Nov 21, 2017, 1:34 PM

Моята Коледа 

  Prose » Narratives
1381 1 1
2 мин reading

Коледа! Някои хора свързват празника със зимата, пламтящата печка, други, особено децата, с подаръците и Дядо Коледа или както бе в миналото Дядо Мраз. Но все по-малко хора свързват Коледа с времето, в което всичко е притихнало, време, в което човек се чувства омиротворен, време, в което семейството се събира, за да посрещне едно от най-големите чудеса в християнството, а именно Възрождение Христово.
Това е времето, в което дъждовните капки стават на снежинки, когато калта става на бяла пързалка, когато всичко стане чисто и красиво, тогава е Коледа. Но нека не бъркаме Коледа с подаръците, Дядо Коледа или някой от тези комерсиални и посредствени неща, не, Коледа е нещо много повече от това. Коледа е празник не на материалното, а на духовното. Коледа не е състезание по най-хубава украса или по най-ярко светещи лампички, не, Коледа е празник на семейния огън, празник на новото начало!
На Коледа не е от значение дали ще получиш желания подарък, важното е да разбереш посланието на жеста от любимите хора, защото колкото и банално да звучи, материалното не е от голямо значение, когато имаш истинско семейство. Важното е да почувстваш красотата на празника!
Всяка Коледа при всяко едно семейство е различна, но винаги едно е важното – тя да бъде споделена. За това независимо от различията на коледните празници всички недоразумения се забравят в името на една нова – по-добра година.
В този ред на мисли идва и моят най- хубав коледен подарък, не, той няма панделка и не, не съм писала за него на Дядо Коледа. Той просто винаги е до мен независимо от всичко. Независимо от грешките и глупостите, които правя, моето семейство е до мен. То е моят коледен подарък. И знаете ли какво е най-хубавото на този подарък?... Хубавото е, че той винаги е до мен независимо дали е Коледа, Нова година или Велик ден. Независимо дали ни делят километри или просто една стена, моят подарък е винаги с мен. А най-хубавото е, че всяка година получавам този неповторим подарък отново и отново, защото той е най- скъпият и най-ценният. Семейството е едно чудо!
И не знам дали по Коледа стават чудеса, но знам едно – чудесата са реалност и те зависят от нас, от теб, мен от всички ни. За това нека направим едно чудо, нека станем по-добри хора! Не говоря това, защото е Коледа и трябва всеки да успокои душата си. Не! Казвам го, защото е време не само хората с щастлива звезда да имат такъв прекрасен подарък като мен за Коледа, а трябва всеки да го получи и то не само на Коледа, а трябва да го получава всеки ден!

 

Моля ви не обичайте себе си, обичайте другите, защото те го заслужават!

© Ponichka All rights reserved.

С любов,

 

Една сервитьорка 😘

The work is a contestant:

Коледа »

11 Position

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Харесаха ми посланията ти, младо момиче! Наистина големият празник е Рождество Христово, но той за съжаление остава някак в сянката на Коледа - шумните базари, подаръците, отрупаните трапези... Изпразнен от духовно съдържание...Дано повече хора се замислят... Поздравявам те, успех в конкурса!
Random works
: ??:??