мислене./

Препрочетох „Чумата“. Болестта, затвореният град, изкрейзващите хора…

Страшна болест, страшно време…

Както пробват да направят нашето. Заради ковида. Който, оказва се, е позната отдавна зараза. В разни вариации, но позната. Още през 80-те години учени са създали ваксина срещу една разновидност. По всички правила – 10 години изследвания, работа, проби, изпитания…

И я спират. Решават, че ковидните зарази са много и не толкова опасни. Както появяващите се от нищото странни болести – СПИН, ебола, свински грип, птичи грип, луда крава…

Да, де – ама още древните са знаели, че нещо от нищото не се появява. Нещо се трансформира и – ето ти друго, непознато до тоя момент нещо.

Претворява се всичко…

Отде се пръкна тоя днешен ковид?

И как набързо се появиха куп ваксини? Светкавично създадени, вече готови, нямащи нужда от щателна проверка.

А, да – за които НИКОЙ не носи отговорност!!!

Никой…

Обаче те задължават да се ваксинираш с тях. Точно с тях! И с никакви други…

А неправилните въпроси се раждат като Атина от главата на Зевс.

Например, за готовността да се ваксинираме. Медиците, учителите и други професии се смятат за интелигентни хора. С изключения, но тях да подминем.

А повече от половината от тия професии не желаят да се ваксинират???

Тъпи самоубийци?

Не зная. Не им дават думата. А какво ли могат да кажат, което е неправилно, според властите?

И изобщо – има начин да се спре тази опасна, много опасна болест, както ни втълпяват.

ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ваксиниране! Под строй – в пунктовете. Необходимо е само едно нареждане, една заповед, важаща за всички в държавата…

Момент! А кой ще я подпише? Кой ще поеме отговорността /която създателите на ваксини не щат да поемат – те най-добре си знаят какво са направили/?

Никой не смее да поеме тази отговорност!

Нито НОЩ-ниците на Боко, нито сменилите ги служебни.

Не смеят…

И са прави. Защото и те нямат понятие какво ни карат да приемем в организмите си.

А може и да знаят…

Но е факт – не смеят да поемат отговорност.

Искат да принудят хората сами да отидат под спринцовката. Мека – засега! – принуда. Все още…

Отначало бяха внушенията и плашенията – трупове, катафалки… После дойдоха насилията – искаш ли да ядеш, трябва да работиш. А, за да работиш – ваксина. Ама боледувал си, изкарал си заразата – няма значение. Ваксина!

После втора игла, трета… Говори се за ваксиниране през половин година, сетне през месец… До ежедневната доза на наркомана…

И те назорват – вече минаха на заплахи и обиди. Нямало да лекуват неваксинирани… А защо лекуват ваксинирани? Нали уж са вече обезопасени? Отде се появяват рецидиви на болестта?

Ама много питам…

Преди години, когато бях млад и глупав /сега само второто/, един милиционер ми каза: „Много питаш! Не е полезно за здравето…“

Засега със здравето съм добре…

хххх

Между другото, цялата ситуация ми прилича на описаната от Пер Вальо в „Стальной прыжок“. Ако не я откриете на български – не е издавана, може на шведски или на руски. За което е линкът –

https://royallib.com/book/valyo_per/stalnoy_prigok.html

 

хххх

Питам се: блокираха работата на търговията. Магазините станаха почти непристъпни. Освен хранителните, де… То пък оставаше и глад да предпишат докторите-чиновници…

Ресторантите блокирани, спортните състезания блокирани, училищата блокирани…

Животът ни – блокиран…

Само дето властите успокояват губещите от всеобщата блокада. Ще ги компенсират. Как, с какво – обсъждало се, няма да има загубили…

Ама отде пари?

Спокойно, бе – казаха ви, от бюджета. Пари има, ще се компенсира.

Отде има?

Ами от данъците, внесени досега. Най-вече от ДДС-то, което всеки плаща.

Така че – ще компенсират неполучените печалби.

И ще изпразнят държавната каса…

Няма проблем – нали затова има данъци. Ще внесат хората…

Кои хора? Нали са блокирани, не работят, компенсират ги…

Какво да внесат?

Я! Ама тогава… Тогава излиза, че догодина хазната няма да е пълна като тази?

Е, не чак празна, обаче – отде пари, когато внасящите не работят и няма отде да ги изсипят в бюджета?

Тая година ще компенсират. Догодина? Следващата?

Всеобщата блокада разбива бизнеса. Разбива реда. Разбива живота изобщо…

Което е целта?

