Jun 19, 2007, 1:04 PM

Подарихме си приятелите 

  Prose
1050 0 20

The work is not suitable for people under 18 years of age.

4 мин reading

Поканиха ни на гости наши приятели. Събираме се така по един път в месеца, когато ни съвпадне графика с почивките. Този път се уцелихме в петък вечерта. Поводът беше да полеем новия плазмен телевизор и сателитната антена. Отидохме в техния апартамент. Децата им бяха отпратени преди това при бабата на село. Масата отрупана  с храна и салати ( въпреки настояването да не правим пищно събиране), водката и бирата студена. Навън беше порядъчно горещо, а вътре прохладно. Апартаментът беше от строените преди много години, тухлен и в горещините беше прохладно. Първоначално разговорът тръгна естествено около работата, после се прехвърлихме на темата за покупката и най-накрая минахме на любима тема – жени и мъже. Тук трябва да спомена, че моята жена ме ревнува адски много. И аз използвам това да я дразня. Много я е яд като и кажа: „ Много важно, мен ме чакат хиляди жени.” Не го показва всеки път, но знам, че е така. Тя също се опитва да ме накара да я ревнувам като подиграва често с мои познати, но аз нали не познавам ревността, не и казвам нищо. И тя пак се ядосва. Мъжът от приятелското семейство също е ревнив, макар и в по-малка степен. Но поне не го показва. Та говорим си ние за мъже, жени и всякакви глупости. Аз им казвам: „ Според статистиката в световен мащаб на един мъж се падали по петнайсет жени. Или може вече да са двайсет. Значи, жена, мисли си колко си добре. Още колко има да чакат за мен...”
При което тя ми отговаря: „ Да, бе. Те питат за теб. Само си седиш пред компютъра, пишеш си и нищо друго не правиш.

Как не правя? – опонирам я аз – А нали съм ти направил две деца. Пък и я кажи как си ме отбила. От колко време не сме го правили? От време оно. То глава, то кръст, то задник, то не знам какво още не те болеше. А аз с моя универсален лечител ще те излекувам за норматив.”
Приятелят ми се смее, а жена му и тя повтаря същото. Така в майтапи и приказки купона е в разгара си. Бутилката водка се търкаля празна, новата е към половината. Жените нали са хитри, пийнаха по една водка и минаха на бира. Обикаляхме по програмите да намерим нещо подходящо за гледаме, но по закона за подлостите нямаше нищо интересно. Пуснахме си музика и се разтанцувахме. Ама нали сме вече във фаза „люляни от вятъра” повече го карахме прегърнати. Естествено всеки с чуждата жена. А като се гушне чужда жена...
Ръцете и на четиримата шареха по телата на партньора си. Правехме се, че не се забелязваме. След всяка втора, трета песен сядахме за „Рекламна пауза”. Тоест да чукнем чаши. После жените ставаха и танцуваха. Ние се оправдавахме, че сме на години и всякакви такива.
„ Само се хвалите за онова, а за танци ви няма. Гола вода сте – вика моята”.
Обръща се към приятелката си и почват да танцуват с едни такива еротични движения, от които кръвта ти завира. Ние ги гледаме и им се радваме. Те ни видяха, че им обръщаме внимание и започнаха да се обарват и целуват. Забравихме си и пиенето и всичко. Очите ни станаха седемдесет и осми номер. Те изведнъж нещо си прошепнаха и като по сигнал си свалиха блузките. Е, това беше точката. Пред очите ни два чифта хубави гърди. А ние да седим и да пием ли? Рипнахме като жилнати. Всеки от нас се насочи към своята жена и почна да облизва гърдите и. Да, ама се оказа, че се засрещаме ту на едната, ту на другата жена. Те не спираха да се целуват през това време. По едно време аз хванах приятелката, а мъжът и отведе моята жена в другата стая. Дрехите бяха свалени за секунди. Няма да изпадам в подробности какво правихме, но табута нямаше. За пръв път изпадах в подобна ситуация и се учудих на реакцията си. Бях възбуден адски. Мисълта, че жена ми е през една врата и с чужд мъж, носещите се стенания, чуждата жена с мен, всичко това ме караше да се чувствам като двайсетгодишен. Изгубихме представа за времето. По някое време бяхме заедно в една стая, после пак се разделихме. Жените ни викаха: „ Малее, дърти ли? Я как се стараете.”
Някъде в малките утринни часове се спряхме. Тръгнахме си изпразнени и доволни. По пътя си говорихме с моята жена за подробностите. А щом се върнахме в къщи и си легнахме, го направихме пак. В последващите дни бях като отвързан бик. Щом се присетех за онази нощ, хващах жената и почвахме. Веднъж не се оплака да я боли нещо.
Попитах я: „ Кажи, не ме ли ревнуваше през цялото време?”
„ Не, от моята приятелка не изпитах грам ревност. Но пък си направихме страхотен подарък.”
Сега ще очакваме следващата ни сбирка. Този път какво ли ще изживеем, след като вече бяхме се омешали...

