Aug 3, 2007, 12:12 PM

Отчаяф съ. Ш`ма кръщавът. 

  Prose
1003 0 17
2 мин reading

Отчаяф съ. Оти мъ убичът... жините. Убаво, шъ ричете, ама ни съм веке нъ дваесе и пет, а гона половинкъта. Не шише с пийене, педесе гудини демек. И те това мъ отчайвъ. Не чак толкос, оти коги бех млад, бех улаф. Сеги съм по-дърт, по-улаф (коги съ натутунчъ на баба Мара от тутуня), ама и по-готен. Е, ама ни моа съ утърва от убичъне. Шъ ма питъте как съ управям със сичките ли? Ми кво дъ ви река. Они у наше селу съ са сбрале най-убавите жини от целио свет. И съ кът виагръ за беднъта ми душа. И тук убаво, ама жинатъ Стойна мъ държи искъсу. Язе затува га пратиф при комшиата. Оти рекуф дъ живнъ. И тук убаво. Обачи зех, чи земаф Дарка зъ кметицъ. Она излезна още по-серт от Стойна. Коги я немА, язе съ натутунчих с баба Мара и вилнефме из силоту. И тук убаво. Мъ има идна Тудоръ (дека и йе къса кожата), уста и съ ни затварът. Сичко знайе, сичко види. (Дали дъ га ни турна нъ селскио весник ридактур? И по точката дъ бъбри.) Она донеслъ сичко на Дарка и ела глей чудо.
Ш`ма кръщавът тиа жини. Кой шъ йе кръснико ли? Как кой. Некой си Тифал. Де да гу знам къф йе. Чуждо име. Рекоа жината го имала. Брях, макя и нйеднъ! Либовник ше дъ йе. Она Дарка от ней гу зималъ. Чудисия. Они и либовницити ли зеа дъ си подаревът. Дарка па и дала нейнио Браун. Кой йе он? Сигур нейнио либовник. Мъ бил некъф уткачин. Скубал и дуал. И нящо пилил и турял. Де дъ знам кво йе. Пилатур рабутил.  Въх, де утива тоа свет. Съмнева ме оти и они пушат от оня тутун (шантъвио). Та  Дарка шъ вика Тифал дъ ма бии, мъ са размислила. Как нема, бии ли съ таковъ чудо кът мене. Пръф убавец. Сига ш`ма кръщавъ. По тиквъта и гърбинъта. Дека ли? Нема у църква. Как що. Поп Данчо се йе пйян и ни мой га утвори. Нъ кривъта пейкъ ш`мъ кръсти. Посли усфен кметица ша и викам и кръсница.
Убаво ше йе. Кметицъ – кръсницъ Дарка и кръсник Тифалчо. Стойна ли? И она шъ доди. С оня шантавио Браун, пилатуръ. Дъ гу видъм къф йе.
Айде, стигъ съм плещил. Утивъм дъ са стегъм за кръщенету. Сички сте пуканени.
Наздраве!

© Христо Костов All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • И от мене включване!Една приятелка ми доде на гости и
    аз рекох да я почерпя със смях! И сега иска да става
    поетеса, ама то тъй не може, я разубеждавам, но тя иска...
    какво ще пише не я знам, но й хареса!
    Благодарим ти и двете!!!
  • Ни съ утчайвъй кмете,чи ти си държилиф, шъ издъяниш и нъ тува.
    Не случайну кмет си нъ най-убууту селу, па имъш и дибелъ глъва.


    Поздрав и усмивка за усмивката.
  • Обещавам! Още днес!
  • Гери, благодаря ти!!! Ама и ти не се губи. Зарадвай ни с нещо ново!!!
    Белоснежно красиво и нежно като теб!!!
    Весел ден!!!
  • Смях, смях... до припадък! Ей, ама страшен си!
    Поздравче, Христо!
  • Еее, Светле, кой кът мен. Жина Стойна, кметицъ Дарка и сички жени у наше селу. Усфен пак дъ са пиша министър нъ "унуй кафе - спицялнуто". Кво дъ права, некой трева и тежката рабута дъ пуеме.
    Айде поздраф, жинички! Цун и гуш за сички!!! бат Ваньо кмет и министър на кафето.

