Aug 10, 2023, 12:27 PM

Мутанц 

  Prose » Epigrams, Miniatures, Aphorisms
188 0 3

 Ориенталският максимум е дори с цвете да не се удря жена (според тайвански фолклор).

 Християнският минимум е даже от партньор да се убива жена (против Истанбулска конвенция).

 

© Венко Василкин All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Християнин и Христов все повече се разминават. Истинско Христово християнство е само свръхранното. Всеки има право на мнение. Моето е такова. Аз желая да живея в Божие царство. Представям си го като световен кибуц.
    Странно е, че аз без телевизор научих за мъжките зверства, но хора с телевизори сякаш не знаят факти от официална статистика. Едвам повярвах, че вече образцова Германия е настигнала България.
    Дънов казал: дайте властта на жените и светът ще се оправи. Тогава обаче е имало жени... Аз съм писал: феминизъм е по мъжки финт женски автогол. Утре ще дам нещо свързано с днешното.
    Ролан или Горки са прави: тяло е най-малкото нещо, което жена може да даде на мъж; Който прилага телесно превъзходство над жена не за нейно възвисяване, не е достоен за голямото звание мъж.
    Идиотизмът на фройдовото изчадие адово сексуална революция превърна жените в консуматив за мъжка извратеност и съпружеското ложе в публичен дом. Ап. Павел го е предсказал особено в послание до Тимотей.
  • Ти да видиш...!!!
  • И какво излиза, че най-малкото, което правят християните е да убиват жените си? Чудно как не се е затрил християнският свят вече 2 000 г..
Random works
: ??:??