© Христо Костов All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Петя, Мила, благодаря ви!!!
    Мила, истината само на ушенце я казвам. Че може да има пощеливи.
    Весел ден!!!
  • Не знам колко пъти вече се връщам към този разказ... И все не се престрашавах да оставя коментар... И какво ли да напиша - съвършенството нуждае ли се от коментар??? Но... за толкова месеци само едно нещо не ми дава мира - Моля те, моля те, моля те! Кажи ми че е истина ?!?!?
  • Върха си, Ице!!!
  • Стами и Деси, благодаря ви!!!
    Радвам се, че съм успял да постигна ефекта, който желаех и да се помни. Нека има повече приятни емоции. Весел ден!!!
  • Леле, то страст, то чудо....хихихи
    Майстор си.....разказвач, де....
    А, и не само, май....
    Поздрав, Ице! Страхотен разказ!
  • Ице то не е за разправяне какво стана...ама не е това което си мислиш..хехе...На гостито разговора все един сериозен...на теми за работата на мъжете,обсъждаха някакъв проект...Обаче на мен в главата ми твоето разказче..хихи и ела да ми видиш изражението на лицето,само бях за скрита камера...По едно време излезнах малко на терасата да се поразхладя ,че иначе все на смях ме избиваше,какво ли щяха да се помислят хората за мен???..и разни помисли ми се въртяха из съзнанието...ама ти си виновен Ице.Къде ми е пусна тази муха в главата с твоето разказче....съпругат ми по едно време ме пита какво ти е нещо да не ти е лошо....А сега де ...как да му обяснявам какво ми е,пред хората.Aма в къщи му разказах...и той е майтапчия та се посмяхме задружно
    Такива неща Ице с гостито,нали искаше да ти разкажа,реших да споделя...
  • Гиги, благодаря ти!!!
    Малко нестандартна история, но трябва да има разнообразие!!!
    Спокойна нощ на всички!!!
  • Благодаря ви!!!
  • Сещам се за този твой разказ.
    Всички съседки идваха на кафе, а последната беше върната
  • Благодаря ви, Галя и Злати!!!
    Злати, преди време написах един разказ - "На кафе". После дълго ме майтапеха, че като кажат, че отиват на кафе и си мислят за друго. Сега и за това. Значи успявам да внушавам.
    Поздрави и на вас!!!
  • Ах, вие, палавници
    Ти сещаш ли се, че много от нас като се събират на семейно парти ще си спомнят за твоя разказ

    Поздрави за разказа ти, Ице.
  • Интересен разказ!
    Много добре си го разказал!

    Поздрав!
  • Благодаря ви!!!
    Стами, после ще разказваш за гостито. Че то вече знае ли човек...
    Светле, не може да си пич. При нас така казват на циганин с касетофон, който върви по улицата. Обаче си мисля, че и ти, и аз сме от тия с обърканата статистика. Като се видим ще сверяваме данните. Не питай дали е истинско, защото аз без бой не казвам, а като ме бият лъжа.
    Спокойна нощ на всички!!!
  • Един познат го правеше това преди 20 години, просто живееха в една къща. Нещо да кажеш за водката, абе слушайте ме като ви говоря! Вино, та вино...Обаче нещо статистиката не ми се видя вярна. Защо тогава на мене ми се падат по 20 мъже, защото съм пич ли, кога най-после ще стана жена? Ице, няма да питам дали е по действителен случай. По-рано и моя ме ревнуваше, но сега на стари години може и да му харесат масовите сцени. Ще ви разказвам. Супер еротично развихрящо въображението, браво на теб!!!
  • Хехе за някои еротичния ти разказ е дошъл твърде рано,на мен ми е точно навреме Ице....Знам аз кога да ги чета привечер...да му мисли съпругат .Леле ама ние днес ще ходим на гости..аууу какви ли помисли ще има от моя страна след този твой разказ..просто незнам??!!
    Поздравче за емоцията
  • Благодаря ви!!!
    Мери, няма почивка за еротиката и секса. Това е едно от хубавите неща в живота.
    Никол, ще се радвам да го видя на картина!!! Пък аз ще се пробвам да го опиша с подробностите.
    Приятна вечер ви желая!!!
  • Ице, не съм съгласна така - да пускаш еротични разкази през деня. Ами аз съм на работа, а нямам нито един колега под ръка. Иначе, браво за разказа!
  • Благодаря ви!!!
    Креми, внимавай, че съм далече!!! Маги,не казвам. Нека всеки гадае.
    Приятен ден на всички!!!
  • Боже , Христо , шашна ме!Ама това самата истина ли е бре човек, или художествена измислица!? Да си чукна на дърво, ама човек никога не знае какво може да му дойде на главатаСега вече се чудя защо си седя в къщи , а те толкова приятели ни канят на гости. Дали да идем, дали да не идем....Боже , боже..Голяма дилема , Ице, ми отвори.
  • Лелееееее... Ицеее...

    Тъкмо си хапвах един сандвич и щях да се задавя...
    Бива ли такива страсти посред бял ден?
    Направо хлъцнах...
    Поздравче!
Random works
: ??:??