Sep 5, 2023, 11:18 AM

От купа 

  Prose » Humoristic, Epigrams, Miniatures, Aphorisms
219 3 12
1 мин reading

-     Днес в програмата: четири автомобилни катастрофи с трима убити и пет ранени, отвлечен в неизвестна посока трамвай, нова група паразити, намерени в камион, трима обрани пенсионери, отвлечено момиче…

Започваме нашата програма „Добро утро“…

хххх

Тя се изтегна на плажа – комбинация от пача и целулит, пристегнати с три ремъчета…

хххх

Клипче в интернет:

-     Колко е 8 х 7?

Запитаното момиче:

-     Я не задавай тъпи въпроси! Тия глупости не ги знам… Питай нещо умно, като за мен…

хххх

От екрана – реклама на някакво шоО за най-напредналите сред дебилите: „…32-ма супергерои…“

Горките, Левски, Ботев, опълченци, въстаници, хайдути, български воини…

Що не си стоят сврени нейде в историята? Били се, побеждавали, мрели за България…

Обикновени герои – какво толкова…

А на публиката се предлагат други, по-висши – СУПЕРГЕРОИ…

От екрана…

 

 

© Георги Коновски All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Благодаря, Деа!
  • "Хляб и зрелища" да има...за съжаление.
  • Благодаря, Петре!
  • Обаче интересни сутрешни блокове, ако си пропуснал единия, няма страшно още 5-6 ни чакат.Все си мисля, ако няма катастрофи, насилие, грабежи,/любимата им тема/... дали мисирките ще въздъхнат '' Ох тази сутрин ги няма горните работи...съжаляваме ''
  • Благодаря, Стойчо!
  • Почти винаги се напъваме да изглеждаме това, което не сме!
    За съжаление, не може да бъдат озаптени разни джигити и нахакани празнослови в кошмарната ни действителност!
    Много актуален "сутрешен репортаж"!
    Поздравления,Георги!
  • Благодаря, Георги!
  • Тъжни кадри от реала.
    А днес всичко е супер - и герои, и дзвезди, и, и, и...
    Девалвация и на ума, и на критериите...
    Добре, че вече има ИИ, "надеждата" е той да ни отмени в мисленето и да заживейм супер-дупер рахат.
    Поздравявам те.
  • Благодаря, Лидия, Людмила, Надя!
  • Всичко ни е супер - звездите, певачките, старлетките, героите... А на мене ми идват свръх... и даже с връх...
  • Като чуя за супергерои, а и ако ги видя, ми се повдига. Анаболни мускули, силикон и татуси на килограм. В тъжни и грозни времена живеем! Ограбени, остригани,прегазени,измамени...
  • Днес ме натъжи, Георги, с твоите истини - картинки от нашия живот.
Random works
: ??:??