Jul 22, 2009, 4:12 PM

Петък вечер, преди събота 

  Prose » Erotic
1511 0 8

The work is not suitable for people under 18 years of age.

2 мин reading

Агенцията ми за запознанства "Клеопатра" едва креташе. Въпреки името, клиентелата бе от застаряващи моми и вече оплешивели ергени. В този петъчен следобед една муха уморено се блъскаше в стъклото на единствения прозорец и нарушаваше тишината в стаята. Скрит зад купчината папки, тихо дремех, унесен от трамвайния уличен звън.

Изведнъж на вратата рязко и припряно се почука. Без да чака отговор, през нея влетя ослепителна блондинка, сякаш извадена от рекламата на пастата за зъби, която се въртеше по кабелната... Дълги руси коси се спускаха по тяло, което заслужаваше да бъде снимано в телевизионния клип. Високите гърди се повдигаха очарователно под най-милото личице, което бях виждал. Отпусна се без покана на стола срещу мен и промълви тихо с трениран глас:

-Искам мъж за тази вечер! Ще ви платя в  брой!

Сепнато я погледнах и казах с висок тон:

-Ние сме агенция за запознаства, а не ...

-Знам това! - с нетърпящ възражение глас ме прекъсна тя. - Ще ми дадете това, което ми трябва! Аз съм богата, много богата ...

-Щом е така... - запрелиствах с пръсти листовете пред мен. - И какъв трябва да бъде?

-Млад и хубав. Потентен мъж на средна възраст. И най-важното - без предразсъдъци.

Стилиян бе този, от когото се нуждаеше младата жена. На тридесет и две, висок и светлоок, той бе оставил адреса си точно за такива дами . Обикновено жиголо, макар че ...

Написах телефона му на листче.

-Таксата е 20 лева. Дискретността е задължителна!

Русокосата извади от чантата си 50-левова банкнота и я побутна към мен.

Обърна се към стената и сръчно свали светлия си панталон. Отдолу се показаха оскъдни бикини. Незабелязано бе смъкнала и блузката си.

Разкошните гърди изскочиха навън, зърната им щръкнаха нагоре. Разперих ръце и  я  целунах по шията, изтръгвайки от нея  сподавени стонове. Внимателно я положих на бюрото, смъквайки малките гащички. Разтвори краката си и ме прие без капчица свян. Светът около мен се завъртя за миг, продължил цяла вечност...

Опомняйки се скоро, блондинката се отдръпна от мен. Внимателно слезе от бюрото и се облече, без да каже и дума. Грабна чантата си от стола и шумно затръшна вратата.Отпуснах се назад и видях листчето с телефонния номер, което издайнически лежеше на пода. Непознатата го забравила в суматохата. Но получи това, което бе търсила. Какво да се прави - петък вечер, преди събота...

© Янко All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Винаги има време за нещо разпускащо...
  • А ти не си ли искала да бъдеш от русите?Няма нищо лошо...
  • Ха-ха. Разсмя ме. Браво.
    Сетих се и за една мъдра мисъл на баща към сина си:
    -Хайде синко ... и умната!
    Ако не... русата!
  • Искрено се надявам,че все още ги има...А мъжете от тази порода все още
    съществуват!
  • ЕЕЕЕх, де ги тез жени: с непознати и без предпазни мерки..
    де ги и тез мъже, дето няма да се спекат в подобна ситуация
    Има да седят сащисани, с отворена уста и да се чудят що да чинат.. на думи всичко е лесно
  • Макар и банално,всички мъже харесваме русите жени,макар че наи-често
    не се женим за тях...Благодаря за добрите думи!
  • Е това предополагам е фантазията на много мъже!!?!- красива и без всякакви скруполи
    И после...
  • Колко ли мъже ще се размечтаят сега? А е едва сряда... Поздрави!
Random works
: ??:??