Jul 20, 2010, 11:40 PM

Писмо от 3 лице 

  Prose » Letters
1091 0 4
2 мин reading


                             Писмо от 3 лице


          "Сега, когато разбирам, че всяка искрица любов е била фалшива, ми е още по-тежко. По-тежко ми е, защото аз бях искрена пред теб и ти разкрих онази част в мен, наречена ДУША..."


 На нея ù е неприятно и тя ми шепти всяка секунда, откакто всичко между вас приключи, че се чувства омърсена и предадена... не успява все още да преглътне това, че ти си узнал всичко за нея. Всичките ù кроени планове за бъдещето и  всяка нейна несбъдната досега мечта...всички тези горчиви спомени от миналото, всички подли тайни.

 Тя не може никога да забрави първия път, в който тихо ù каза: "Обичам те!" и секундите, в които все повече се убеждаваше, че е направила правилния избор!...

Ужасно трудно ù е да си спомня как се бори с всичко и всички, за да бъде ЗАВИНАГИ с твоето студено сърце!... Намрази приятелите и близките си, а тепродължаваха да я убеждават, че ти си глупак. И не я заслужаваш! Но тя отново бе сигурна, че е направила ПРАВИЛНИЯ ИЗБОР... Сега плаче... плаче всеки божи ден... защото наскоро откри, че всички ТЕ са били прави!...

                               От К.


                                                                                                         

© ЗаМеЧтАнОтО ДеТе All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Той дори не заслужава Тя да пише за него! А всичко случило ú се може само да ú бъде за урок. Но Тя трябва да продължи с усмивка, защото съм сигурна, че един ден Той ще разбере какво е имал и какво е изгубил, и тогава не Тя, а Той ще бъде със сълзи в очите.
  • Хехехе...Мерсии!
  • От всичко изчетено до сега от теб, мисля че си голям сладур и съм съгласна с Матьо!
Random works
: ??:??