Jul 24, 2016, 9:57 AM

Надникни в душата ми 

  Prose » Narratives
625 0 0
1 мин reading

 

  Аз съм зависима.

 Поне така ми казват всички.

 Не бягай!

Сигурно си мислиш „какво съм почнал да я слушам тая отрепка“. Това не е заразно, докато не му позволиш да влезе в кръвта ти и да те направи друг. И да не вземеш сега да ме поучаваш колко е вредно, как ще ми съсипе здравето и психиката и ще ме направи пълен боклук. Ами да ти кажа…справям се. Оцелявам за ужас на всички целомъдрени, които са ти най-верните приятели, докато не си застанал с гръб към тях. Ако можеше да чуеш колко злост се излива от устата им за теб. Те не обичат истинският живот. Обичат само това, което може да се купи с пари. Милите не разбират, че любов и уважение не се купуват с пари.

Изчакай още малко де!

Ти не си такъв. Познах го в очите ти. Гледаш като малко уплашено кученце. Наивността ти личи от километри. А моята е само за заблуда.

 Имаш ли левче да си купя хляб?

Ако нямаш, здраве да е. Ще се справя. Винаги се справям.

Мога да ти кажа какво те чака днес. Ако искаш де? Бързаш?

Добре. Бягай щом имаш работа. Хората се превърнаха във вълци. Да видят умиращ, ще го прескочат и ще продължат да гонят измислени и реални проблеми. Върви си си по пътя!

А, дожаля ти все пак! Благодаря за левчето! Този лист е за теб. Поздравления!

„Поздравления!

Вие участвахте в проучване на тема „Милосърдие“. Щом четете този текст, Вие сте от издържалите теста по милосърдие. Поздравления! Тази брошура ви дава право да направите дарение по ваш избор без да ви се начисляват данъци. Възползвайте се от дадената ви възможност и може да спечелите екскурзия до избрана от вас дестинация.

Благодарим за вниманието!"

© Мая Ангелова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??