Feb 28, 2018, 8:07 AM

Понякога Господ си прави шегички 

  Prose » Narratives
832 2 0
2 мин reading

ПОНЯКОГА ГОСПОД СИ ПРАВИ ШЕГИЧКИ

 

Бриджитката и Ален Делон бяха секс-символите на малкото ни градче за един дълъг период от време. И сега не изглеждат зле за възрастта си, но тогава, преди повече от тридесет години, напълно заслужаваха прякорите си. Дори някои твърдяха, че са по-хубави и ако случайно ги види някой кино-режисьор, ще направят шеметна кариера.

Всъщност и на двамата животът се оказа пълен провал.

Тя си остана стара мома, макар че роди едно момче и след това пробва съвместен живот с няколко мъже. Никой не се задържа повече от две-три години. Чувам, че продължавала да търси голямата любов. Не го казвам с ирония. Тази жена наистина заслужава... Но да разчиташ на сайтове за запознанства и стари разголени снимки, не е най-разумният начин. Подробности не знам, но със сина ù са безработни. Преживяват с пенсията на майка ù. Тъжна история.

Ален Делон, за разлика от Бриджитката, има зад гърба си три брака. Твърди, че са успешни, защото от всяка има по едно дете. Не мисля, че това е целта на един брак. Един син и две дъщери. Момчето го отгледа сам. И сега живеят заедно. Пасат телета по някаква европейска програма. Не са зле финансово, но от доста години Ален Делон с жена не са го виждали.

В тази банална история има два парадоксални момента. Иначе ни бих ви я разказвал. Първо, момчето на Бриджитката ужасно прилича на Ален Делон, а е абсолютно сигурно, че не е от него, защото по това време Ален Делон работеше в не помня коя бивша съветска република. Там се оженил за някаква рускиня и след три-четири години си дойде със сина си. Онази бляд родила и ги зарязала. Парадоксът е, че това, малкото, беше одрало кожата на Бриджитката. Много се коментира тогава това чудо на природата и стигнахме единодушно до извода, че понякога Господ си прави шегички.  

Това, с приликите, беше първият парадокс. Сега чуйте втория!

Преди няколко години синовете на Бриджитката и Ален Делон се сприятелиха и започнаха често да ходят заедно по заведения. Ха дано, си рекохме. Дано покрай тях секс-символите на града ни се съберат. Може пък на стари години...    

Дойде ни като гръм от ясно небе. Потвърдиха го три независими източника: барманът, сервитьорката (излезли навън да запалят) и Пепа Телеграфната агенция, която по принцип си стои на прозореца и нищо не пропуска.

Видели синовете на Бриджитката и Ален Делон как прекосили площада, хванати за ръце, спрели под трите смърча, прегърнали се, после дълго и страстно се целували.

Понякога Господ си прави шегички.

© Мильо Велчев All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??