Mar 22, 2021, 10:53 AM

Нахвърляно 

  Prose » Humoristic
193 1 5
1 мин reading

Безсребърниците предпочитат злато…

хххх

Карантината затвори доста бизнеси и производства, но отвори други. Също така – а може и повече – нужни…

Например, полицията в Европа отбелязва – увеличава се трафикът и продажбата на наркотици. Което може да е и една от целите на занятието…

А е обяснимо. Карантина, откровен затвор, ограничаване на заниманията, в частност забавленията, скука, която очаква да бъде разнебитена от нещо интересно…

И ето ти го това интересно – малко прахче, хапче, глътка… В друг свят – напълно свободен. Може да правиш каквото си щеш, да летиш, да обичаш, да… Абе, всичко – освен карантина, ограничения, заплахи, мрачни муцуни на екрана, чували за трупове, безсмисленост и безнадеждност…

А като му избие чивията на дрогирания…

Нормално за ненормалния ни свят…

хххх

Пътуваме. Изведнъж насреща излита бясна кола, ревяща със сирени и заплашително святкаща с гирлянди светлини. После черен автомобил и пак летяща охранителка…

- Бокочовекът слезе сред хората – казва шофьорът ни и се прекръства. На шега… Или сериозно? Все пак – от службите е…

хххх

Микробус. Пред мен две дребни фигурки, почти еднакви. Разговарят. Едната с полудетски глас обяснява, че й трябват само чантичка, блузка, а може и бюстие, дънки и всичко ще е наред…

Майката предлага яке вместо бюстието. Онова настоява – за да е добре, трябват й само тия неща!

Завиждам й. Колко малко й е нужно за щастието…

А Иванчо би казал: „Колко обличане за едно събличане

 

Каня ви на много интересен коментар - https://genekinfoblog.wordpress.com/

 

© Георги Коновски All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??