Nov 21, 2007, 7:57 AM

Намерих ли те ? 

  Prose » Others
1666 0 5
1 мин reading
Намерих ли те?
    Намерих ли ръцете?
    Намерих ли това, което търся - призрак в мрака?
    Принцесата, която не съм виждал. Или отново е илюзия, игра на светлина. Игра на черна магия, решила да се полюбува на хвърлените стремглаво напред надежди и желания.
    Не искам да се лъжа. Не искам да те лъжа. Какво ще намериш в мен? Принц или черупка на някога блестяло от чистота дете. Каквото и да е останало, то не е призрак. Каквото и да е останало, крещи за ласка и нежност. Крещи за миг, в който ще положиш глава на рамото му и негата ще обземе и двамата.
    Много ли искам?  
    Миг, който да продължи вечно или да свърши на мига. Каквото и да е, аз го искам.         
   Полагам в краката ти всичко, което съм успял да запазя през годините. Всичко, което е останало в черупката или в принца. Има още много нежност. Тя иска да излезе, иска да бъде дарена на някого.
    Намерих ли те ?
    Истинска ли си?
    Или игра на светлината и черната магия са решили да се полюбуват. Къде си, принцесо моя? 
   Чакам те. Викам те нощем, а денем без глас и без думи. Тях ги няма. Но ти давам всичко друго, останало в мен.
    В замяна искам само едно – теб.

© Ноел All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Толкова е силно желанието и липсата, и очакването, че не мога да не ти пожелая от сърце "Дано да я намериш!".
  • Много ми хареса!
    Браво!
  • Невероятна любовна изповед!
    Истинската любов никога не умира,тя не избелява на разстояние!Търси я, тази истинската любов и нека тя изпълва живота ти!
  • Върховно е!!! 6+
  • А казваше, че мъжете трябвало да бъдат твърди и да не изливат така чувствата си. Аз пък харесвам начина по който ти го правиш във всичко, което пишеш.Дано намериш истинската и истинския миг! Пожелавам ти го от сърце!
Random works
: ??:??