Apr 9, 2021, 9:16 PM

Наръчник на пандемосапиенса 

  Prose » Humoristic, Epigrams, Miniatures, Aphorisms
447 4 21
1 мин reading

1. Не припадайте на публични места с надеждата да ви обърнат внимание и да получите целувки уста в уста! Дистанция! Никой няма да ви прави изкуствено дишане, хич не се надявайте! Най-много някой да ви лисне чаша дезинфектант в устата с воден пистолет!

 

2. Не звънете на спешните телефони! Достатъчно са натоварени, та чак претоварени! За дистанционо лечение си имате интернет!

 

3. Към дамите: ако ви стегнат гърдите, си проверете килограмите! Дали не са ви отеснели сутиените?

 

4. Към мъжете: вместо да си купувате нови колани или ги дупчите, щото все в един момент няма да има място и за за нова дупка, си купете тиранти!

 

5. И последно, но не на последно място, ако са ви омръзнали разходките в супермаркетие, влезте в сайт за ЛТ:  все ще се намери някоя пандстреси... опс 😅 пандемуза и за вас и току-виж, отключи някоя неподозирана и за вас самите пандедарба!

 

🐒

© П Антонова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • M1234567891 (Миночка Митева) -
    За къде без Устав! С хаосовия ред - смело напред!
  • Ти ми върна вярата в живота, добре , че вече го имаме този устав, та да сме живи и здрави! Благодаря ти Пепи!
  • Ех колко хубаво и любвеобилно!! 😍😆 остава да напишете дует стиховорение за любовта между минзухара и шлема. 🤣 ама чакай че ся ми стана жал за цветенцето хаха Пепи, само нежно с Цветя, чуваш ли!
  • anahataroot (Зигфрид В.) - как да не го разцелуваш, кажи!
  • Гедеоне, много хубаво си цветче лилаво! 😆😊
  • Любовта е болка 😊 ❤️
  • Синчец, права си! Ще го редактирам! Дори на бял кон ще го кача!

    Вале - заслужаваш едно уста в уста през маска и шлем 🤣
  • Здрасти, Пепи! Пето го редактирай малко де. Все пак дамите търсят "музьо"
  • след малко, още не влизам в зеления коридор

    здрасти, синчец!
  • Вале, оди у супермаркета и си пийни на воля!
  • Квазара и Гедеона още не са се събудили сигурен съм че ще имат куп пандсъвети 🤣 и някоя друга пандекараница с пандеподмятания 😆
  • Приемам предложения за включване в Наръчника, като при допълнението обещавам да спазя авторското право и упомена авторът!

    пп
    4.т. в дупките не търсете подтекст, нищо лично!
  • 🤣🤣 Хехе Пепи!! “Не припадайте на публични места с надеждата...” 🤣🤣🤣 ще припадаме безнадеждно тогава хахаха много готин наръчник, ще ми трябва! 😆 чаша дезинфектант... хахаха страхотна си!
  • Довереница (Дочка Василева) - А-хааа! И двете, и двете!
  • Леле...Навреме ми дойде ( Номер три)... Сменям си чашката с по-голяма още утре.(Във всички аспекти)
  • РосиДимова (Росица Димова) - докато се намъдрят с "има ли 3-ти пол, няма ли", хомосапиенсът мутира в пандесапиенс.
    Еволюцията е в мутацията.
    И бронебойни ваксини за нея няма открити, няма и скрити!
    КонспиРТОрация!
  • Пепи, ти си уникат! 😁😁 Много актуален наръчник!
  • Fuskov - кажи си го направо - ПАНДЕЛУДНИЧКО

    Благодаря ти!
  • Пандечудничко...
Random works
: ??:??