49. Знаеш... Без вярата сме за никъде. С нея е някак иначе.
50. Хората идват и си отиват, но думите, които изричат, остават.
51. Няма смисъл да оплакваш себе си и да плачеш заради наличието на болка. Или я използвай за свое благо, или се отърви от нея!
52. На тоя свят няма нито нищо хубаво, нито нищо лесно... За сметка на това – няма и нищо вечно.
53. Използвай силата си и се изправи срещу себе си. Едва тогава ще намериш пътя, който търсиш.
54. Ако искаш да срещнеш луди, но не познаваш такива... подлуди тия, които познаваш.
55. ... и именно заради нея разбрах, че приятелството излиза скъпо, и че понякога може да изгубиш живота си, само защото имаш желанието да си добър...
56. Да водиш един интелектуален разговор през декември си струва една настинка.
57. Нали знаеш, че в този живот са ни необходими само две неща (здраве и воля)?
58. С тях, или без тях (очилата) ти си оставаш бисера сред морето от оловни стружки.
59. Благодарностите са излишни. Аз искам да изтрия болката от теб, а не да те карам да ми благодариш!
60. Може би, може би ... Може би днес ще заспя като добрия и примерен ученик, който няма приятели, но помага на всички, а утре ще се събудя като ученика, който се възмущава от всичко и ненавижда целия свят.
11.06.2017г.
Андрей Андреев
© Андрей Андреев All rights reserved.