Jan 28, 2009, 6:18 PM

Много съм разсеяна 

  Prose » Humoristic
4049 1 31
2 мин reading
Аз бях добра ученичка, завърших с три и петдесет и нещо. Не помня и колко. На мен това ми е проблема - не помня, все забравям. Като малка майка като ме прати за хляб и прах за пране, аз се връщам с шоколад и бонбони, не помня бе, не го правя нарочно. Спряха да ме карат да пазарувам.
  Веднъж се запознах с един мъж и той ме пита: "Искаш ли да те водя на ресторант и после да ходим у нас да свършим една хубава работа?" Викам си, тоя сигурно много ме е харесал и може даже да ми иска ръката, щом ще ме води у тях. И нали съм добра, вместо да му харча парите от сега, му казах: "Айде направо да идем у вас, ти ще ме почерпиш кафе." Много се зарадва, да ти кажа. А аз си мисля, сега ще му взема акъла на това момче. И като влезнахме, аз още от вратата запретнах ръкави и като почнах... Първо измих прозорците, после пода, избърсах и прахта навсякъде. Викам му: "Айде, слагай кафето!" А той ми каза, че за друго не е останало време, защото жена му след малко ще се прибере от работа. Добре де, защо живее с нея като не е добра домакиня, а ми кажи?!
  Друг път пък, един пак така ме покани. Викам си, тоя път няма да мия и да чистя като луда. Той па направо от вратата за краката, ако ме разбираш какво искам да ти кажа. И дай, дай, неколко пъти. По едно време като погледна часовника ми вика: "Бързо, че жена ми ще си дойде всеки момент!" Е, тая като не му дава, що не се разведе?! Нищо не разбирам. Само се ядосвам, като ми се случи веднъж, аз втория защо първо не го попитах дали е женен? Но трети път няма да се излъжа. Но нали ти казвам - много забравям. За какво ти го разказвам това? Няма значение, разговор да става.
  А ти по какъв повод ме черпиш, празник ли имаш? Да си призная, за пръв път пия такова с маслинка вътре. Много хубаво, бе! Утре ще се похваля на приятелката ми, че си ме черпил питие с вечеря, щото това ми е трета маслинка вече, а аз съм на диета. На оризова диета съм, ако ме питаш. Много е лесна, можеш всичко да ядеш, само ориз - не. Благодаря ти, забравих как се казваш. А не си ми казал още?! А ти тогава откъде знаеш, че всички ме наричат за по-кратко Маце? Сега искаш да ме водиш у вас?! Много си гостоприемен! И даже си галактич... галантери... Сетих се - галантен! Аз казах ли ти, че много забравям? Не, не е от пиенето, разсеяна съм. Тръгваме ли вече, чакай да си го допия? Май трябваше да те питам нещо, ама айде като се сетя.
 

© Светлана Лажова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Веселко е при теб, Прекрасна
  • Дора...Дора...Дорето...Нещо ми напомня, нещо хубаво...Маслинки, питие...А, да! В онзи изискан ресторант пет зведи ли беше или под звездите не помня, но май нещо такова...Ще се сетя...Много съм разсеяна, ама да попитам: Ние познаваме ли се?! Приятно ми е аз съм на двайсет и пет, не съм омъжена за сега. Ей, това го запомних! Но Дора?! Ако беше мъж щях да се сетя, извинявай!

  • Готино!!!
  • Ти коя беше бе? Нещо много позната ми се виждаш. Чакай, чакай! Ш' се сетя аз. Около седмица и малко само ми трябва.
    'Ма за к'во?...
  • Тина, Нели, вие сте голями, че ме траете, пардон - четете!!!
  • svetlanal (Светлана Лажова) Голяма си ,Светле !!Много!
  • Михаил, а пък как ти отива, запази си я!!!
  • хаха!
    ама е тъжно всъщност
    обаче си страхотна разказвачка. Коментарите ти са си отделно четиво
    6
  • Едва ли ще забравя да споделя,че ми лепна една усмивка,като клеймо и ще се опитам да я запазя за по-дълго време!
  • Някой трябва да ви контролира, аз затова се появявам понякога, Анетче. Петинка, идвам! Само да не се разсея и да влезна при съседа ти, че тогава...мани.
  • Внимавай с тия питиета с маслинки - много са коварни! Мене слушай!
    Другия път като тръгнеш, хвани пътя за Варна, че е по-напряко!
    Пък аз ти обещавам, че няма да ти се смея, за туй, че си разсеяна!Обещавам!
    Обаче... ако забравиш Васето, ще се разправяме! Чу ли?!
    Пък и аз, нали като тебе съм разсеяна, ще забравя да те пазя!Тъй да знайш!