хххх

И пак въпрос – защо да изпълнявам заповедите на чиновника, сложен за министър? Тоест – слуга. И слугата ми нарежда…

Само дето заповедта е подзаконов акт. Поне да беше постановление на МС. Или закон…

Обаче – и това ги е страх да подпишат.

Заповед…

Да заповядва на жена си… Ако смее…

Остава мнистърът на енергетиката да ми нареди колко крушки да светна у дома – заради енергийната криза. А за ползата на екологията да нормират колко тоалетна хартия да ползвам. Себе си в това няма да ограничават – голяма нужда от хартия имат тия големи задници…

А в съда вече валят жалби срещу тая заповед.

Впрочем, да познавате някого, глобен заради неносене на маска? Хората в големите градове отдавна обжалват. И – глобите падат.

Като неуспешни министри валят…

/Задавам куп въпроси. И понякога намират отзвук. Мнения.

Но – малко.

От една страна ясно. Некадърно излагам тезите и аргументите си. И доста хора четат, но малко се включват.

От друга страна… Надявам се сега да има повече отзиви. Да ме напсувате, но да реагирате… Щото даже ехото мълчи. Ваксинирано срещу отзвук./

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Маргарита!
  • Гледах една жена. Хирург. На протест.Тя обясни, че не е ваксинирана и няма сертификат. Съответно, не я допуснали да влезе на работното си място. Поради неявяване и писали самоотлъчка. Тя поискала в писмен вид заповедта, поради която не била допусната вътре. Отказали и. Никой не смее да се подпише под такава заповед, но я прилагат на много места. Тя сега е в болнични и ще си търси правото в съда.
  • Благодаря, Валентине!
    Трябва да се ваксинират 200% - добри печалби.
  • Споделям въпросите на Генек! Благодаря, че ми напомни и за Поглед инфо. Имаше навремето един филм, а заглавието е показателно- "Страха изяжда душата"!
  • Благодаря за видеата, Генек. Защо, защо... защо след като се ваксинираха 80%, 85, 90..защо ни притискат - питат се, чудят се.. защото тече абонамента, след трета, четвърта игла, хората ще си искат сами. Собствената имунна система спира да й е много грижа, нали отвън се грижат за нея, а и светът на модерните роботи е следващото изключително постижение на човечеството.
  • Благодаря, Надя, Елке, Румяна, Маргарита, Красимире, Христо!
    Изслушайте тази лекция и доста неща ще се прояснят -
    https://pogled.info/svetoven/andrei-fursov-sekreten-doklad-na-globalistite-haosat-v-sveta-shte-prodalzhi-do-2026-godina.135708
    а също и
    https://www.youtube.com/watch?v=u2oR2kWsEjI
    Не можах да ги сложа с линк, въвеждащ направо.
  • Споделям. По темата ми е "Аз, гражданинът!"
  • Красимир, то нали цялото театро е именно заради кинтите. Многото кинти! 16 милиарда суха пара (сбъднатия мокър сън на всеки корумпиран политик :D !!!)!!! И неправилно според мен се наричат "заем за справяне с кризата". Правилното е просто "заем за крадене"...
  • Информираното съгласие е поемане на отговарност от подписалия. Парите не са само от данъците. Нали взехме 16 милиарда заем за справяне с кизата, която предстои. Е, щом сме на това дередже, явно не сме се справили. Почти две години вече. По новинете чух, че действащият тогава премиер ББ ще бъде глобен 300 лв., също и епископ Евлигий, защото не носели маски в църквата на Великден. А дали министърът на здравеопазването е глобил работодателя си не знам. Съмнявам се. Цялата ситуация поражда много въпроси, на които всевъзможни медицински светила не можаха да дадат адекватени отговори.
  • Ако не се ваксинирате.... ще умрете! Защо ли ми звучи познато.... "А змията каза на жената: никак няма да умрете"
    Наглед един грип( пандемия) ама по особен при това светкавичен, световен и неизвестен с пипала. И не искам да всявам страх, защото страха попарва всичко. И ако това е само началото, какви трябва да бъдем. Дай Боже да сме здравомислещи!
  • Непрекъснато ни внушават страх! Страхът убива всичко - и волята, и радостта, и развитието, и разсъдъка!
  • Нямат отговор тези въпроси и няма да имат. Който не скочи с парашут, скача с пожарогасителя - спасени няма.
  • Благодаря, Миг!
  • Чета и онова ("Тяхната мамица империалистическа" , лаф от детството на един дядо който ухаеше винаги на грозданка ) придобива и за мен смислено значение!
  • Благодаря, Деа, Смути!
  • Разделяй и владей е стара изпитана тактика. Не случайно има за и против ваксините. Ако беше само ЗА, нямаше да го има разделянето, което е много важно.
