Mar 15, 2020, 4:33 PM

Предимството да си... 

  Prose » Humoristic
583 2 8
2 мин reading

  До къде чак е стигнала еманципацията! Че отдавна излязохме от кухнята и окупирахме почти всички мъжки професии (и в Космоса се доказахме даже), ама чак пък за това не бях се сещала – за жени мафиотски шефове. Повечето сме миролюбиви – като изключим генетичната предлазположеност към словесни двубои. Те са си безспорно наша територия. Замислям се какво е да си жена, при това мафиотски шеф.
Първи белег на върховната власт – пръстенът. Атрибут от особена важност! Че само заради него, повечето жени са готови на какво ли не – придържане към дългосрочни стратегии, подмолни действия, изнудване - абе направо на всичко. Нали сте гледали как се бият девойчетата в училище заради лайк на избраника във фейса. Какво да кажем за какичките, когато трофеят не е фейсбукски, а статус определен от пръстен.
Целуват ти ръка - еее, пръстена, ама пръстенът ти е на ръката, нали?
24 часа в денонощието имаш на разположение кола – изправна, с пълен резервоар. И колата върви комплект с шофьор!  И тоя шофьор не ти подвиква през 2 минути „ Хайде, какво още правиш, докога ще се моташ?! ” , ами си кротува и чака докато се приготвиш. Отваря ти вратата, изчаква те да седнеш и чак тогава тръгва. Не да е отпрашил преди половината ти рокля да е останала от другата страна на затворената врата и да забърсва пътя. То не че пътищата нямат нужда от почистване, ама защо пък с новата ти рокля? Ох, отплеснах се, ама това пак май е предимство на мафиотските шефове. Могат да си говорят колкото и каквото си искат и никой не си и помисля да ги спира, показвайки явно досада. Напротив – всеки се старае да покаже заинтересованост, че иначе....
Разпореждаш се с авоарите -кога,за какво и как ще се инвестира.
При добро настроение може да изслушаш някой съвет, но решаваш ти и е изключено да чуеш фрази от рода на: „Това не може да стане!” , „Точно сега ли?” или пък „Има и по-важни неща!” 
Ооох, не ми се мисли повече! До тук само предимства 

© Blue All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Усмивки и от мен, Деа! Наде, вещица идвало от веща, знаеща и можеща, тъй че комбинацията е супер!
  • Усмивка от мен!
  • Сакън! Не ща! Отиде, та се не видя мафията с мене. То вярно, че и Кръстникът си има кръстник, но...Кръстница- вещица?
  • Поздрав момичета и момчета! Всяко нещо си има и предимства и недостатъци. Да се възползваме от предимствата и да подминем недостатъците.
  • Блу, до тук видях само недостатъци... май съм с грешните очила
  • Блу! 😊😊😊😊
    Жената е котка -
    почти мафиотка!
    Тя мърка красива,
    жестока и дива!
  • Приемам Дон Бъч! Дори и само заради факта, че си прочел писаницата ми
    п.п. Прегледала съм ти досието в "Откровения". Безупречно е
  • Супер. Давай да основаваме клана, Блу. Ти ще си шефката, то ясно, Синьора Адзура. А аз, нали съм си дон, ще ти бъда консилиери. Хем и поразбирам малко от такива работи
Random works
: ??:??