11.06.2017 г., 20:35 ч.

Мъдрословия (5) 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
471 0 3
2 мин за четене

49. Знаеш... Без вярата сме за никъде. С нея е някак иначе.

50. Хората идват и си отиват, но думите, които изричат, остават.

51. Няма смисъл да оплакваш себе си и да плачеш заради  наличието на болка.  Или я използвай за свое благо, или се отърви от нея!

52. На тоя свят няма нито нищо хубаво, нито нищо лесно... За сметка на това няма и нищо вечно.

53. Използвай силата си и се изправи срещу себе си. Едва тогава ще намериш пътя, който търсиш.

54. Ако искаш да срещнеш луди, но не познаваш такива... подлуди тия, които познаваш.

55. ... и именно заради нея разбрах, че приятелството излиза скъпо, и че понякога може да изгубиш живота си, само защото имаш желанието да си добър...

56. Да водиш един интелектуален разговор през декември си струва една настинка.

57. Нали знаеш, че в този живот са ни необходими само две неща (здраве и воля)?

58. С тях, или без тях (очилата) ти си оставаш бисера сред морето от оловни стружки.

59. Благодарностите са излишни. Аз искам да изтрия болката от теб, а не да те карам да ми благодариш!
60. Може би, може би ... Може би днес ще заспя като добрия и примерен ученик, който няма приятели, но помага на всички, а утре ще се събудя като ученика, който се възмущава от всичко и ненавижда целия свят.

 

11.06.2017г.

 

Андрей Андреев

 

© Андрей Андреев Всички права запазени

Всички афоризми са мои авторски поучения, които съм изричал през годините на моя позната. Насърчавам всеки, който желае да ги използва в свои произведения, да го направи, стига да спазва Правилата на сайта.

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Прав си, приятелю. Затова те уважавам.
  • В края на краищата, Господин Иванов, болката е най-добрия учител, а страхът (е) най-страшният враг.
  • Връщаш ме в годините когато бях в гимназията и сам пишех- усещането е великолепно. Навярно и при теб е така и да болката наистина учи, и да няма по- мразен от оня, който говори истината: )
Предложения
: ??:??