Nov 24, 2013, 10:20 AM

Нощна наслада 

  Prose » Erotic
1788 0 3
4 мин reading

  Бързо и неусетно лятото отмина като перце, което понесено от вятъра се беше изгубило из безкрайното синьо небе. На мястото на топлия и усмихнат Август сега царуваше сивият и студен Ноември. Той отмъкна ярките слънчеви лъчи и ги скри зад големите си натежели и мрачни облаци, покриващи цветното някога небе. Студът се разстилаше като гъста мъгла, обгръщайки всяка частица от природата с ледената си прегръдка. Всичко живо, притихнало под сивото наметало на настъпващата зима, търсеше да се скрие в някое уютно и топло кътче.

  На фона на мразовитото време, по улиците поривът на вятъра разнасяше малкото останали пъстри есенни листа. Отстрани изглеждаше като неспирна гоненица от цветове. Погледнеш и виждаш пред себе си златисто листо, което се лута в различни посоки, търсейки своя път, а след него идва друго-оранжево, после червено, и още много други, които оформят след себе си цветен килим. Самотните оголени клони на дърветата се поклащат в унил танц, докосвайки върховете си сякаш, за да се утешат, както правят приятелите в трудни моменти. Денят също вече не беше същият, беше изгубил желанието си да се бори за надмощие с нощта и тя се разстилаше уверено по-рано от преди.

  През замъгления прозорец виждах черното нощно небе, погълнало всички блещукащи звезди с изключение на една, която упорито му се противопоставяше и грееше като искрица надежда. Нощта беше пуста и самотна, уличните лампи разкъсваха на места мрака с жълтата си призрачна светлина. Тази гледка можеше да накара всеки да изпита празнота и тъга, но не и мен.

  Единственото което усещах беше приятната и успокояваща топлина, разливаща се по цялото ми тяло. Топлина идваща от неговите ръце, прегърнали нежно тялото ми, притискайки ме силно към гърдите му, така че можех да усетя учестените удари на сърцето му. Ароматът от кожата му натрапчиво се носеше покрай мен, пропивайки се в моята и опиянявайки ме. Едва докосвайки с  върха на пръстите си шията ми, започна да се спуска надолу към гърдите ми, после към корема, достигайки до бедрата ми. Сякаш от допира на пръстите му преминаваше силна искра в мен. Тялото ми реаргираше на всяко едно от тези наелектризиращи докосвания, надигайки в мен изпепеляващо желание.

  Прокарах и преплетох пръсти в косата му, придърпвайки го нетърпеливо по-близо към мен. Копнеех за устните му, и тогава ги усетих топли и страстни върху шията ми, бавно започнаха да я целуват и да я хапят. Не можех да се сдържам повече, ръцете му отдавна се бяха спрели между бедрата ми и заедно с напористите му устни ме докарваха до полуда. Стисках косата му все по-силно, не можех да мисля, а и въобще защо се налагаше да мисля, просто исках да му се отдам. Отдръпнах го леко и лицата ни се озоваха на сантиметри едно от друго. Очите му изпиваха моите, можех и потъвах в тях, погледът му беше толкова магнетичен, а усмивката неустоима и дяволита. Тези две неща в него, излъчващи съблазън и порочност, бяха достатъчни, за да падна под негов контрол.   

   Разстоянието между нас бавно се скъсяваше, докато накрая не усетих как устните ни се докоснаха, затруднявайки и накъсвайки дишането ми. Знаеше че това ме подлудява и нямаше да спре докато не усетех възбудата със всяка фибра от тялото си. Издърпах го припряно и устните ни се сляха, езкикът ми се заигра палаво и страстно с неговия, вихрейки се в необуздан танц. Усетих как целувките ми започнаха да го влудяват, неочаквано ме хвана през кръста, обърна ме към себе си и ме бутна да легна по гръб на леглото. Прехапах устната си в очакване, а той застана над мен. Виждак как в очите му заслепително блестеше пламъкът на желанието. Започна да целува всеки сантиметър от тялото ми, усещах изгарящия допир на устните и езика му върху нагорещената си кожа. Когато стигна до вътрешната страна на бедрата ми сграбчих силно чаршафа под себе си, защото знаех какво следваше, а то беше изпепеляващо и наелектризиращо удоволствие. Не можех да подчинявам движенията си, заизвивах се неконтролируемо под него. Всеки мускул в мен пулсираше, кръвта ми кипеше, цялата горях като пожар, който можеше да пребори дори ледения студ навън. Възбудата ме заля като огромна вълна, към която се хвърлих с отворени обятия.

  За миг той се отдръпна, заставайки отново над мен, позволявайки ми да видя, че опустошителната вълна беше достигнала и него. Моментът, в който телата и страстта ни ще се слеят, беше настъпил. Погледите ни потъваха един в друг, губейки се из сладката магия, която се случваше с нас. Усетих как проникна в мен и изстенах тихо, започна да се движи бавно, докато не ме изпълни. Движенията му ставаха все по-бързи и по-бързи, а чувството на екстаз се разнасяше по всеки нерв, всяка клетка. Натрупваше се в мен като една огромна топка от подлудяващи емоции, която всеки момент щеше да избухне. Стоновете ми се разнесоха из притихналата стая, ноктите ми се бяха забили в кожата му. Не издържах повече, тялото ми се огъваше и стенеше от тази вълна от наслада, неговото също беше достигнало апогея си. И изведнъж всичката тази енергия избухна и се освободи, оставяйки ни със сладкия вкус на задоволство и опиянение.

  Отпуснахме се задъхани на леглото, с преплетени и разгорещени тела. Мислите се носеха хаотично из главата ми, а аз не им обръщах внимание, защото нямаше думи, които да опишат емоциите в мен след случилото се. Не исках нищо друго освен този момент да продължи колкото се може по-дълго. Чувствах се прекрасно до него и само един кратък поглед към тези пленителни очи и ослепителна усмивка беше достатъчен, за да знам че тази вечер отново ще се повтори. Бях като нощна пеперуда привлечена от заслепителна и омайваща ярка светлина, която ме поглъщаше цялата и ме отвеждаше в един друг свят, от който не исках никога да се върна.

© Любомира Стоянова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • На мен пък много ми хареса.
  • Приятно е за четене, но се чувства някакво притрупване на детайли- написано е като по шаблон (възможно четете любовни романи и сте се вдъхновили именно от тях).

    Тома, описването на секс с подробности е приятен процес. Най- важното е да мислиш какво би възбудило читателя.
  • Целият начален пейзаж и последвалата еротичната картина са свързани твърде рязко - все едно са пасажи на две различни произведения.

    Между другото, чудно ми е, в действителност ли е толкова приятно да описваш с подробности секс?
Random works
: ??:??