Mar 15, 2021, 10:41 AM  

Неприлични хрумвания - 2. 

  Prose » Humoristic, Others
300 3 9

The work is not suitable for people under 18 years of age.

1 мин reading

- Маркълица - жена с неравен характер – буци, скали, ями, трапища, пропасти…

- И да се метнат на седлото пред принца на белия кон, някои жени не забравят метлата…

- Колко още ще се обсъжда трагичното интервю от сълзи и сополи как трудно е да живееш в дворец, предназначено за съчувствие от хората, забавляващи се с вируси, ваксини, социални дистанции, карантини, безработица, мизерия и други житейски дреболии?- След интервюто, в което полуартистката заяви, че по едно време мислела за самоубийство, промени има. Сега мъжът й мисли за това…-

- В Бостън спират програмите за даровити деца… заради расизъм /?/. Оказва се, че в тях участват над 70% бели и азиатчета. А иначе негърчетата и латиносите са 80% от записаните на училище…

Въпрос – непопадналите в програмите дали знаят колко е 70%?

- Евреите са 0,19% от земното население. И 44% от световните шампиони по шахмат. Факт? Или расизъм?

- Между другото, не се сещам за велик негър – поет /изключвам Пушкин по обясними причини/, писател, художник, композитор, архитект, физик, химик, биолог…

Историческа реалност? Или съм мръсен расист с това неприлично взиране във фактите?

 

Интересен коментар - https://genekinfoblog.wordpress.com/

 

 

 

 

 

© Георги Коновски All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Е, как да не умеят - А бялата Стефка Костадинова - повече от 30 години!. Ненадмината!
  • Благодаря, Красе, Младене!
    Статистиката я взех от изказване на представителка на мерията в Бостън. Това, че някой работи в сложна област, не го прави велик в нея. В НАСА има хиляди служители, но никой не твърди, че са гении...
    Просто майката Природа си е определила щраусът да бяга, жеравът да лети, а някои хора да не са изключителни в знанието. Отбелязвам - изключителни, иначе средното ниво си е средно ниво... А, да - белите не умеят да скачат.
  • Аз се сетих. Бях много впечатлена, когато научих повече за нея - Melba Roy Mouton - математик и компютърен програмист в НАСА. Мутон е работила в NASA в центъра за космически полети Goddard и се е занимавала с кодиране на компютърни програми. Къде пише, че "в тях участват над 70% бели и азиатчета. А иначе негърчетата и латиносите са 80% от записаните на училище…" някои статистики служат вярно на обслужващия персонал. Хубаво е като се намери причина, за да се оправдае някое действие или бездействие.
  • Изключително точен и наблюдателен си, Георги. Поздравявам те за "расизма"! Бих те допълнил за негрите. Няма негър - велик математик, няма негър - световен шампион по шах, няма негър - световен шампион по щанги в най-тежките категории, няма негър - световен шампион по борба в най-тежките категории. Негрите там издишат.

    П.П. Благодаря ти за коментарите на есетата ми!
  • Благодаря, Миг!
  • Алън Дълес е казал: "Фактите са прах предвид тенденциите" Та на кой му пука за фактите като не му пасват на "пасианса "! Обичам твоите нестандартни въпроси и замислящи отговори!
  • Благодаря, Надя, Безжичен, Валентине!
  • Не знам. От една страна "свобода", от друга конвенции, от трета масово затъпяване и консуматорство. Когато, (ако) се слегне прахът, който ни хвърлят в очите, какво ще остане? Робовладелски строй? Родовообщинен?
  • Генек, напълно подкрепям казаното от теб. Винаги така съм мислил, мисля и научих внуците си така да мислят. Второ - аз съм от бялата раса и естествено е да защищавам своята раса, но когато има безумни и точно расистки нападки точно от някои негри и някои бели (хиларизъм) срещу белите. Иначе как може да имаш каквото и да е против човек, защото бил с различен цвят на кожата - ами това също е безумно. И върха на липсата на атом разум в нечии глави е да се спират програми за даровити деца - и дотам ще стигнем - вербални нападки срещу деца, само защото са по-умни от други. Ама то и това е расизъм - как така ще са по-умни! БЕЗУМЕН 21 век!
Random works
: ??:??