  • Добре, че не забравяш да се появяваш от време на време, че тогава ще стане сериозно
  • Дароу, пиша ти шестица за творбата...О, ма това не е фейлетон, а коментар...И ме...така да се каже...обиждаш?! И ако искаш да знаеш, наистина веднъж съм мила прозорец, ама цял. И как да не се изтъкна? Втори път я ми се случи, я - не. Оно никога не се знае, може па да ми се случи да ми дойде мъж "на гости" и в суматохата да поизмие някой и друг прозорец. И не си разбрала, Леонардо е бил на 12, ама какво 12 не помня. Ракии ли или другото...не не това, което си мислиш. Само незнам за Леонардо Ди Каприо или за Роналдо става дума. Много има бъркам имената. Но не дръж на тия неща. И да те предупредя излишно! Ако ме обиждаш в коментарите си към мен, да знаеш, ще ти ги трия, защото ми разваляш хубавата атмосфера. Ще ми пишеш само хубави неща и само ще ме хвалиш, не мога да понасям някой да ме обижда, нали съм чувствителна, особено привечер. Запомни!!! А аз се чудех защо на Васето любимата песен е ..."Бургаски вечери, рибарски мрежи". Аз мислех, че си има изгора там, а то било заради чорапите. По цял ден си я тананика, за да ме подсети, ама...и той е един, не вземе да се научи да си шие. Ще го пратя на Мюзик айдол. Благодаря за подсещането! Айде, весели празници! Защо ли, защото е празник да живееш с Ангел. Милото как ли те издържа?!
  • Ани, май е заразно, пази се!!!
  • Добре, че са понеделниците, че да надзърна и в прозата. Лажова, вече разпратих разказа ти на няколко приятелки и те забравяли... Амнезията да не някакво масово заболяване? М?
  • Аз, ей така, докато си живея, ходя по театри, опери, оперети, балет. Даже веднъж и на кръчма съм ходила и на кино, сетих се. Мани друго, ами влача с мен и децата и приятелките. И се е случвало да се заливаме през цялото време от смях, а щом падне завесата...тишина. И гледаш как всички плачат, защото под формата на шега са казани истини, от които боли. Ето такива работи мила моя Люси!
  • Хехехех*, Лажовааа...
  • За пореден път го чета и много се смея Разпратих го и на няколко приятелки, ама не помня на кои Бе, да ти кажа, не е много до смях! Ама на чужд гръб и сто тояги са малко. Онзи ден отново бях до психото. За една година три пъти ходих там за медицинско И все ме пращат на психиатър, макар от регистратура да са проверили, че не съм в Книгата. Влизам при д-р Попов, а той ме пита, дали съм била тяхна пациентка. Ами, като не помня. Казах му, че нямам спомени, ама никога не е късноА той вика:"За съжаление е така!" Маслинке, чудесна си!
  • Говори първо с Пенко, ако ми метнеш Гинкото, само кажи колко ти трябват. И без това взех да се преуморявам, годинките си имат значение. Или размерът беше, не помня.
  • ама съм ТПЗ! какви екшъни се случват, а аз все отказвам поканите ало, някой да примира да ме покани, м?
    Лажова, ако ти се съберат повечко, метай ги, Пенко ще те уреди с Гинко билоба
  • Кое да вдигам бе, Веси?! А, да, ама аз си смених номера, не номерата. Ще ти звънна, така да знаеш! Предупредена си! Рубин, благодаря ти!!! Рия, а аз какви познати имам...живот!!! Даниела, благодаря!!! Джулиан, извинявай, не исках да те убивам!!! Русин, благодаря ти от мое и от името на Рия, дано не ми се нацупи само!!! andrina_mark, като се сетиш ми звънни, че ми стана любознателно!!! Петя, май на кой, как му изнася! Феичке, сипвам си, сипвам си, вече и не броя, да ти споделя! Нели, не те разбрах, против забравяне или против забременяване? Айде като се сетиш...взех нещо да хълцам. Питай аптекарката, дали е от пиенето или има нов грип? Мариана, мерси за усмивките!!! Пращам ти три от мойте, щото като пийна са ми на промоция иначе съм една намръщена, яко!
  • Ах, ах, ах... Има един цяр - викат му ...делта форс, против забравяне...пардон, май беше нещо като ...гинкофорс, оле ле, задръж да питам аптекаркатааа
  • Ще се сетиш ти... ПИйни си още мъъъъничко...
    Смях се от сърце!
  • Хех...Повечето хора,като че ли се правят на забраванковци или такова е положението на голяма част от населението ни...Поздрави!
  • Лажова, гътнах се! Ма то от диетата и маслинките, че много забравям и не ги борих . Щях да кажа още нещо, ма айде като се сетя, че и това забравих . Леле, смях през сълзи, но, както казва Рия, Живот!... Поздрави, Светлич!
  • Браво, Лажова, за разсеяния хумор! Нещата от живота. Искам да поздравя и Рия от твоята страничка - създадохте ми настроение!
  • Леле, Светлана, уби ме! Много е добро!
  • Страхотно е!!! Страхотно

  • Твоите шаржове, отвън са уж смешни, а поразровиш ли ги с анализи- са си цяла наука. Замисли ме. Наистина, защо тези мъже живеят с такива... жени, които са НКС(за ник'къф к*р не стават)? По инерция?
    Толкова примери ми са пред очите. Имах колежка, чийто съпруг постоянно я псуваше, мърмореше, че ако не е той некролозите на цялото семейство ще висят по стълбовете. Но тя така му беше свикнала, все едно- добър ден и казваше. Друг случай. Моя позната се ожени на търг. Седели 1 вечер тя с трима кавалера. Единият казал: "Весе, хайде да се ожениш за мен!".А тя:"Ти какво ще ми дадеш?"; Той: "Ще ти купя блуза." Приятелят му казал, че ще и купи обувки, а третият вдигнал мизата на овчи кожух. И тя се омъжи същата вечер за тоя- с кожуха. Без любов, без романтика, срещи и пр. И до ден днешен си живее като Принцеса. Като си има късмет жената...
    На другата ми колежка мъжът и купуваше бикините, превръзките, прахът за пране и всичко останало. Тя нямаше право на мнение. Но това не само, че не я нервеше. Напротив! Даваше и възможност да проспи живота си на спокойствие. Май и децата ги роди той, но за това не съм мн. сигурна.
    Живот...
  • Ти лиии? Харесвам разказите ти!
  • Лъжовна...при тебе празно няма
    А че забравяш...съм сигурна...и тел ти все пъшка,та човек не може едно здравей да ти каже
    Ами тъй де...напомням ти да го вдигаш от време на време
Random works
: ??:??