    Благодаря ви, момичета!!! Приятен ден!!!
  • Аз пък като разбрах, че ще те кръщават и чак се затичах. Викам си у цървата ще те съблекат гол, ще те изкъпят, ще те преоблекат в нови дрешки. А то какво било?! Абе мога да дойда да пийна, ако не се натряскам до тогава. Ако все пак те кръщават и не успея да дойда прати една снимка в цел ръст, да те видя толкова ли си готин, колкото разправяш. Преди да те облекат обаче!!! Ех кмете, кмете...к'ви ги вършиш. Ех ненаиграл се!!! Дарчето, тя ще те оправи да знаеш, отвсякъде, така ти се пада!!!
  • Благодаря ви, Петя и Сияна!!!
    Тази седмица реших да наблегна повече на хумора. Определено и аз имах нужда от усмивки и настроение. А то идва и от вашите коментари. Благодаря на всички, че ми ги създадохте!!!
    Весел ден!!!
  • Аз също се посмях от сърце!
  • Ице, боли ме корема от смях...
    Бре, серсемино, Кмете убав!
  • Колко народ съ сбиръ нъ кръщенету! Ихаа! Шъ са виселим. Ни бойти съ, нъ Тифалчо баща му бил китайц. Верно бе, така рекоа. Нема дъ издържи нъ напъна. Кметице, ни бой съ от Ангарчо. Язе пръф съм са заплювъл. Он ни мое дъ става кмет. Айде поздраф, чи утивъм нъ стилис. Дъ ма стилизиръ за кръщяфката.
    Поздраф!

    Благодаря ви вашите усмивки!!!
  • Хихихих, Браус нъ новъта кметицъ Дарка!
    Майчи, ши тъ вкаръ у пътьо..., чи ти мноу си съ разпасал, бре..
    То ни бе тутун, ни беа песньни, чак и птицити изпопадъха ут нибету...Ти увърша всичкио живу бре Ваньо! Ашкулсун нъ Даркъта и на...она Тефалъ! А, да видиш кво кръщине ши падни...малееей!

    Даруш, кметице...ни муй отпущъй края, душа!!! Мъжов ли е-пуд чехъл дъ йе!!! Оти другуйе пулуженийе да няма....Ни гък, ни мък!Дръж здраву юздити.., па ний аку требе ши пумагъми с кот можи...!!!
  • Ако все пак отидеш - вземи си каска!
  • Голям смях!!!
    Създаваш страхотно настроение,ха НАЗДРАВЕ!!!!
  • Аз мога да предложа Дарка да ползва за кръщенката един Тифал, ама с по-голямо фи
    / за размера на тигана де/
  • Кмете, бегай! Дим да тъ няма! Тоз Тифал го зная! Голем серсемин е! Ти знайш ли защо ората викът, (че и по тилвизията чак) що Тифал мислил за всичку! Че и заради теб даже искал, магарето му с магаре. Оти кът та докопа кметицата с негу и тъ трасне по чутурата - ти спираш да мислиш. А той почвал! Бегай, кмете, бегай! Щот ти е все едну дал ша тъ "благослови" Тефалчо или онзи, дъртия Тефал. Ако ли на мен не вервъш - питай комшията ми. Веке трети месец нема нужда от тутун, кат на баба ти Мара! Тефалчо му стигаше! Много отръки и идват тез пущини на жена му! Брей! Да и се ненадяваш!
  • А, наздраве!

    Пак ме развесели. Само внимавай, кметеееее, кат са натутунчиш... ни съ знай кво прайш.
Random works
: ??:??