Стийв
Преди три месеца трябваше от медията да се направи разследване на няколко смъртни случаи в известна клиника, но удряхме на камък. Ходиха няколко колеги, но не можаха нищо да изкопчат. Персоналът или упорито мълчеше или ласкаво се изказваха за своите хирурзи и ги величаеха.
Разбирах, че са наплашени и никой не смее да каже истината.
Тогава и аз реших да се поразровя. Взех няколко интервюта, но всичко ми намирисваше на голям фалш.
Повъртях се няколко дни из клиниката, вече се чудех какво да правя, когато се запознах в кафето със Саманта. Тя беше операционна сестра на един от професорите и след като се огледа предпазливо, ми прошепна да се видим надвечер на друго място.
Чаках я. Тя закъсня, но пристигна.
Саманта ми отговори на всички въпроси и ми разкри истината за случаите. Беше много честна и пряма. Аз естествено обещах да не споменавам името в статията, защото щеше да ѝ навредя. И спазих уговорката.
Когато привърших със записките, се вгледах в нежното смугло лице. Очите ѝ бяха тъмни и изразителни, а ситни, лъскави къдрици се спускаха по раменете ѝ като водопад. Беше много чаровна.
Искаше ми се да протегна ръка и да докосна тази кадифена кожа. И го направих.
Бяхме в едно полутъмно сепаре. Още в бара се наведох и целунах устните ѝ. Лека, сладка целувка. Беше някакъв импулс. Любопитен бях да опитам тези сочни устни. Тя беше сладка като плод.
После продължихме в един хотел. Притискахме се още в асансьора, нетърпеливи и любопитни. Зарових лице в деколтето ѝ, исках да я обладая на мига…
Саманта е много стройна и грациозна. Като африканска антилопа от долината на Замбези… Дълги бедра, горещи като пясъците на Сахара, които сякаш подканят да ги милваш; едри гърди, които искат безброй целувки…
Боже, какви сравнения ми идват на ум… хахааа…
Разхвърляхме дрехите бързи и преливащи от желание. Сплетохме тела в огнена страст и се любихме… Показа ми някои неща, за които не съм си и помислил…
Дълго лежахме във ваната, пръскайки пяна по телата си, смеехме се лудо...
След няколко часа любов, всеки си тръгна.
Целунах я за последно.
Кой знае кога пак ще я имам...
Тогава нещо ме жегна под лъжичката. Не исках да отива при съпруга си. Май ревнувах .
Вече знаех какво е страст. Страст, която те подлудява... Бяхме страхотни, точно един за друг.
Честно да си кажа, бях изненадан от такава емоция.
Саманта е омъжена и има две деца. Тя е около четирдесетте и е с пет години повече от мен, но това не пречи да я желая. Нямаме изисквания един към друг. Това е о кей, защото никой не иска да се бърка в живота на другия. Просто среща с много еротика.
Когато разбрах, че Лиди ще заминава за Чикаго на конференция, аз веднага се свързах със Саманта и се разбрахме да се видим. Бях луднал от желание по нея. Чаках я и надничах през прозореца. Тя пристигна, и аз отмалял и оглупял, я взех в мечешка прегръдка. Как ухае! На свежа пролет, на знойно лято, на спокойна есен, на свежа зима...
Май съм влюбен в нея. Или по-точно обсебен...
Но е невъзможно да продължи...
Поне аз изпитвам вина.
Не съм такъв изпечен в лъжите...
Лидия ще ме разнище ако не се спра!
Пихме вино, галехме се, целувахме се... Захвърлихме всички дрехи по стълбите и аз я понесох към спалнята. Беше като вихър и ме разби на хиляди флуиди. Направихме го няколко пъти. Беше фантастично.
После мълчаливо си лежахме и се унасяхме...Държах я здраво в ръцете си... а тя беше сладка като мед... бях мечок, който няма насищане...
Сега тя си тръгна и аз съм сам. Много ми е празно.
Чувствам се и много объркан, защото е подло да вкарам любовницата си в семейното гнездо. Не съм такъв човек, но сгафих…
Някакви мисли ми се въртят в главата в пълен хаос… Харесвам и обичам Лиди, но сексът със Сам е страхотен. Толкова чувствен, толкова… едновременно нежен и силен… нямам думи да го изразя. Тялото, душата и цялата Саманта ме зашеметяват… Като наркотик е, от който искам още и още…
Раздвоен съм. Не мога да продължавам така.
Става опасно с това изкушение… Трябва да сложа точка… Става ми чоглаво... лъжа Лиди... Гадно е... Трябва да се поправя...
Лиди и аз мислехме вече за дете. И не трябва да я разочаровам. Ще бъде подло от моя страна.
Звъннах в хотела, но Лиди беше излязла за конференцията.
Исках да чуя гласа ѝ, но телефонът ѝ беше изключен. Май по-добре е така. Имам да мисля много тези дни…
И да скъсам със Саманта.
Няма да имам куража да се изправя срещу нея.
Един есемес ще свърши рабата. Сбогом красавице…
……………………………………………………
Виктор ме целуна и аз останах много изненадана. Миришеше на мъжки автършейв. Ръцете му бяха опитни. Целувката му беше напориста и силна. Спусна устни по лицето ми, по шията…
Отдръпнах се като опарена, защото ми хареса.
Без да кажа и дума му посочих вратата.
Той се усмихна нахално и излезе…
Продължава…
© T.Т. All rights reserved.