Sep 7, 2023, 10:27 AM

Още любопитствам 

  Prose » Epigrams, Miniatures, Aphorisms, Others
209 2 4
3 мин reading

Неподслушан член на изпитната комисия за български еврокомисар:

-     Тая ме изненада приятно. А аз вече бях разочарован – мислех, че всички българки са… Да не приказвам…

хххх

Директорът на „Пирогов“ в една /с извинение!/ телевизия. Питат го: „ Кажете как тази информация се озова в руска медия?“…

Дребна, злобна, изрусена според акъла си мисирка със слушалка в ухото…

Е, човекът учудено каза, че не знае…

А, между другото – по-хубаво ли ще е информацията за арогантния и нагъл чиновник от военното министерство да се носи из други медии?

хххх

Наблюдение на независим зрител за бившия вече съветник: „Тоя се изживява като помак пред Батак…“

хххх

Министърът на войната, украинският чиновник, чрез свой подчинен наредил военната телевизия /едно издъхващо недоносче/ да не показва религиозни ритуали, знаци, емблеми…

Какво – отменяме освещаването на знамената или парада със „Слава Украине“ и зигхайлене?

Вече?

хххх

Интервю с Простия Киро.

И се сещам за вечния истински виц – как разбираш кога политик лъже?

Отваря ли си устата – значи лъже…

хххх

Възмутена стара мома-феминистка, чула интервюто, в кото обясняват как всичко животинско се мели за пълнеж на саламите – кокали, кожа, пениси...

Какво я карат да лапа…

хххх

Виктория Нюланд миналата година пред сенатската комисия под клетва призна – в Украйна имало биолаборатории. Работещи върху поразяващи вируси. И даже се загрижи – руснаците да не ги добарат.

Е, май измъкнаха основното.

Но…

Биолабораториите не бива да прекъсват работата си. За американците е необходимо да създават забранени бойни вещества. И това да става не в страната им.

Така че – биолобораториите и сега са налице. Е, не знаем къде са – ние, нормалните хора. Разузнаванията със сигурност са разбрали.

А къде ли може да са преместени? Някъде наблизо, разбира се. Кой ще ти разнася уреди и апарати.

Украйна…

Румъния, България…

Защо ли хората започнаха да се оплакват от гадни и странни миризми? Например, в град, известен с фармацевтично производство…

Само се питам, де…

Неправилно любопитство…

хххх

На екрана се редят репортери, водещи, някакви местни фактори от наводнените селища. И в един глас съобщават – един мост ще бъде разрушен, а стени на язовири ремонтирани, защото са КОМПРОМЕТИРАНИ…

Не са повредени, не са в лошо състояние, а компрометирани…

И на тях ли им вадят компромати?

хххх

Някакъв научен /от кого ли научен?/ съвет при ООН заявил, че обедненият уран не прави ЗНАЧИТЕЛНИ радиоактивни поражения…

Ами да – „незначителните“ са даже полезни. За отбора на необходимите оцелели…

 

 

 

 

© Георги Коновски All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Благодаря, Стойчо!
  • Още един факт:лекуващи лекари във Великобритания са установили, че заболяването на Стилян Петров не е единственият случай в България!
    Около двеста негови връстници от северозападната част на страната са починали след аварията на Чернобилската Атомна Електроцентрала!
    Същата година над две хиляди български жени са абортирали спонтанно...
    Заболяванията от рак на щитовидната жлеза в Беларус, Украйна и Западна Русия са надхвърлили десетократно прогнозните очаквания!
    И за това не са виновни само "западните идеологически централи'!
    Това е писано в Бюлетин на Световната Здравна Организация!
  • Благодаря, Пепи!
  • Щях да напиша "как хубаво си ги подбрал", но то пък какво да им подбираш - само записваш!
    Благодаря! Неуморен си! (Или "неуморяем"?)
Random works
: ??:??