Mar 12, 2021, 11:19 AM  

Неприлични хрумвания 

  Prose » Humoristic, Others
297 4 16

The work is not suitable for people under 18 years of age.

1 мин reading

/Само за мислещи невъзпитаници!

Предварително моля феминистки, монархистки, антирасистки, поклоници на сериали и жълти медии да не четат!!!

Предупредих!/

 

… И черната магьосница нахлузи обратно гащите си.

- Влязох в Книгата на Гинес – ухили се тя – Първата магьосница, обърнала принц на жаба…

хххх

Събрах семейството в кухнята и обявих големия внук за херцог на Хола, малкия за маркиз на Трапезарията. най-малкото за граф на Банята, а внучката за маркграфиня на Балкона.

За всеки случай – да си нямаме семейни дрязги…

хххх

… И държали лошите бели горката полуартистка робиня на захарните плантации в Бъкингамския дворец…

хххх

За да не засегнат случайно някого някъде с нещо си, близките и роднините не смееха да обсъждат не само евентуалния пол на очакваното бебе, ами и възможната му биологична форма…

 

 

 

© Георги Коновски All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Благодаря, Деа!
  • Благодаря, Димитре!
  • или както беше казал бащицата Нестор Иванич Махно -" бий белите докато почервенеят и червените докато побелеят"!!! цвета на кожата на херцогинята на незнам си к,во и обърканото й ДНК нямат никакво значение...браво, Генек!
  • Благодаря, Стойчо!
  • "Вече не знам какво ще родя...
    Целувахме, съешавахме се с принца!
    И когато свършихме-гледам под мене:жаба!"🙉
  • Пешеходна? На квадратчета? На райета?
  • ако се пръкне и от другия омешан вид - и зебра мое да е
  • Благодаря, Миг, Юри, Петре!
  • ',.... ЧУДНО, защо бели хора искат да почерняват, а други искат да избеляват......'' За париии, момчето ми, за пари,..когато изгладнееш си готов на всичко...- мъдро заключи баба ми ''
  • Ботко Гошо внимавай какви ги пишеш, от твоя монитор в Божиите уши и на мъжа ще му се стъжни!
  • Георги, харесаха ми хрумките за мислещи. 😀
    Ето ти едно стихче да помислиш и върху него:

    Вчера бродих идилично
    в горнобанската гора.
    И си мислих неприлично,
    как ще правя мусака!
  • Благодаря, Пепи!
  • 😊биологичен вид! Маймуна прилеп да роди!
  • Благодаря, Надя!
    Ми - те гащите наистина са излишни в процеса...
  • Че то това е много лесно, сенсей и не виждам, какво общо имат тук гащите. Някои принцове само това и могат, да квакат. От такива "рекорди", Книгата на Гинес... Накратко - би запълнила всички библиотеки по света.
Random works
: ??:??