Jul 25, 2022, 10:01 AM

По правилата 

  Prose » Narratives, Humoristic
334 5 9
1 мин reading

Машината се носи по пътя. Лъскава, модерна, мощна, все още, красива.

Двигателят бръмчи унасящо. Всяка негова частица е на мястото си и си изпълнява задълженията. Въртят се, набират сила и скорост, никоя част не си помисля дори да изкръшка. Защото знаят – една гайка да се отвърти, за да си почине и…

Колелетата се носят. Здрави, сигурни, намират опората на пътя и колата хвърчи, разчитайки на тях.

Купето е красиво, лъскаво, удобно. Седалките са меки, облегалките елегантни, прозорчетата чисти.

Всяка част от колата принципно и примерно изпълнява поставените й от създателя задачи.

Отпред е шофьорът. Впил поглед в пътя, здраво хванал кормилото, уверено управляващ – по нарежданията на пътниците.

Те знаят всичко – къде отиват, защо отиват, кога ще почиват, какъв е смисълът на пътуването.

Изтегнати уверено на меките седалки, безгрижно пуфкат цигарите и обсъждат евентуалните печалби от това пътуване.

Убедени са – от гумите до шофьора, всички са длъжни да изпълняват поставените задачи. Да внимават, да работят, да влагат всичко от себе си.

За да може пътниците да са спокойни и в предчувствие на печалбата.

В края на краищата – всички, освен господата в купето, носят отговорност. И се трудят…

Пътниците само пишат правилата и следят за спазването им.

Отговорност…

 

 

Заповядайте - https://genekinfoblog.wordpress.com/

 

© Георги Коновски All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Ти си сериозна, но мен ме бие жегата. Извинявай!
    Все пак - мисля, че на голите не душите трябва да са закоравели.
    Пак сорри...
  • Коновски, тези които са без дрехи (в Калахари) те и душите им са на друга планета, а у нас са като вълка, само привидно са без дрехи. Душите им са закоравели.
  • Благодаря, Румяна!
    А без дрехи е по-лесно.
  • Колко е лесно да си смениш дрехите и душата!
  • Не знам кой трябва да чете що е сарказъм, аз ли, ти ли, но е факт, че не го забеляза в коментара ми Имаш петица от мен!
  • Благодаря, Надя!
    Брус Исми, шеф на компанията, изисквал висока скорост, се спасява, преоблечен като жена.
  • Чета, а пред очите ми - "Титаник" - лъскав, изпреварил времето си...
  • Благодаря, щураче.
    Не работя по поръчка.
    Прочети за ирония, сарказъм, сатира. Интересно ще ти е.
  • С интерес се засилих, викам си, я да видя чувството за хумор на генек, а кво се оказа, зелен хайвер Сбъркал си категорията, философска е. Дай хумор, че ми е любопитно
Random works
: ??:??