Aug 3, 2019, 10:53 PM

Предразсъдъци 

  Prose » Others
471 1 5
1 мин reading

На вратата се звъни. Отварям - предразсъдък.
- Ти от кои си, какво искаш?
- Аз съм от предразсъдъците за ромите, искам само да поговорим...
- Марш оттук, шарлатанин! Ако беше истински, щеше да кажеш "за мангалите"!
Той подвива опашка и се изнася на подскоци. Сядам да си догледам филмчето за Ку- клукс- клан, но няма и 5 минути, пак се звъни. Пак отварям:
- Добър ден, аз съм предразсъдък за афроамериканците...
- Афроамериканците?! А бе, и вие ли се изпедерастихте, бе? Не можа ли да кажеш "негрите", " чернилките", или поне  "печките",  ами - "афроамериканците"!!?...Направо ми се драйфа вече, с предразсъдъци като вас нищо чудно утре да се оженя за циганка и да си осиновим негърче!
Той ме гледа засрамено:
- Прощавай, ама вече са други времената! За да съществуваме, трябва да се преустройваме и да звучим коректно.
- Тогава не се наричайте пред- разсъдъци, а зад- ръстеняци! Де се е чуло и видяло коректен предразсъдък?!?? Вашата работа е да сте некоректни, с цялата отговорност и удоволствие, произтичащи от това!
Трясвам вратата и започвам да се настройвам бойно, защото в тъпите вицове развръзката винаги идва на третия път. И той не закъснява, под формата на поредно позвъняване. Отварям - някакъв с бъклица в едната ръка, и с пран чаршаф в другата.
- Ти да те си предразсъдъка против връзката без брак? Объркал си вратата, гражданското е до съседния блок!
-  Не съм предразсъдък, аз съм митът за гостоприемството на българина...
Още недоизказал се, го удрям с френски ключ по главата, защото много мразя някой да нарича  гостоприемството ми "мит". След малко митът е мъртъв, а аз се чувствам по- добре - крайно време беше някой да му свети маслото! Да има късмет да мине и брат му - оня за трудолюбието...
 

© Илиян All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Хубав разказ - басня (?). Не знам колко хора ще го оценят.

    Иначе - Безжичен - леле.
  • А т.н. "политкоректност" си е пълна и ужасяваща тоталитарщина! Тя е всъщност всеобемна некоректност и опит за господство на маргиналните групи над нормалните мнозинствени групи - не говоря за "общества" защото лично аз не вярвам, че митът "общество" съществува. Няма да приема, че педерастите (например) ще ми нареждат как да ги приемам и ще ми натикват сбърканата си биология чрез т.н. паради. Да правят каквото си искат, само че да не се опитват да го налагат като ценност, защото не е.
  • Аз и всичките ми потомци сме от бялата раса. Е, аз и те не трябва да го казваме, защото да не се обидели някои. Ами пет пари не даваме за това. Моята раса си е моя.раса и на никого не дължа обяснения какво мисля, къде и как ще представяме биологичната.истина. А т.н. "либерали" са новите говорещи.(опитващи се) от позицията на имащи първоинстационните права и.истината от първа.инстанция. Ами да си гледат работата.
  • Уф, аман от либерализъм. Преди малко прочетох, че понятието раса било остаряло. Тъкмо се чудех дали ако някой ми каже европейка /щото според това, което съм учила на времето съм представител на европоидната раса/ дали трябва да се чувствам обидена. Захванал си сериозна тема.
  • Интересно четиво.
    Поздравявам те.
Random works
: ??:??