Jul 31, 2007, 5:33 PM

На гости 

  Prose
1039 0 24
На гости

На гости сме в приятелката ми Надето. Сашко е в пети клас и ние го молиме да се занимава с малката Боби, дъщерята на Надя. Обръщаме коша с играчки и сядаме в хола да пиеме по кафе. След половин час Сашо влита в хола при нас и казва:
- Не мога повече да издържам.
Боби застава на вратата и казва:
- Сашко, ела, още не съм свършила!
- Майко, тя ме подлуди. Разказва ми приказката за Снежанка и седемте джуджета. Стигнала е до тринайсетото и като я гледам ще ги докара до сто, ако не си тръгнем.
Е, не си тръгнахме веднага. Наложи ми се да чуя приказката от начало, но края го отложихме за другия път. Много дълги ги правят приказките напоследък. Защо така?!

© Светлана Лажова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Веси, Маги, благодаря ви!!!
  • Супер.
  • Лелееееееее,Светланке
    луда си бе мила...
    може ли така да ни изпукваш от смях
    Затуй си ми драга ти и те любя
  • Танче, ха, ха, ха и ти ме разби!!! Стами, добре си ме заварила! Нещо съм се вкарала е един екшън и...дано е с хубав край. Благодаря!!!
  • Добре дошла, Светле, чакаме те !!!
    Браво заредена с много емоции ,тръгвам по страниците да те чета с интерес,хубаво започваш с приказка,как ли ще свърши ??я да невлизам и аз в подробности
    Хайде наслука сърничке!!!
  • хахахахахахах т'ва ме разби сериозно!
  • "Завръщането на третата ти мамка" - нав игрален филм с участието на...и без всякакви гадинки!!! Ох на мама приказното дете! Алиса, на кой свет съм маме, незнам за къде съм без тебе. Не ме оставяй дълго сама!!! Мимче, поздравче и за теб!!! Пети, седем джуджета, козлета една Снежанка, един вълк. Много лошо възпитание. Ето от къде е тръгнал груповият...такова де...
  • Мери, направо изгубени в Рая!!! Моряче, аз не съм чела продължението на "Шапчицата", трябва да ми я разкажеш. Дали не са направили трилър с участието на холивудски звезди. Пинче знам, че им отказа. Инче, аз все съм си в голямо междучасие, така че... Етчи, това груповА ТЕРАПИЯ ЛИ СЕ КАЗВАШЕ, ЧЕ НЕ ПОМНЯ? Най-накрая си дойдох...на себе си. Поздрави, Луничке мила! Ван, Дес, мерси!!! Така си е Доли, нали?
  • Ице, как ще се женя, рано ми е още. А тая поза трябва да ти я приложа, само да не съм я забравила. То като не правиш нещо два дни...Но нощес ще я репетирам. Ице, ако знаеш...на коремчето си татуирах едно твое стихотворение, а на дупенцето с много ситни буквички твоя разказ "На кафе". И моя като се зачете. Много ученолюбив излезе това момче. Кой ти дава да почиваш, но лъчи има, Танче!
  • Дарче, 1001 нощи щеше да премине в милион и едно желания и нямаше да се прибираме. Кити, тая нощ ще се опитам да започна сериала за Варна, морето и неговите трудолюбиви момичета и разбира се...още много неща от кухнята.
  • Леле Ванина, трай, трай... Вили, аз май съм италианка. Мен, ако не ме гледаш докато говоря и махам, няма да разбереш за какво иде реч. Тя добре, че не я знаеше за далматинчетата, щяхме да останеме с преспиване. А баща й колко е готин...Щях да се уредя при него, ама на...Нада като не й чете...
  • Сладичка, и аз с моята племенница приказката за 7-те козлета я направих с н'ам колко си млекопитаещи, и пак не заспиваше - соса ми изпи т'ва детенце! Ех, жени, жениии...
    Гушкам, цункам, липсваш... МНОГО!
  • Добре, че се върна иначе щяхме да пукнем тук без теб!!! Поздрав!
  • Кратко и ясно. А не като някои приказки... Поздрави, Светле!
  • Ох...и аз се присъединявам към останалите!!
    Липсвашееее, сърничке!!!
  • Поздрав Светле!Развесели ме
  • Привет,Светле!
    Много ми липсваше,мила!
    Безкрайно щастлива съм,че се завърна с такъв прекрасен разказ!
    Разказите ти са една малка съкровищница за мен!
    Поздрав,мила!
  • А знам я тази приказка, да ...
    Снежанка още от най-ранна детска възраст страдала от раздвоение на личността, затова отишла в една клиника - къшичка в гората където била подложена на паралелно лечение, като за целта били наети две групи от по седем статисти - джуджета като целта била чрез регресия да се достигне ...
    Оле, тихо, тихо, спирам, ще довърша после, че доктора минава по стаите на визитация ...

    Поздрав и усмивка за завръщането Светле.

  • Рано му е било да знае, че устата на жена може да се затвори единствено само с ... целувка! Но бързо го е разбрал, като е порастнал! Вярвам го!

    Та като заговорихме за приказки - добре, че не са си разказвали за Червената шапчица! Защото злите езици още разправят, какво преживял изненаданият вълк, когато страстният дядо изпреварил със завръщането си Червената Шапчица!
  • Къде се загуби, много "загубени" в тая Варна, хех*
  • Добре дошла Светле!
    Хайде бе скъпа,прав е Ицо,изчакахме се!Надяваме се поне,че си починала добре и насъбрала много слънчеви лъчи !
    Радвам ке,че отново си тук!
    Поздарав и усмивки от мен!
  • Сърничкеее, хайде бе скъпа!!! Изчака ни се чакалото. Тъкмо днес питах за теб. Викам си, оженили се, какво стана. Ти откакто се епилира и отиде на морето... Обаче ме зачовърка с новата поза. Ей, ще се изприщя сега.
    Да те питам, татуира ли се под коремчето?
    Обаче джуджетата нали са били 7. Те да не са планирали да правят втори комплект.
    Поздрави, сърничке Светле!!!
  • Опа, сърничката
    Време беше да се появиш с нова, весела история!!! Чакаме още една скоро
  • Значи от малък е разбрал, кой говори повече! Добре, че Боби не е била от Италия! Там и ръкомахат! То тях ли да слушаш, от ръцете им ли да се пазиш!
    Вероника, ами ако бе тръгнала да описва всяко от ония малки 101 далматинчета?
Random works
: ??:??