Jun 28, 2007, 5:01 PM

Помощ 

  Prose
832 0 10
1 мин reading

   Объркан свят! Побъркан на моменти! Понякога ми е толкова трудно да се смея, че и за да заплача нямам сили. Всеки си има слабите моменти и часовете, прекарани сред "нищото".
   - Ненужно ми е разбирането ти наужким. Как да ти обясня, че грешиш? Знам, с инат има хора, дето прогресират, но има и такива, като нас, на които все нещо не достига да успеят - каза тя и се просълзи. - Защо си мислиш, че в живота всичко на инат ще можеш да градиш или постигаш?
Той я погледна и ехидно се усмихна:
   - Ти пък какво постигна като на всички се раздаваш? Онази има пари да ти връща, а този, пък, само дето залъка от устата не ти дръпна...
   Тя се разплака,за пореден път,неразбрана.А искаше само да помогне...
   -Я върви си гледай детето, сега ще видиш кой е по-по-най! Ти не ставаш, заради тебе вече нямаме пари за хляб!
   Дали наистина помощта й беше неуместна. Но такава си беше тя от малка... Щом някой й похлопаше на вратата, тя захвърляше всичко и "хукваше" да помага.
   - Не ме съди така, аз не съм безчувствена, ето, виж, бутни тук, отляво - сърце тупти... А ти като си нямаш, какво искаш от мен, ми кажи?
   Той се разлюти:
   -Млъкни, че ще те фрасна. Как може да си толкоз изглупяла? Ето, ние им помагахме с каквото можем, а че нямаме хляб на масата, кого го тревожи?
   След няколко минути всичко потъна в тишина. Чуваха се само хлипанията на горката жена. Какво да направи, като така е свикнала, горката, не гледа за себе си, а за останалите???


© ГАЛИНА ДАНКОВА All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Такъв беше...
    Благодаря ти много,мила Етчи!
  • Тъжен диалог ...

    Поздрав и усмивка за теб.
  • Благодаря ти от душа и за този коментар!
  • Галя, трябва да се избира внимателно на кой се помага. Има наистина хора, които се нуждаят от помощ. Но в повечето случаи те са тихи и свикнали сами да се борят. Мнозина са мрънкащите и за най-дребното търсещи някой. Без да вложат капчица усилие от своя страна.
    Хубав разказ!!! Поздрави!!!
  • Благодаря ви за коментарите,Светле и Ангел!
    Невероятни сте!
  • Ех че тъжно! Но така е: тези, които са добри за хората, не са добри за семейството си и обратно. Но на всички - все едно - не можеш да помогнеш! А те - само да те подушат че си добър - ще те изядат!
  • Объркан свят. Най-лошото е да дадеш на някой, който ще си купи скъп парфюм, а ти ще останеш без хляб. И ще те хулят за това. Така че си помисли първо за хляба, а ако остане...За да не си после сама с тишината. Но това го разбрах чак сега.
  • Благодаря ви много
  • Това си е така...
  • Благодаря ви много,Светле и Деси!!!
Random works
: ??:??