    Хайде и аз един въпрос, да не остана по-назад: защо има толкова малко читави революции, при толкова много и деспотични режими в историята? Ами много просто - трудно е масата народ да се обедини и да възстане срещу някой или нещо. Е, тогава няма защо тези дето са решили какво и как да се случи да се притесняват. Масата ще мрънка, но ще си трае, защото да се обединят много хора е почти невъзможно.
    Не е въпросът до това дали едно нещо работи или не, а за какво се използва.
  • Нов световен ред и трета световна война, може би...
  • Благодаря, Миночка!
  • Винаги се ядосвам на тия тъпанари, дето ни управляват, сякаш не сме хора, а стадо овце. Направиха болниците търговски дружества, за пари си продадоха достойнството и сега, пак за пари се разделиха на два лагера, послушковци и смели. Смелите ги уволниха и хвърлиха камъните, в техните градини, а подмазвачите, като папагали повтарят глупостите на облажените. Вирусите са дошли преди нас на земята и живеят редом с нас, но има агресивни също , като хората и трябва, да се укротяват с ваксини. Но тези ваксини не са ваксини, братовчедка ми със съпругът й, бяха на втора игла. разболяха се от Ковид и в продължение на 10 дни, починаха. Не ми се мисли какво ги чака ваксинираните. Аз преболедувах два пъти заразата, но няма да се ваксинирам! Благодаря, за написаното, Георги!
  • Ходи се по много тънък лед от доста време. "Утре е тайнство..." и не случайно. ... Гледах един доктор, завеждащ спешното отделение и каза, че изключително много уважава научните постижения, но точно този тип ваксина няма да си я сложи, защото нито има еднократно действие, нито създава нещо трайно и е твърде рано да се прецени какъв тип бомба със закъснител е. Е, уволниха го, взеха му и лиценза. Намерил е работа в Аризона- мести се цялото семейство, трябва да се бачка... Има за и против, но човекът трябва да направи своя избор без насилие. И маската е да предпазиш себе си. И ваксината- също. Нямат нищо общо с това да предпазваш някой друг. За протокола, British Columbia е провинция с 5.07 млн. души и по данните от вчера има 457 новозаболели и 2 починали. И последно - прозрачните прегради и отделните въздухопроводи наистина вършат работа..
  • Благодаря, Красе, Милена!
    Наличието на теория на конспирацията не означава, че няма конспирация...
  • Приближават ни постепенно към масовото робство. Щом е установено, че ваксините не предпазват от заразяване, тогава за какво служи зеленият паспорт, щом човекът, който го притежава може да е заразоносител. Това означава, че е друга целта на тези препарати, които не са достигнали до ранг на ваксини. Отгоре на всичко са ГМО, а всичко ни се предлага за чиста монета, гарнирана с много лъжи и закани. Е това вече е прекалено, а като ги гледам, те ще продължат да прекаляват. Здравият разум трябва да победи, а той не стои от страната на ваксините, защото е освирепял да налага контрол и да отнема свободата на хората, а това на какво е признак щом здравето се защитава с натиск, принуда и отнемане на свободната воля, която Бог ни е дал.
  • Заведено е дело от уволнените медици в провинция Quebec, което най-вероятно ще продължи поне година и половина, но все пак е нещо, купуват си време, а и адвокатът е в абсолютно съзнание. Вместо защита на личните данни се използва личната информация срещу хората- нали, парадокс, ама е така. Как ще знаят дали си или не си ваксиниран, ако не са питали и ако не са получили тази информация?! Ваксинационният статус е конфиденциална информация. Първата грижа на държавата е да осигури сигурността на своите граждани, в това число тяхното здраве, а със задължителното ваксиниране и отказа от него се създават серозни предпоставки за нарушаване гражданските права, (липса на персонал в болниците, липса на обслужване на хората с други заболявания и т.н...) та, казва човекът, дами и господа, как точно държавата изпълнява основното си задължение... Не че няма отговори. Въпросите са неудобни.
  • Благодаря, Лина!
    Лошото ми е, че не ми пука от смъртта и не затварям очи. А видяното хич не е розова песен на балончета.
  • Народът го е казал: че ще се мре е ясно, но как ще се рита... Който не може да си позволи да умре - рита, или поне словесно приритва тук-там, докато се опитва да оцелее. Но.... До там...
Предложения
: ??:??