Oct 6, 2010, 9:25 AM

Небрежен 

  Prose » Epigrams, Miniatures, Aphorisms
676 0 0
1 мин reading

Разложени трупове се търкалят по напуканата земя. А аз се разхождам между тях, гледайки дупките в очните им кухини и спомняйки си, че това може да са били хора, които съм познавал. Поглеждам напред и виждам утринното слънце, пробиващо си път през сивините облаци, а по шосето, в далечината... трупове ли, трупове. И един гарван. Приближавам се към него, но той не излита, а ме гледа втренчено. Доближавам пръст към него и той леко го клъвва. Сигурно иска да ми каже нещо? Поглеждам го в очите, но те са така черни, че се загубвам в тях... Разтрисам глава, за да се върна в реалността, но се нося в бездната на гарвановата душа. Нося се, нося се, но е такъв мрак... Вече не мога да различа дали съм сляп, или просто е толкова тъмно, че нищо не виждам... Чувам грачене, но все още не виждам нищо. Легнал съм на нещо студено. Напипвам го, мисля, че е асфалт. Все още не виждам нищо... Пипам си очите, но тях ги няма... има две празни кухини на тяхно място... Ах, гарване, бях толкова небрежен... и ти се доверих...

© Стефан All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??