Jul 30, 2022, 8:26 PM

Откровение 

  Prose » Literary references
476 0 0

Нищо в живота ни не идва без да сме го предизвикали . Много от нещата ,които ни се случват изглеждат страшни , мрачни и по-силни от нас . Всеки път ,когато си помислим ,за тях ние се вцепеняваме от страх ,че дадена ситуация може да се повтори отново ,като някакво нежелано "Дежавю", и стоим ,и си мислил , че това е краят и няма изход, няма възможност да направим още една единствена крачка  и да разберем ,че сме по-силни ,по-решителни и способни  да  се справим с настоящата илюзия , за нашата слабост. 
 Но тука идва  момента в , който трябва да вземем категоричното и важно решение . Да стоим плахо свити в ъгъла на собственият ни живот , или да направим точно тази решаваща крачка  и да отприщим всички наши възможности .Защото човек да повярва в себе си  и да почне да прави света едно по-добро,красиво  и вълшебно място е необходимо веднъж да успее и след това светът за него ще се промени в положителна посока . 
  Светът е по-красив ,  когато светлината на радостта в човешките сърца  ярко свети.

© Йонко Димитров All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??